Rock Werchter 2025

Vestrock / Dauwpop (laatste weekend van mei) komt met;
- Rudimental (ver weg laten aub)
- The Veils!!! iemand ervaring met een concert van hen? in de Pop & Rock chat wel eens over gehad maar kan hier iemand vertellen of we er op moeten hopen of niet ;) ?
- Marathon zou een hele mooie Slope-naam zijn, Wodan Boys net zo
De Stereophonics waren al bekend, en hier ook al uitvoerig behandeld. Voor mij welkom

Morgen dan? Ook al zit er bij RW geen druk achter (sorry iedereen), je hebt toch ergens het gevoel dat ze niet kunnen achterblijven. Ik zie het ook wel gebeuren dat ze net zoals in een bepaald jaar er ineens 30 namen uitgooien, volgende week de Belgen, en dat we dan wel ver rond zijn.

Ik denk dat de sub zaterdag wel eens Tate McRae kan worden. Zondag zit al vol genoeg met pop.
Slaan ze de plank flink mee mis denk ik, McRaeis meer tienerpop en die zijn met Raye en de hele zondag al tevreden. Indierock met diepgaande texten zoals Fender is absoluut niet te vegelijken met het publiek dat op McRae afkomt.

Morgen dan? Ook al zit er bij RW geen druk achter (sorry iedereen), je hebt toch ergens het gevoel dat ze niet kunnen achterblijven. Ik zie het ook wel gebeuren dat ze net zoals in een bepaald jaar er ineens 30 namen uitgooien, volgende week de Belgen, en dat we dan wel ver rond zijn.
Groot pakket van 33, 12 Belgen en 24 Slope namen en klaar.

Het begint idd 'Tate' te worden voor nieuwe namen en een podium indeling. Ik wil mijn puzzel beginnen leggen, dus ze mogen mij de stukjes geven.

• Winning
Waarderingen: Joe

Users who are viewing this thread