Concertaankondigingen

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.488
4.192
Brrr, gelukkig heb ik nog geen ticket gekocht. Totaal niet mijn ding. Maar goed, puur en alleen voor Massive Attack gaan met een mooie TS prijs, is een prima optie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Ik ben benieuwd, ik was vorig jaar een van die mensen die ergens anders ben gaan kijken. Ik vond ze op plaat ook niet bijster bijzonder als ik eerlijk ben. Maar goed misschien dat het mij live kan overtuigen, prima als voorprogramma dus.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
476
441
Lijkt me nou net jammer dat ze als voorprogramma komen. De kans dat je dan al alle aandacht krijgt is niet zo groot.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
126
104
Forumfavoriet Pommelien Thijs is haar planning voor volgend jaar aan het opmaken...

Pommelien Thijs komt naar Ancienne Belgique op 29 en 30 april, en op 1 en 2 mei 2025. Verkoop op 24/05 om 10u00.


Wel fijn dat ze nog niet meteen van plan lijkt om de Camille tour op te gaan en Sportpaleizen te vullen.


Pommelien heeft net nog drie extra shows toegevoegd (en komt zo op 7 ongetwijfeld uitverkochte AB's). Organisatie ook in handen van Live Nation. Xink was laatste naam die hier voor Werchter enorm werd besproken en gecontesteerd. Zij kregen hun plekje op Werchter. Denk dat we er nu al mogen van uitgaan, zeker als Pukkelpop een succes wordt, dat ze sowieso een plekje krijgt op een van de Werchter-events.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Lijkt me nou net jammer dat ze als voorprogramma komen. De kans dat je dan al alle aandacht krijgt is niet zo groot.
Ja dat valt mij wel op eigenlijk. Young Fathers is qua profiel toch een stuk gegroeid, vind dat die stilaan zalen van formaatje AFAS verdienen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Vet hoor in het voorprogramma. Eigenlijk moet ik daar gewoon heen..
Overigens stond Young Fathers ook in het voorprogramma van Massive Attack toen ik die laatste keer zag in AFAS.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.086
2.020
Mail van Ben Howard gaat trouwens niet helemaal goed. Staat dat hij op 6 november in Bristol speelt in de AFAS Live?!?

1716541683027.png
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.756
2.322
Ik ben benieuwd, ik was vorig jaar een van die mensen die ergens anders ben gaan kijken. Ik vond ze op plaat ook niet bijster bijzonder als ik eerlijk ben. Maar goed misschien dat het mij live kan overtuigen, prima als voorprogramma dus.
Op plaat kan het mij ook niet helemaal overtuigen. Live show is echt andere koek.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Ben Howard op 10 november naar 013 met een 10 year celebration show van I Forgot Where We Were!
Hmm, zie ‘m nu al op Live Is Live. Met muziek van -hopelijk- al z’n albums. Vind zulke albumshows vaak wat tegenvallen door de voorspelbaarheid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken