Best Kept Secret 2024

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
223
253
Ik meen me te herinneren dat de lijnbussen alleen op vrijdag een mogelijkheid zijn, en dat je dan de laatste bus terug al voor 11 uur gaat.
Ja als (oud-)tilburger dit is 'redelijk' buiten gebied en de lijnbussen rijden hier in het weekend inderdaad amper. Je kan wel lopen richting het ziekenhuis, nee echt, waar het laatste grote bushalte voor het terrein zit maar dan kun je even goed een taxi nemen/fietsen
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Er staat trouwens een rare fout in de app. The Armed zou volgens de artiesteninfo op zaterdagnacht om 0.00 spelen en Osees op zondagnacht om 0.00. In het schema staan ze echter voor resp. vrijdag en zaterdag om 0.00. Dat laatste zal kloppen, gezien ook het blokkenschema, het feit dat er op zondag geen band meer begint om 0.00 en Osees op zondag in de Melkweg staat
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
172
111
Er staat trouwens een rare fout in de app. The Armed zou volgens de artiesteninfo op zaterdagnacht om 0.00 spelen en Osees op zondagnacht om 0.00. In het schema staan ze echter voor resp. vrijdag en zaterdag om 0.00. Dat laatste zal kloppen, gezien ook het blokkenschema, het feit dat er op zondag geen band meer begint om 0.00 en Osees op zondag in de Melkweg staat
Volgens mij klopt de app gewoon. Zondag 00.00 is meteen na de zaterdagavond. Qua tijd en datum klopt dat en staat ook goed in blokkenschema. Maar ik snap de verwarring ;)
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
223
253
Neigen momenteel naar dagelijks de pendelbus nemen, scheelt denk ik gedoe met fietsen huren/terugbrengen e.d.
De pendelbus is prima maar wel erg druk en is ook 13,50 per dag. Als je een beetje van te voren boekt een taxi busje ofzo(hangt eraf hoe groot je groep is) deze mogen gewoon voor korte duur bij de kiss en ride staan kan dat goedkoper zijn/relaxter zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wessah

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Volgens mij klopt de app gewoon. Zondag 00.00 is meteen na de zaterdagavond. Qua tijd en datum klopt dat en staat ook goed in blokkenschema. Maar ik snap de verwarring ;)
Zo had ik het nog niet bekeken. Jouw redenering zal inderdaad kloppen, want klopt puur formeel. Ietwat vreemd is het wel.
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
103
179
Er is een nieuwe podcast over de kunst van Jop Vissers.

Het is best interessant, maar de meesten zullen wel geïntereseerd zijn over de take vanaf ongeveer minuut 27 waarin Maurits ingaat op de verhouding tussen de acts op BKS. Goldband, DJVT, en Mula B worden genoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.851
2.514
Er is een nieuwe podcast over de kunst van Jop Vissers.

Het is best interessant, maar de meesten zullen wel geïntereseerd zijn over de take vanaf ongeveer minuut 27 waarin Maurits ingaat op de verhouding tussen de acts op BKS. Goldband, DJVT, en Mula B worden genoemd.
Vanaf minuut 27 aangezet, dank 😄 Inderdaad wel interessante teksten.

Er komen nog twee afleveringen. Eentje vanaf (en met een rondje over) het terrein. Eentje met Elsemarijn Bruys.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
599
616
Vraagje:
Heeft iemand ervaring met het huren van een 1p-festitent op BKS? Zijn die n beetje ruim van binnen en hoe staan ze opgesteld?
Ik ga alleen en het scheelt toch wel met zooi meeslepen. Op Pinkpop vond ik die veldjes er nl. nooit zo gezellig uit zien, maar dat is ook alweer n tijdje geleden dat ik daar geweest ben.
Zijn best klein en staan erg dicht op elkaar geplaatst. Nogal sfeerloos ook, maar ja, je hoeft inderdaad je tent en luchtbed niet mee te nemen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
97
220
Ik ga de laatste jaren steeds voor een OV-fiets. Werkt heel goed voor me. Afstand vanuit Tilburg centrum is prima te doen.
Dit doe ik ook elk jaar. Airbnb in Tilburg centrum en elke dag op en neer met de OV-fiets. Prima te doen inderdaad!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Waarom mag je met een camper veel later het terrein op, vanaf 13.00? Erg jammer en een vreemde logica want het eerste optreden is om 14.30. Ook vrij laat trouwens.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
649
Omdat je via de ingang van het vakantiepark moet, en die gaat pas om 13.00 open
Ik zal je nog erger vertellen, op het Safari Resort mag je pas om 14:00 naar binnen… en dan moet je nog je spullen lossen en je festivalbandje halen. Heb Alice Phoebe Lou al opgegeven en hoop heel erg dat we op tijd gaan zijn voor English Teacher…
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
599
616
Ik zal je nog erger vertellen, op het Safari Resort mag je pas om 14:00 naar binnen… en dan moet je nog je spullen lossen en je festivalbandje halen. Heb Alice Phoebe Lou al opgegeven en hoop heel erg dat we op tijd gaan zijn voor English Teacher…
Wij hebben voor het eerst een bungalowtent geboekt, vermoedelijk lake resort?! Ik kan nergens exacte info vinden: waar parkeren? Rijden er dan bussen naar dat park? Waar haal jij die info vandaan dan?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
481
450
Het is best interessant, maar de meesten zullen wel geïntereseerd zijn over de take vanaf ongeveer minuut 27 waarin Maurits ingaat op de verhouding tussen de acts op BKS. Goldband, DJVT, en Mula B worden genoemd.
En wat hij daar zegt: hij krijt best veel kritiek op die namen en zelf vindt hij ze ook niet zo interessant, maar behalve dat ze de kaarten verkopen zorgen ze er ook voor dat een nieuw publiek dat komt voor Mula B tijdens BKS allerlei nieuwe dingen leert kennen en zo een bredere/diepere smaak krijgt.

Eerder in de aflevering wordt ook nog eens benoemd dat de (omgeving van de) Casbah dit jaar een stuk ruimer is. Ik ben hier erg benieuwd naar!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Ik zal je nog erger vertellen, op het Safari Resort mag je pas om 14:00 naar binnen… en dan moet je nog je spullen lossen en je festivalbandje halen. Heb Alice Phoebe Lou al opgegeven en hoop heel erg dat we op tijd gaan zijn voor English Teacher…
Wat flauw eigenlijk. Kunnen ze niet voor die een keer per jaar dat er een festival is, even eerder die ingangen open gooien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
649
Wij hebben voor het eerst een bungalowtent geboekt, vermoedelijk lake resort?! Ik kan nergens exacte info vinden: waar parkeren? Rijden er dan bussen naar dat park? Waar haal jij die info vandaan dan?
Bungalowtenten staan waarschijnlijk op het Lake Resort ja. Ik kreeg een mail van Beekse Bergen met laatste info. Parkeren is voor ons bij het Safari Resort, zal voor jullie bij Lake Resort zijn? Vanaf daar kun je lopen naar het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.060
649
Wat flauw eigenlijk. Kunnen ze niet voor die een keer per jaar dat er een festival is, even eerder die ingangen open gooien?
Blijkbaar niet. Zullen vast ook nog gezinnetjes in die lodges zitten die een midweekje safaripark geboekt hebben. We gaan er alvast op tijd heen, misschien kunnen we stiekem wel al eerder naar binnen of alvast festivalbandjes halen. En anders een drankje op het terras.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken