Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Kunnen we nog terugdraaien dat Nik meedoet? Met Sabrina ben ik m'n popheadliner kwijt. :cry::LOL:
🙈Ik had al een voorgevoel dat iemand anders deze snel zou kiezen. Maar dit is mijn must see act voor volgend jaar. Helaas zelf misgegrepen bij de tickets voor de ziggo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.405
Damn het nadeel van zo vroeg te zitten, maar 1 headliner van plan A (ook door de opzet van de draft)
Leuk maar ook frustrerend die extra uitdaging
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.145
6.600
Mijn vraag was gesteld in verband met mijn volgende headliner. Zij wil nog wel eens te laat komen. Na een laatste gesprek met haar en het college van Landgraaf is ze zich ervan bewust dat ze netjes op tijd moet komen en om 00:00 schluss is.

Wie is deze headliner dan. Waar we met Foo Fighters inmiddels wel een classic Pinkpopact hadden, hebben we nu een nieuwe headliner. Vorig jaar haar in de Ziggo Dome mogen aanschouwen en nog verliefder geworden (wie krijgt het voor elkaar om een week vooraf je concert aan te kondigen en dat in no time stijf uit te verkopen?!). Bovendien een dame die zowel jong als oud weet aan te trekken.

LANA DEL REY


@MadMandra27 @Paddy next
Pain. 🥹
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Hierbij dan mijn tweede naam!

Sabrina Carpenter - Afsluiter Noord vrijdag
Surprise surprise! Misgegrepen voor de Ziggo Dome show ? Binnen enkele minuten was haar show uitverkocht. Niet getreurd! Sabrina Carpenter zal op vrijdag het Noord Podium van Pinkpop afsluiten.

Take an espresso now!

Angry Italian GIF by TLC Europe
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.733
De volgende naam is er een van formaat. Verschillende wereldhits en nog een relatief jonge band, perfect dus om hoog op de poster te eindigen.
Vreemd dat zo'n band pas twee keer op Pinkpop heeft gestaan, waarvan de laatste keer al weer dateert van 2013...

Are we human, or are we dancer?

The Killers


@Timmetje @gerbthederp

PS: Ik zat zelf in eerste instantie te denken aan Noord-afsluiter in een soort co-headline of juist met de grote stadion act erboven, maar zie dat ze ook van alles in de UK headlinen (zoals Glastonbury), dus geen idee of ik ze dan als headliner zou moeten neerzetten, waren ze op Rock Werchter bijvoorbeeld ook niet...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
De volgende naam is er een van formaat. Verschillende wereldhits en nog een relatief jonge band, perfect dus om hoog op de poster te eindigen.
Vreemd dat zo'n band pas twee keer op Pinkpop heeft gestaan, waarvan de laatste keer al weer dateert van 2013...

Are we human, or are we dancer?

The Killers


@Timmetje @gerbthederp

PS: Ik zat zelf in eerste instantie te denken aan Noord-afsluiter in een soort co-headline of juist met de grote stadion act erboven, maar zie dat ze ook van alles in de UK headlinen (zoals Glastonbury), dus geen idee of ik ze dan als headliner zou moeten neerzetten, waren ze op Rock Werchter bijvoorbeeld ook niet...
Ik zat hier zelf ook over te dubben (dank dat je die keuze bij me weg hebt gehaald...). Ze waren headliner op Glasto, maar in de UK ook groter dan hier.
Ik denk zelf dat het in een co-headline constructie op Pinkpop ook prima kan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.274
7.219
We houden de headliners nog even in de hoed bij Timpop. Mede doordat het geen echte Pinkpopdraft is als er niet één organisatie halverwege de draft in blinde paniek raakt omdat er ineens geen headliners meer beschikbaar lijken te zijn. (er zitten dus eigenlijk nog geen headliners in de hoed bij Timpop. Dat komt nog wel. Toch?!?!)

Onze volgende aankondiging is de Noord afsluiter op de Timpop vrijdag. Sorry Best Kept Secret, maar wij zijn erg blij met

Fontaines D.C.

@gerbthederp @Yannick
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.733
Mede doordat het geen echte Pinkpopdraft is als er niet één organisatie halverwege de draft in blinde paniek raakt omdat er ineens geen headliners meer beschikbaar lijken te zijn. (er zitten dus eigenlijk nog geen headliners in de hoed bij Timpop. Dat komt nog wel. Toch?!?!)

Jij weet ook nog niet welke headliners aan het touren zijn? Precies mijn idee ook!
 
  • Winning
Waarderingen: Timmetje

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.108
1.329
We houden de headliners nog even in de hoed bij Timpop. Mede doordat het geen echte Pinkpopdraft is als er niet één organisatie halverwege de draft in blinde paniek raakt omdat er ineens geen headliners meer beschikbaar lijken te zijn. (er zitten dus eigenlijk nog geen headliners in de hoed bij Timpop. Dat komt nog wel. Toch?!?!)

Onze volgende aankondiging is de Noord afsluiter op de Timpop vrijdag. Sorry Best Kept Secret, maar wij zijn erg blij met

Fontaines D.C.

@gerbthederp @Yannick
Eerste naam van mijn uitgebreide shortlist die gesnipet wordt… Ik ging ze wel pas als 3e laatste op Zuid zetten, maar daarmee ging ik ze onderschat hebben dan?

EDIT: Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom ik ze me nog niet inbeeld als een sub, met 4 zulke albums… Als Sam Fender zijn nieuw album wat goed aanslaat, dan gaat hij met 3 albums op zak waarschijnlijk al subben. Waarom Fontaines DC dan nog niet na 4 in mijn ogen? 🤔
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Eerste naam van mijn uitgebreide shortlist die gesnipet wordt… Ik ging ze wel pas als 3e laatste op Zuid zetten, maar daarmee ging ik ze onderschat hebben dan?

EDIT: Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom ik ze me nog niet inbeeld als een sub, met 4 zulke albums… Als Sam Fender zijn nieuw album wat goed aanslaat, dan gaat hij met 3 albums op zak waarschijnlijk al subben. Waarom Fontaines DC dan nog niet na 4 in mijn ogen? 🤔
Omdat Fontaines D.C. minder toegankelijk is bij het grote publiek dan een Sam Fender. Als 3de naam pinkpop denk ik wel redelijk in beeld hoor. (Kleine) headliner BKS, sub Alpha Lowlands, die grootte geef ik ze nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken