Graspop Metal Meeting 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
369
752
Zie dat de gebruikers van park & bike nog altijd over onverlichte grindpaden vol putten worden gestuurd. Moedigt niet echt aan om daar gebruik van te maken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Voor de mensen die wel graag bij de forum meeting willen zijn, vergeet niet te stemmen op de poll in het andere draadje :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
You probably won't be allowed to take cups off the field, since you also won't be able to enter with them.
There are collection points and you will get a 'return coin' back for the next day.
Ik hoop dat ze er tegen het eind van de afterparty ook nog punten open hebben.
Vorig jaar heb ik 2 avonden gehad dat mijn groep als laatste pas het terrein af is, dan staat er 1 guy van security en dat was het.
Loop vaak genoeg nog met een biertje de camping op terwijl mensen al langzaam wakker worden.
Zou me niks verbazen als dan die punten gesloten zijn.
 

gmm033

Randprogramma
20 nov 2018
101
191
Zie dat de gebruikers van park & bike nog altijd over onverlichte grindpaden vol putten worden gestuurd. Moedigt niet echt aan om daar gebruik van te maken.
Welke Park en Ride bedoel je? Die van West? Die heeft inderdaad dat risico. Ik kom echter al jarenlang vanaf Kasterlee zonder kleerscheuren op Graspop, zonder dat ik over een grindweg/zandpad ga. Kwestie van op het juiste moment GoogleMaps negeren en het fietspad volgen. Prima route, alleen een beetje donker op het laatste stuk (tussen Prinsenpark en Stenehei). Donker is op zich ook niet zo erg, maar er rijdt en loopt daar ook nog veel rond op het moment dat het festival is leeggestroomd.
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Ik hoop dat ze er tegen het eind van de afterparty ook nog punten open hebben.
Vorig jaar heb ik 2 avonden gehad dat mijn groep als laatste pas het terrein af is, dan staat er 1 guy van security en dat was het.
Loop vaak genoeg nog met een biertje de camping op terwijl mensen al langzaam wakker worden.
Zou me niks verbazen als dan die punten gesloten zijn.
Hahaha herkenbaar tafereel dit ;)! Dan gaat ie in een van de grote zakken van m'n cargo shorts, komt goed!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Wow de fuck. Dat zou inderdaad een zeer jammerlijke cancel zijn zeg. Enige voordeel bij dit nadeel is dat ik dan met een gerust hart op tijd naar NeO kan. Maar wat jammer voor Graspop als geheel zeg.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Operatie eind mei, noodzakelijk maar routinematig, met een geschatte 6 weken revalidatie
Dan lijkt het wel duidelijk helaas, die kunnen we doorstrepen..
Heel jammer inderdaad, echt een mooie boeking.

Aan de andere kant scheelt het mij wel weer een clash, met Kvelertak, tenzij er iets gelijkwaardigs voor in de plek komt, of ongunstig gaan zitten schuiven..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ik gok dat we the darkness als vervanger zien, moeten 21 juni wel in Engeland zijn maar dat zou geen probleem mogen zijn. misschien wordt doro er dan wel nog boven gezet
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
39
66
  • Verdrietig
Waarderingen: ReasonsRemeain

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
pre party zijn dj sets
445066178_1002246398199982_6804337322654669129_n.jpg
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
mocht heart echt afzeggen zie ik ook europe wel als vervanger gebeuren , zijn op tour (niks in graspop weekend).
al zijn ze wel ook headliner op alcatraz, dat is architects ook.
is maar 3 weken om een vervanger te vinden.

had wel gehoopt op wat coverbands op de pre party.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken