Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.508
8.770
Ik zou zeggen gewoon vanaf 13.15 verder en Nik kan dan kiezen zodra hij online is.

Ja dat sowieso, Martijn kan gewoon doorgaan als ie wil. Maar bedoel ook vooral dat het voor hem misschien toch goed uitkomt. Heb zelf wel eens in drafts dat ik zie dat ik aan de beurt ben, maar dan liever eerst naar huis rijd, in plaats van snel gehaast op de telefoon een berichtje eruit gooien. Voor mij specifiek vandaag met dit tijdstip, zou ik bijvoorbeeld net zo goed kunnen wachten tot de volgende pauze in plaats van snel snel even tussendoor.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.463
4.785
Een hoge snelheid is zeker gewenst, maar een beetje schappelijk zijn naar iemand die nog niet eens weet dat ie toch wel mee kan doen, is ook niet verkeerd.
Vereiste voor dit spel is toch wel dat je regelmatig online bent. En natuurlijk prima om rekening te houden met persoonlijke omstandigheden, maar zoals gezegd het is ook een spel. Als de tijd om is, gewoon verder gaan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.508
8.770
Vereiste voor dit spel is toch wel dat je regelmatig online bent. En natuurlijk prima om rekening te houden met persoonlijke omstandigheden, maar zoals gezegd het is ook een spel. Als de tijd om is, gewoon verder gaan.

Klopt, gewoon doorgaan is ook gewoon goed. Ik pleit er ook niet voor om zijn beurt te verlengen.

Het is vooral een suggestie dat de volgende persoon wat meer tijd kán gebruiken, zodat een normaal gesproken actief forumlid toch nog mee krijgt dat ie mee kan doen.

Als in dit geval Martijn dan zelf in de problemen zou komen qua tijd, moet ie zeker gewoon een naam droppen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.276
Vraag tussendoor, de settijden van Pinkpop mogen niet veranderd worden. Dan begrijp ik goed dat de laatste act tot middernacht heeft?
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
883
1.068
Vraag tussendoor, de settijden van Pinkpop mogen niet veranderd worden. Dan begrijp ik goed dat de laatste act tot middernacht heeft?
Voeg ik daar een vraag aan toe. Doen we alleen een act op zaterdag tijdens de headliner, of aangezien we Pinkpop toch zo great gaan maken, doen we er ook 1 op vrijdag en zondag?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.643
1.954
Paolo Nutini

Paolo-Nutini-Sipa-USA-copy-640x360.jpg


@Brian
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.120
1.344
Ik respecteer start- en einduur per dag, alsook het systeem van Noord-Zuid. Voor de rest doe ik andere dingen om idd Pinkpop weer great te maken... ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.761
5.276
Ja, ik dacht, ooit werd voor Armin de toko tot 01:00 uur opengehouden, maar op zich spreken de regels inderdaad voor zich ;).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Vraag tussendoor, de settijden van Pinkpop mogen niet veranderd worden. Dan begrijp ik goed dat de laatste act tot middernacht heeft?
Beetje ambetant want Bruce en Taylor spelen minimum 3u, terwijl Billie vindt dat dat psychotisch zou zijn lmao.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.120
1.344
Uitzonderlijk één avond tot 1 uur, zoals met Armin geweest, lijkt me nog toelaatbaar/bedenkbaar. Niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken