Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.069
5.431
Blackpink > The Cure is echt te groot voor Pinkpop.

Blur als afsluiter Noord verbaast me ook wel wat. Ik verwachtte die als co-head met Malone haha.
Je weet toch dat Noord omgedraaid is ondertussen he, dat is gwn de tweede Main Stage in mijn optiek (dit jaar bvb Sam Smith - Ed Sheeran). Vandaar dus bij mij Tool afsluiter South en daarvoor LCD Soundsystem op Noord als co-head.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.163
6.633
Blackpink > The Cure is echt te groot voor Pinkpop als in, ik zou het in het echt nooit zien gebeuren. Maar van mij hoef je ze niet te wisselen hoor.

Blur als afsluiter Noord verbaast me ook wel wat. Ik verwachtte die als co-head met Malone haha.
Vind het feit dat ze vijf kwartier krijgen belangrijker tbh. Of kan ik dat omwisselen? Anders zou ik ze idd misschien liever laten subben ja. Als Noord afsluiter spelen ze dan ook later dus idk, lijkt me gewoon beter/cooler in het donker?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.069
5.431
Vind het feit dat ze vijf kwartier krijgen belangrijker tbh. Of kan ik dat omwisselen? Anders zou ik ze idd misschien liever laten subben ja. Als Noord afsluiter spelen ze dan ook later dus idk, lijkt me gewoon beter/cooler in het donker?
Met de uren mocht je doen wat je wou, dus als je iedereen 1u15 wil geven, kan dat ook.
Ik ga zelf uit van 2 main stages zoals Graspop doet, Pinkpop gaf zelf ook aan dat ze die Noord hadden omgedraaid om grotere namen te overtuigen daar te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.163
6.633
Jij bent de festivaldirecteur, als iemand het kan. Dat is het hele spelletje ;)
Jamaja, in de regels staat dat je niet echt mag afwijken van de timetable. :p

Denk dat ik Blackpink dan maar ga laten staan en op zondag en algemeen een wat financieel kleinere affiche aan de bovenkant ga trachten samen te stellen voor de rest dan om het toch nog realistisch te houden. The Smile en Sam Fender lijken me qua subs overigens nu ook niet de allergrootste kanonnen so.
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
335
358
Jamaja, in de regels staat dat je niet echt mag afwijken van de timetable. :p

Denk dat ik Blackpink dan maar ga laten staan en op zondag en algemeen een wat financieel kleinere affiche aan de bovenkant ga trachten samen te stellen voor de rest dan om het toch nog realistisch te houden. The Smile en Sam Fender lijken me qua subs overigens nu ook niet de allergrootste kanonnen so.
Er staat toch dat je niet mag afwijken van begin en eindtijd? Je zou in principe Blackpink 5u kunnen laten spelen en de rest een half uur geven 😜
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.069
5.431
Jamaja, in de regels staat dat je niet echt mag afwijken van de timetable. :p

Denk dat ik Blackpink dan maar ga laten staan en op zondag en algemeen een wat financieel kleinere affiche aan de bovenkant ga trachten samen te stellen voor de rest dan om het toch nog realistisch te houden. The Smile en Sam Fender lijken me qua subs overigens nu ook niet de allergrootste kanonnen so.
Er staat dat je mag doen wat je wil hoor, enkel begin- en einduur moeten hetzelfde blijven ;)

Klopt ik vind met Sam Fender en zeker The Smile (fantastische band, maar niet zo groot) nog wel uitgebalanceerd
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.658
7.369
Er staat toch dat je niet mag afwijken van begin en eindtijd? Je zou in principe Blackpink 5u kunnen laten spelen en de rest een half uur geven 😜
Ik denk dat zoiets al gebeurt bij Bruce ;)

Begin en eindtijd hetzelfde en de rest mag je zelf invullen ja. Bijvoorbeeld acts laten spelen tijdens alle headliners (leest u mee Pinkpop?)
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.163
6.633
Ik denk dat zoiets al gebeurt bij Bruce ;)

Begin en eindtijd hetzelfde en de rest mag je zelf invullen ja. Bijvoorbeeld acts laten spelen tijdens alle headliners (leest u mee Pinkpop?)
Handig, dan kan Bruce wat langer rockeh.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.760
5.275
Moet je ze eerst boeken.
Stare Down Triple H GIF by WWE
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.461
4.784
We can be together in the nuclear sky
And we will dance in the poison rain
And we can stay a while in Heaven today
Let's stay together
Let's stay, these days are ours


Suede​


image0.jpeg


——————————————————————-

I don't wanna fake it 'til I make it
I don't need to see it to believe it
I don't need to touch it, I can taste it
All the shame feels the same when the pain hits




KennyHoopla​


IMG_1646.jpeg

@MadMandra27
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken