Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.272
7.219
Ik denk dat met 2x Afas afsluiter Noord de positie is die ze zouden krijgen. Op Timpop iig wel haha. Alhoewel je het met Pinkpop nooit zeker weet.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.106
1.329
Omdat Fontaines D.C. minder toegankelijk is bij het grote publiek dan een Sam Fender. Als 3de naam pinkpop denk ik wel redelijk in beeld hoor. (Kleine) headliner BKS, sub Alpha Lowlands, die grootte geef ik ze nu.
Bij mij gingen ze 3e op Zuid gestaan hebben, dus 5e naam in feite. Gelukkig dat ik die kemel niet geschoten heb, maar uiterst jaloers!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.141
6.598
Omdat Fontaines D.C. minder toegankelijk is bij het grote publiek dan een Sam Fender. Als 3de naam pinkpop denk ik wel redelijk in beeld hoor. (Kleine) headliner BKS, sub Alpha Lowlands, die grootte geef ik ze nu.
Kvind Noord-afsluiter idd ook wat hoog gemikt voor de band. Gebeurd wel vaker dat grote bands toch net ietsje lager terecht komen op de line-up. Niet altijd, maar.. It happens.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.141
6.598
king-gizzard-tour.jpg


King Gizzard & The Lizard Wizard babyyyy

@warriorandweirdo 2x > mezelf
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.865
2.659
Geen plek ter wereld waar oude en nieuwe iconen zo goed samenkomen als Pinkpop. Daarom zijn we blij om zowel een veteraan als een debutant van het festival te mogen aankondigen.

Het album 'Play' is dit jaar precies 25 lentes oud en dat moet gevierd worden door de grote poort. Na een uitverkocht Sportpaleis, komt hij ook zijn Nederlandse fans verwennen als afsluiter van de Noord op zaterdag 21 juni. Voor de vierde keer op de weide en terug na 22 (!) jaar: Moby!


En dan de debutant. Van een boerderij in Vermont het schoppen tot wereldster? Dat is de weg die deze man aan het bewandelen is. Met zijn unieke visie op muziek en zijn warme stem wist hij eerder dit jaar nog de AFAS, Ziggo Dome en Vorst Nationaal te betoveren. En dat is exact wat hij ook gaat doen op onze Noord op vrijdag 20 juni: Noah Kahan!


@Yannick
@gerbthederp
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Geen plek ter wereld waar oude en nieuwe iconen zo goed samenkomen als Pinkpop. Daarom zijn we blij om zowel een veteraan als een debutant van het festival te mogen aankondigen.

Het album 'Play' is dit jaar precies 25 lentes oud en dat moet gevierd worden door de grote poort. Na een uitverkocht Sportpaleis, komt hij ook zijn Nederlandse fans verwennen als afsluiter van de Noord op zaterdag 21 juni. Voor de vierde keer op de weide en terug na 22 (!) jaar: Moby!

Erg getwijfeld welke kant ik uiteindelijk op wou, maar voor iets anders gekozen. Anders was dit mijn eerste naam geweest. Schitterende boeking!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.141
6.598
Geen plek ter wereld waar oude en nieuwe iconen zo goed samenkomen als Pinkpop. Daarom zijn we blij om zowel een veteraan als een debutant van het festival te mogen aankondigen.

Het album 'Play' is dit jaar precies 25 lentes oud en dat moet gevierd worden door de grote poort. Na een uitverkocht Sportpaleis, komt hij ook zijn Nederlandse fans verwennen als afsluiter van de Noord op zaterdag 21 juni. Voor de vierde keer op de weide en terug na 22 (!) jaar: Moby!


En dan de debutant. Van een boerderij in Vermont het schoppen tot wereldster? Dat is de weg die deze man aan het bewandelen is. Met zijn unieke visie op muziek en zijn warme stem wist hij eerder dit jaar nog de AFAS, Ziggo Dome en Vorst Nationaal te betoveren. En dat is exact wat hij ook gaat doen op onze Noord op vrijdag 20 juni: Noah Kahan!


@Yannick
@gerbthederp
GAST NIET NOAHHH
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.106
1.329
Och ja, afgelast zie ik nu ook. Oeps, had haar ook wel op mijn verlanglijstje staan...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Geen plek ter wereld waar oude en nieuwe iconen zo goed samenkomen als Pinkpop. Daarom zijn we blij om zowel een veteraan als een debutant van het festival te mogen aankondigen.

Het album 'Play' is dit jaar precies 25 lentes oud en dat moet gevierd worden door de grote poort. Na een uitverkocht Sportpaleis, komt hij ook zijn Nederlandse fans verwennen als afsluiter van de Noord op zaterdag 21 juni. Voor de vierde keer op de weide en terug na 22 (!) jaar: Moby!


En dan de debutant. Van een boerderij in Vermont het schoppen tot wereldster? Dat is de weg die deze man aan het bewandelen is. Met zijn unieke visie op muziek en zijn warme stem wist hij eerder dit jaar nog de AFAS, Ziggo Dome en Vorst Nationaal te betoveren. En dat is exact wat hij ook gaat doen op onze Noord op vrijdag 20 juni: Noah Kahan!


@Yannick
@gerbthederp
MY NOAH KAHAN😅😅😢 Crying screaming
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
Omg, ik denk dat ik vorige draft exact dezelfde fout heb gemaakt lol. Oké, ik ga iemand nieuw kiezen.
Ik heb ook zitten zoeken in de veronderstelling dat het toch haast niet zou kunnen dat ze niet in NL of Belgie was de laatste jaren of komend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken