Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.375
mocht heart echt afzeggen zie ik ook europe wel als vervanger gebeuren , zijn op tour (niks in graspop weekend).
al zijn ze wel ook headliner op alcatraz, dat is architects ook.
wat een naaistreek zou dat zijn, dat kan je toch echt niet maken als graspop zijnde, los van het feit als europe nu een goeie vervanger is of niet, zo krijg je echt heel wat animositeit naar je toe van de trouwe alcatraz fans. en waarom? de dag is al uitverkocht en combi is al uitverkocht
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
mocht heart echt afzeggen zie ik ook europe wel als vervanger gebeuren , zijn op tour (niks in graspop weekend).
al zijn ze wel ook headliner op alcatraz, dat is architects ook.

had wel gehoopt op wat coverbands op de pre party.
Ik wil de oude top 100 - aka schreeuwen naar een videoscherm met zijn allen - terug op de pre party...meer hoeft het niet te zijn ;)...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
pre party zijn dj sets
445066178_1002246398199982_6804337322654669129_n.jpg
Ergens wel wrang dat Thomas als DJ eerder op Graspop staat dan als bassist met zijn band.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
wat een naaistreek zou dat zijn, dat kan je toch echt niet maken als graspop zijnde, los van het feit als europe nu een goeie vervanger is of niet, zo krijg je echt heel wat animositeit naar je toe van de trouwe alcatraz fans. en waarom? de dag is al uitverkocht en combi is al uitverkocht
Tip: niet jezelf boos maken over hypothetische gevallen, beter voor je hart. ;)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Ik wil de oude top 100 - aka schreeuwen naar een videoscherm met zijn allen - terug op de pre party...meer hoeft het niet te zijn ;)...
Misschien in de classic rock hé! Die was ook open.

Ergens wel wrang dat Thomas als DJ eerder op Graspop staat dan als bassist met zijn band.
Inderdaad! Geef hem dan ook in het weekend een spot... zonde!

Was wel te verwachten dat het DJ's waren als stubru het zelf moet regelen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en ReasonsRemeain

prins

Dagopener
9 nov 2019
591
734
wat een naaistreek zou dat zijn, dat kan je toch echt niet maken als graspop zijnde, los van het feit als europe nu een goeie vervanger is of niet, zo krijg je echt heel wat animositeit naar je toe van de trouwe alcatraz fans. en waarom? de dag is al uitverkocht en combi is al uitverkocht
klopt, zou inderdaad een naaistreek zijn, was een naam die mij te binnen schoot, dacht eerst ook aan epica maar die staan ook al op alcatraz.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik wil de oude top 100 - aka schreeuwen naar een videoscherm met zijn allen - terug op de pre party...meer hoeft het niet te zijn ;)...
Was wel te verwachten dat het DJ's waren als stubru het zelf moet regelen..
Nu niet allemaal gelijk ontevreden zijn met wat er de afgelopen jaren niet eens was, hè..? 😜
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Nu niet allemaal gelijk ontevreden zijn met wat er de afgelopen jaren niet eens was, hè..? 😜
Haha, nee daar niet van, ik ben blij dat er iets is. Gewoon dat stubru overal tussen moet vind ik jammer.
Graspop had zelf toch ook wel iets uit hun mouw kunnen schudden?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.547
832
mocht heart echt afzeggen zie ik ook europe wel als vervanger gebeuren , zijn op tour (niks in graspop weekend).
al zijn ze wel ook headliner op alcatraz, dat is architects ook.
Dat zou echt de grootste naaistreek ooit zijn.
Architects was dat al, laat staan als ze nog een headliner over gaan nemen. Voor de grote fans gun ik het ze, ik zou het ook geen probleem vinden. Maar naar Alcatraz toe... 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
klopt, zou inderdaad een naaistreek zijn, was een naam die mij te binnen schoot, dacht eerst ook aan epica maar die staan ook al op alcatraz.
Voor mij is er één ideale vervanger: Journey!!
Zijn op 8 juni nog in Denemarken (met Europe), vanaf 6 juli start een Amerikaanse tour (met o.a. Def Leppard en vooralsnog Heart).

Andere namen die volgens mij zouden kunnen:
  • Alestorm
  • Amorphis
  • Bad Religion
  • Dimmu Borgir
  • Dropkick Murphys
  • Fleshgod Apocalypse
  • Guano Apes
  • Sonata Arctica
  • Stratovarius
  • The Darkness
  • The Offspring

Onwaarschijnlijk:
  • Ensiferum
  • Epica
  • Fall Out Boy
  • Saxon

Kan i.i.g. niet op 20 juni:
  • Accept
  • Billy Talent
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.885
8.891
Voor mij is er één ideale vervanger: Journey!!
Zijn op 8 juni nog in Denemarken (met Europe), vanaf 6 juli start een Amerikaanse tour (met o.a. Def Leppard en vooralsnog Heart).

Andere namen die volgens mij zouden kunnen:
  • Alestorm
  • Amorphis
  • Bad Religion
  • Dimmu Borgir
  • Dropkick Murphys
  • Fleshgod Apocalypse
  • Guano Apes
  • Sonata Arctica
  • Stratovarius
  • The Darkness
  • The Offspring

Onwaarschijnlijk:
  • Ensiferum
  • Epica
  • Fall Out Boy
  • Saxon

Kan i.i.g. niet op 20 juni:
  • Accept
  • Billy Talent
Mooi lijstje! Paar kanttekeningen nog:
The Offspring - Heel onwaarschijnlijk, staan op de enige Pukkelpop dag die niet uitverkocht is, dus pukkelpop zal dat niet snel laten gebeuren
Journey zal niet 2 weken in europa te blijven hangen voor graspop, daarnaast zijn ze headliner op sweden rock dus zullen ze wellicht een hogere spot willen dan Heart had. Alestorm zal wellicht ook een hogere spot willen

Frank Carter lijkt me ook nog wel een optie, staan wel op werchter maar dat lijkt me niet zo'n probleem

ik zou denk ik mijn geld zetten op The Darkness, past perfect in hun tourschema, past enigszins qua genre, en zullen niet heel duur zijn neem ik aan
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Voor mij is er één ideale vervanger: Journey!!
Zijn op 8 juni nog in Denemarken (met Europe), vanaf 6 juli start een Amerikaanse tour (met o.a. Def Leppard en vooralsnog Heart).

Andere namen die volgens mij zouden kunnen:
  • Alestorm
  • Amorphis
  • Bad Religion
  • Dimmu Borgir
  • Dropkick Murphys
  • Fleshgod Apocalypse
  • Guano Apes
  • Sonata Arctica
  • Stratovarius
  • The Darkness
  • The Offspring

Onwaarschijnlijk:
  • Ensiferum
  • Epica
  • Fall Out Boy
  • Saxon

Kan i.i.g. niet op 20 juni:
  • Accept
  • Billy Talent

Murphys ook moeilijk, Spelen al dinsdag in Duitsland, Woensdag in Zweden, vrijdag in Denemarken en zaterdag terug in Duitsland, zondag naar Polen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.841
12.586
Als ze het maar niet wagen om Kerry King door te schuiven en daarmee opeens een clash met NeO maken. Schuif dan Doro maar door, hebben we andere meeting achtergrond muziek
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken