Rock Werchter 2025

sportpaleis(Green day)-sportpaleis(simple minds)-vorst(girl in red)-?(weezer)-underworld(vorst nationaal)

ik weet niet hoe jij er over denkt maar volgens mij is dit best een sterke dag puur als je ziet hoeveel tickets al die bands schuiven.
Ja, en het is ook gewoon uitverkocht. Dus ja. Maar dit heeft ook gewoon te maken met de lat die RW zelf gezegd heeft. En het is ook gewoon een smaak dingetje natuurlijk, zeker en vast. Vind de vrijdag vooralsnog by far de minste dag, zonder echte must-sees voor mij (ook met Weezer erbij).

Serieus? Vind die donderdag nu al één van de tofste RW dagen waar ik bij ben geweest (dus in de afgelopen 4 jaar).
Qua grote namen he. Deftones sub? Verder is het een leuke dag op papier maar misschien een beetje te veel van hetzelfde? Idem voor de zondag.

So based on nothing but me being bored at work I think for the next announcement:

Acts we know - Franz Ferdinand, Weezer, Nia Archives

Big ish act supporting Sam Fenders day - Oscar & The Wolf

Crossover acts with NOS, Mad Cool and Pinkpop - Bloc Party, Jet, Cypress Hill, Finneas, Bright Eyes, The Teskey Brothers, Geordie Greep, Foster the People

Surprises - HAIM and Patti Smith

+ a few lower acts I’d never of guessed

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Oscar and the Wolf naar Tomorrowland. Hopelijk wilt dit zeggen dat hij hiervoor uitgesloten als sub voor Sam Fender.
Ik ken eigenlijk niks van OatW op die ene radiohit van vorig jaar na, maar is dat TML muziek ja?

Hoe dan ook is de doelgroep natuurlijk wel totaal anders en bovendien loopt de halve aardbol op TML, dus ik zou niet perse zeggen dat ie nu gelijk uitgesloten is.

Met OATW die 'waarschijnlijk' wegvalt zie ik wel elke komende artiest als verassing. Ben benieuwd of er uberhaupt nog een grote naam zal tussen zitten. Let's hope :)

Zonder gezever, ik vind ook echt dat ze verdacht veel Kings of Leon draaien op Studio Brussel de laatste tijd. Haha.

Een mens mag toch een beetje hoop hebben na de aankondiging van Oscar op Tomorrowland.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ik ken eigenlijk niks van OatW op die ene radiohit van vorig jaar na, maar is dat TML muziek ja?

Hoe dan ook is de doelgroep natuurlijk wel totaal anders en bovendien loopt de halve aardbol op TML, dus ik zou niet perse zeggen dat ie nu gelijk uitgesloten is.
Die hebben ook een live podium dacht ik. Dua Lipa stond daar bvb ook eens

Partypooper enters: Goldband deed bijvoorbeeld ook TML en RW (ook pkp) in hetzelfde jaar. Denk dat dat niet uitmaakt voor een belgische/nederlandse groep. Daarenboven is TML no matter what sold out dus heeft het weinig tot geen impact.
Maar nee.

Jullie zitten hier allemaal Oscar and the Wolf af te schrijven op basis van de Tomorrowland announcement...

Maar die komt met een hybride tussen een dj set en een live optreden remixes van zijn nummers brengen, niet met de full band..geen traditioneel Oscar and the Wolf optreden dus.

Ik zou hem nog niet uitsluiten voor een sub spot op Werchter met de band boys.

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Piranha43 en Timmetje

Users who are viewing this thread