Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.833
5.546
Blijft afwachten wat graspop zal doen. Er kan ook een extra reden zijn voor die twee coins, zoals je hier aangeeft, kan zijn dat wijnbeker of halve liter beker twee coins zal zijn.
En geen idee of er op Graspop een aparte stand zal zijn om te ruilen. Als ze enkel daar zouden kunnen geruild worden, zou het wel heel sneu zijn.
Zou me er niet druk om maken. Waarschijnlijk gaan gewoon alle soorten bekers één munt zijn, en zelfs al zou dat niet zo zijn, dan is dat geen enkel probleem.
Die munten kosten je immers niks, als je er meer dan twee nodig hebt, dan vind je altijd nog wel ergens een lege beker of flesje.
De zijvakken van mijn broek puilen meestal uit ermee.. 😅
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.590
6.586
Weet iemand wat het verschil is tussen een gewone coin die je in het begin krijgt (2 ervan) of een green coin die je kan verdienen?
Return coins (waar je er met twee van start) wissel je in als statiegeld voor je beker, en niet meer dan dat.

Green coins kun je verdienen als extraatje, door niet met de auto te komen of zakken PMD afval in te leveren. Daarmee kun je in het reuzenrad, eendjes vissen bij de Ducks of Thrash, of een gadget halen bij de Green Coin Corner. Maar dat staat verder los van het statiegeld systeem.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.111
1.401
Babymetal speelt op vrijdag ergens anders, dus die zullen niet bij electric callboy op het podium staan, maar electric callboy heeft geen plannen op donderdag. Ik heb hoop dat ze bij babymetal op het podium verschijnen, al verwacht ik het niet.

Ik ben er zelf ook nog steeds niet over uit of het nou electric callboy ft babymetal of Babymetal ft electric callboy is 🤔 de manier waarop ze het presenteren is echt een samenwerking geloof ik. (Hoewel het me tof lijkt om ze samen te zien optreden moet ik wel zeggen dat ik het niet het beste electric callboy of Babymetal nummer vind)
Tank the tech heeft het zojuist bevestigd. Electric callboy was te gast bij babymetal op fox_fest in Japan op reactievideo nummer 20 ofzo dat ik zag. haha. Dus de kans is met één procent verhoogd. Ook zegt de tourmanager van beide bands dat het echt wel een 50/50 collab is dat zeldzaam is maar gefilmd in Duitsland.
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Hammerfall komt best vaak langs op de shuffle maar verdomme ik ga er echt lekker op. Heb echt zin in die show. Nu Any Means Necesary op. Powermetal die tegen het randje van fout aan schurkt maar zo vakkundig is dat ze er perfect mee wegkomen. Wordt een klein uurtje zingen in de middag, altijd goed! Nu nog zo kleine opblaashamer scoren ergens
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Hammerfall komt best vaak langs op de shuffle maar verdomme ik ga er echt lekker op. Heb echt zin in die show. Nu Any Means Necesary op. Powermetal die tegen het randje van fout aan schurkt maar zo vakkundig is dat ze er perfect mee wegkomen. Wordt een klein uurtje zingen in de middag, altijd goed! Nu nog zo kleine opblaashamer scoren ergens


Dit zou een opblaasbare hamer moeten zijn
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
241
548
Er is een verschil tussen green coins en return coins en ik denk dat u de twee aan het verwarren met elkaar

Haha ja klopt ik bedoelde de return coins.

En over je vraag van collectors of blanco bekers. Op rock am ring en novarock 2 jaar geleden hadden ze grootste deel blanco bekers, en dan een aantal met logo e.d. erop. Die kon je dan idd meenemen naar huis.
Verschil was wel dat daar een statiegeld systeem in werking was, dus een beker was 1eu en je kreeg dua ook daadwerkelijk geld teruggestort.
Op GMM betaal je nu ook voor je beker als je geen coins hebt, maar je krijgt geen geld terug als je beker inlevert.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Haha ja klopt ik bedoelde de return coins.

En over je vraag van collectors of blanco bekers. Op rock am ring en novarock 2 jaar geleden hadden ze grootste deel blanco bekers, en dan een aantal met logo e.d. erop. Die kon je dan idd meenemen naar huis.
Verschil was wel dat daar een statiegeld systeem in werking was, dus een beker was 1eu en je kreeg dua ook daadwerkelijk geld teruggestort.
Op GMM betaal je nu ook voor je beker als je geen coins hebt, maar je krijgt geen geld terug als je beker inlevert.
Op gmm kun je gedrukte bekers krijgen bij de gadgets van ducks of trash :)
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en banzai

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
915
1.006
Zou me er niet druk om maken. Waarschijnlijk gaan gewoon alle soorten bekers één munt zijn, en zelfs al zou dat niet zo zijn, dan is dat geen enkel probleem.
Die munten kosten je immers niks, als je er meer dan twee nodig hebt, dan vind je altijd nog wel ergens een lege beker of flesje.
De zijvakken van mijn broek puilen meestal uit ermee.. 😅
Nee zeker niet druk in maken. Zal allemaal wel loslopen. Vorig jaar was er ook hier en daar stress om het cashless betalen, heb er geen problemen mee gehad.
Kunnen ze die ecocoin niet ook op het bandje plaatsen eigenlijk? 🤔
 

madmagicmedea

Playlistbediener
21 jun 2023
5
20
Aangezien de bekers op een externe locatie gereinigd gaan worden en voor meerdere festivals worden gebruikt verwacht ik geen Graspop specifieke opdruk. Die zullen wel weer via Ducks of Thrash te verkrijgen zijn.
 

Thorinson

Playlistbediener
11 jan 2024
16
32
Do I understand right, that I have to take the last cup with me in the evening to get a fresh cup the second day? As far as I understand, it is not possible to get the coin back in the evening?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.762
3.686
Do I understand right, that I have to take the last cup with me in the evening to get a fresh cup the second day? As far as I understand, it is not possible to get the coin back in the evening?
You probably won't be allowed to take cups off the field, since you also won't be able to enter with them.
There are collection points and you will get a 'return coin' back for the next day.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thorinson

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.569
8.331
Dat 'going home' stukje is gericht op mensen die niet de volgende dag terug komen denk ik
Proberen mensen duidelijk te maken dat ook als je het return token niet nodig hebt, het nog steeds niet de bedoeling is dat je je beker op de grond flikkert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.762
3.686
Dat 'going home' stukje is gericht op mensen die niet de volgende dag terug komen denk ik
Proberen mensen duidelijk te maken dat ook als je het return token niet nodig hebt, het nog steeds niet de bedoeling is dat je je beker op de grond flikkert.
Dat is inderdaad zo. Maar er staat in de tekst even goed dit "Even geen drankje? Ruil je lege drankverpakking om voor een Return Coin. Dat kan aan de toog of aan een ander inzamelpunt. Je vindt inzamelpunten aan alle toiletzones, op Metal Plaza en vlak bij de uitgang van het festival."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken