Rock Werchter 2025

Toegevoegd bij Pinkpop zojuist:

Tate McRae, Faithless, The Academic, Adam Lambert, Alessi Rose, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus, almost monday, Benjamin Ingrosso, Bob Vylan, The Royston Club, Sawyer Hill én SPRINTS
Jullie zullen me weer afschieten maar Tate McRae toch effe moeten googelen, staat blijkbaar wel in het Sportpaleis en van Adam Lambert wist ik niet dat hij ook nog dingen deed naast Queen.

Wel een redelijk zwak lijstje.

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Zijn toch alle 3 verschillend. Van Indie naar bagger naar soul.
Ja maar moet ook zeggen, tot nu toe toch een main stage met een vrij jonge doelgroep ook.

Ik durf het bijna niet te noemen, maar zou die -ik weet het, verschrikkelijke- Benson Boone niet de laatste grote Main naam kunnen zijn daar? Plekje tussen Goldband en Raye? Vind dat dat gast akelig grote spots claimt en zie hem er zondag niet meer passen.

Goldband - Benson Boone - Raye - Sam Fender lijkt me toch redelijk consistent qua (jonge) doelgroep. Dingen als Beth, Elbow, Franz en Amenra in de tenten voor de ‘oudjes’ dan.

• Thinking
Waarderingen: JP5
Ja maar moet ook zeggen, tot nu toe toch een main stage met een vrij jonge doelgroep ook.

Ik durf het bijna niet te noemen, maar zou die -ik weet het, verschrikkelijke- Benson Boone niet de laatste grote Main naam kunnen zijn daar? Plekje tussen Goldband en Raye? Vind dat dat gast akelig grote spots claimt en zie hem er zondag niet meer passen.

Goldband - Benson Boone - Raye - Sam Fender lijkt me toch redelijk consistent qua (jonge) doelgroep. Dingen als Beth, Elbow, Franz en Amenra in de tenten voor de ‘oudjes’ dan.

Mocht Benson Boone op die spot neer worden gezet overweeg ik serieus Sam Fender te skippen en richting de tenten te gaan. Daarna laatste half uur van zijn show nog meepakken vanuit het achterveld.

Kan Boone ook niet tussen Weezer/Girl In Red en Simple Minds?
Want tis Oscar he op zaterdag :LOL:

Slaan ze de plank flink mee mis denk ik, McRaeis meer tienerpop en die zijn met Raye en de hele zondag al tevreden. Indierock met diepgaande texten zoals Fender is absoluut niet te vegelijken met het publiek dat op McRae afkomt.
Oi, ik vind Raye ook wel echt te veel soul en diepgang hebben om echt tienerpop te zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Hopelijk morgen een dik pakketje met o.a. Franz Ferdinand, Jack White, Wunderhorse, Bloc Party, king Hannah, tv on the radio, hermanos guttierez, Caribou,…

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Er verandert ook momenteel niks aan de site. Vorige keer veranderde de volgorde, jaar ervoor stonden er plots podia bij…

Users who are viewing this thread