Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met name het feit dat ik dan na Raye de Main hoe dan ook verlaat (er vanuit gaande dat zij daar idd staat).
Dan zit er een gat van 3u tot start show Fender waarin je waarschijnlijk 2 mooie acts in de Barn/Klub C mee kan pakken. Prima om daar je programma dan rond te bouwen, een echt mooie plek bij Sam Fender ga je toch al niet meer krijgen.
Is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Maar ik zie mezelf bij een Benson Boone als sub lekker richting de tenten gaan.
Neil Young zou het summum zijn. Maar de plaats voor Sam Fender, dat wringt natuurlijk, tenzij hij vroeger wil slapen, wat kan op zijn leeftijd. Laat het duidelijk zijn dat Neil Young het allergrootste kwaliteits- en prestigelabel aan een festival geeft, dat wel. En terecht.
Maar goed, Neil Young verwacht ik -helaas- niet meer voor Rock Werchter. Wel benieuwd waar hij in België zou staan.