Lowlands 2024

Athos

Dagopener
13 jul 2023
576
802
Ik ben al jaren niet meer geweest en dit jaar dus wel weer kaarten. Van wat ik zag is het op donderdag nogal wat veranderd qua drukte, tijd dat mensen arriveren en het zoeken van een plekje op de camping. Ik wil net zoals de vorige edities weer naar camping 5. Zijn daar de douches nog steeds 24/7 open? En hebben jullie nog andere tips mbt het bovenstaande? Thanks!
Tegenwoordig zijn alle badhuizen 24/7 open. Ik weet niet hoe laat camping 5 precies volloopt, maar goed je kan altijd nog door naar 6.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
164
327
Hebben ze het werk van Llowlove op een gegeven moment niet moeilijker gemaakt, omdat ze zelf content gingen maken? En vervolgens wordt er bijna niks meer gemaakt..
Ik schreef jaren voor Lowlove en we hebben enkel alleen maar medewerking gehad van ze, of het nu ging om het spreken van EvE, perskaarten, een keer een rondleiding backstage. Overigens ook nooit iets cadeau gekregen, geen kaarten of zo. We zijn gestopt omdat het na een aantal jaren mooi genoeg was geweest. Er zat veel tijd in.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
164
319
Ik schreef jaren voor Lowlove en we hebben enkel alleen maar medewerking gehad van ze, of het nu ging om het spreken van EvE, perskaarten, een keer een rondleiding backstage. Overigens ook nooit iets cadeau gekregen, geen kaarten of zo. We zijn gestopt omdat het na een aantal jaren mooi genoeg was geweest. Er zat veel tijd in.
Ik heb nog geregeld contact met Roos & Martin, heb een groepsapp met ze speciaal voor Lowlands. Bedankt dus voor Lowlove Mark, brengt nog steeds Lowlove!
 
  • Leuk
Waarderingen: markvdrheijden

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Ik schreef jaren voor Lowlove en we hebben enkel alleen maar medewerking gehad van ze, of het nu ging om het spreken van EvE, perskaarten, een keer een rondleiding backstage. Overigens ook nooit iets cadeau gekregen, geen kaarten of zo. We zijn gestopt omdat het na een aantal jaren mooi genoeg was geweest. Er zat veel tijd in.
Ja snap ik heel goed. Wel jammer want ik vond dat echt een leuke site. Ook al klein beetje soort forum ook :)
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
23
83
Tegenwoordig zijn alle badhuizen 24/7 open. Ik weet niet hoe laat camping 5 precies volloopt, maar goed je kan altijd nog door naar 6.
Dat is mooi, ik kruip bij voorkeur fris m'n nest in. We gaan dit jaar op de donderdag op tijd rijden, in de ochtend, vanuit Breda. Benieuwd hoe druk het gaat zijn als we in Biddinghuizen aankomen.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
576
802
Dat is mooi, ik kruip bij voorkeur fris m'n nest in. We gaan dit jaar op de donderdag op tijd rijden, in de ochtend, vanuit Breda. Benieuwd hoe druk het gaat zijn als we in Biddinghuizen aankomen.
Dan moet camping 5 wel te doen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

mgbss

Support act
15 feb 2019
814
506
Ik schreef jaren voor Lowlove en we hebben enkel alleen maar medewerking gehad van ze, of het nu ging om het spreken van EvE, perskaarten, een keer een rondleiding backstage. Overigens ook nooit iets cadeau gekregen, geen kaarten of zo. We zijn gestopt omdat het na een aantal jaren mooi genoeg was geweest. Er zat veel tijd in.
Excuus, ik haal dingen door elkaar. Het ID&T forum is tegengewerkt door ID&T zelf. Daar was ik mee in de war. Echt jammer dat jullie niet meer bestaan. Heb elke letter op de site denk ik wel vijf keer gelezen.

Ik zie op Tiktok veel Efteling-fan filmpjes voorbij komen. Vind het dan wel jammer dat wij dat niet hebben. Van die idioten die elke storing, aankondiging, persbericht uitpluizen en filmpjes over maken. Zoiets zou ik voor Lowlands 100% volgen.
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
60
127
Was ook gewoon een stuk fijner te lezen dan al die afgrijselijke website van Lowlands zelf. Gewoon de look and feel paste bij Lowlands op een andere manier. Mooie tijden en voelen als "nostalgie' wat zeker een compliment is denk ik.
De balans tussen kunstzinnig en functioneel is al jaren zoek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
52
75
Was de slogan van Lowlove dan niet ook 'Lekker leesbaar Lowlands'?

Ja, ook ik moet mij aansluiten bij de erehaag voor Lowlove. Ik keek eigenlijk altijd standaard daar ipv op de lowlands wedsite. Het bevatte echt alles. Voor elke vraag die maar kon hebben over lowlands had die website daar wel een antwoord op. Hulde!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken