Rock Werchter 2025

Toch weinig echt vets in de pot vind ik. Hoop toch vooral op nog wat verrassingen die we niet verwachten dan. Namen a la PJ Harvey of Janelle Monae vorig jaar.
Ik denk dat we al een trap lager moeten gaan kijken en dat alle hoge posities ingevuld zijn op 1 barn head en 1 sub na. Zo een namen zouden al opgedoken zijn in het circuit lijkt me. London Grammar voor die Barn spot, Oscar voor die sub spot volgens de fluisteringen. Jack White gooi ik overboord, voor eigen gemoedsrust.

Do: Fontaines - Deftones - LP/ London Grammar
Vr: Weezer (of Girl in Red) - Simple Minds - GD /Underworld of PDM
Zat: Raye - Oscar- Sam / Elbow of Maribou State
Zon: Gracie - Noah - Olivia/ Goose of Rufus (en bij de ofjes staat de ander in de KluB C)

Ik denk dat we al een trap lager moeten gaan kijken en dat alle hoge posities ingevuld zijn op 1 barn head en 1 sub na. Zo een namen zouden al opgedoken zijn in het circuit lijkt me. London Grammar voor die Barn spot, Oscar voor die sub spot volgens de fluisteringen. Jack White gooi ik overboord, voor eigen gemoedsrust.

Zon: Gracie - Noah - Olivia/ Goose of Rufus (en bij de ofjes staat de ander in de KluB C)
Ja, ben met je mee hoor. Blijf alleen een beetje op mijn honger zitten wat dat betreft. Een Barn naam die een beetje de edge van een Rosalia heeft of het unieke van een David Byrne of PJ Harvey. Dingen waarvan je weet, dat gaat 1+1=3 worden en helemaal bovenaan alle lijstjes staan. Natuurlijk: die namen moeten touren he. (Voor mij zou zo'n FKA Twigs echt dat type naam zijn - deze ochtend ook naast een ticket gegrepen in de presale want dit was een lotterij...).

Weezer ineens als derde laatste op de main zou ook wel een zwak beestje zijn trouwens.

Klopt; veel namen bovenaan moeten we niet meer verwachten. Maar hopelijk nog veel moois daaronder.

Ja, ben met je mee hoor. Blijf alleen een beetje op mijn honger zitten wat dat betreft. Een Barn naam die een beetje de edge van een Rosalia heeft of het unieke van een David Byrne of PJ Harvey. Dingen waarvan je weet, dat gaat 1+1=3 worden en helemaal bovenaan alle lijstjes staan. Natuurlijk: die namen moeten touren he. (Voor mij zou zo'n FKA Twigs echt dat type naam zijn - deze ochtend ook naast een ticket gegrepen in de presale want dit was een lotterij...).

Weezer ineens als derde laatste op de main zou ook wel een zwak beestje zijn trouwens.
Twigs zou nog kunnen, die Schaarbeek show lijkt me die niet uit te sluiten.
Ja Weezer en Green Day lijkt me wel een dingetje, zij pakken op meerdere festivals een hoge spot op de affiche. Evenals Girl In Red, dus zie die beide wel meedoen voor die derde laatste spot.

I am expecting new names not considered before. Otherwise, I don't get why are they waiting to publish new names if all of them have been already announced in other fests.

Ja, ik ook! Al is het meer hoop dan verwachting. Maar ik laat me graag verrassen met 1 of 2 konijnen uit de hoge hoed. Namen waarmee RW zich echt onderscheidt van alle namen die we al continu op de andere affiches terug zien komen.

Pulp of Björk voor mij met stip op 1 maar een Bon Iver, Fatboy Slim, Little Simz, Lorde, Anitta/Karol G/Kali Uchis, Denzel Curry, TWOD, Beck, Garbage of Caroline Polacheck moet er misschien ook nog wel inzitten?

En op dingen als Magdalena Bay, Arooj Aftab, Wunderhorse en FKA Twigs heb ik eigenlijk wel meer dan goede hoop. 100% vertrouwen in het feit dat RW nog met een hele sterke undercard tevoorschijn gaat komen.

Twigs zou nog kunnen, die Schaarbeek show lijkt me die niet uit te sluiten.
Ja Weezer en Green Day lijkt me wel een dingetje, zij pakken op meerdere festivals een hoge spot op de affiche. Evenals Girl In Red, dus zie die beide wel meedoen voor die derde laatste spot.
Mja, Weezer - Girl In Red - Simple Minds - GD als grootste namen op de main lijkt me ook voor Werchternormen een heel pover beestje eigenlijk. Maar ik snap ook: de tijden zijn veranderd. RW doet niet meer aan die zotte combo's.

Eerste
Mja, Weezer - Girl In Red - Simple Minds - GD als grootste namen op de main lijkt me ook voor Werchternormen een heel pover beestje eigenlijk. Maar ik snap ook: de tijden zijn veranderd. RW doet niet meer aan die zotte combo's.
Ook omdat ze niet meer altijd mogelijk zijn natuurlijk, gezien de weinige subs van de grootte die we al te vaak gewend zijn.

Maar de dag is uitverkocht, dus...

Ja, ik vind geen enkele dag er uitspringen eigenlijk. Misschien nog het meest die zondag, maar smaak gewijs is dat niet men ding. Als je subs luisteren naar de namen Deftones, Simple Minds, Oscar and the wolf en Noah Kahan dan weet je het ergens wel?

sportpaleis(Green day)-sportpaleis(simple minds)-vorst(girl in red)-?(weezer)-vorst nationaal(underworld)

ik weet niet hoe jij er over denkt maar volgens mij is dit best een sterke dag puur als je ziet hoeveel tickets al die bands schuiven.

Laatst bewerkt:
Fat Dog, Royel Otis en Glass Animals lijken me zekerheden.

Voor mij wat uit het rijtje Turnstile, Richard Hawley, Kraftwerk, Weezer, Biffy Clyro, Public Service Broadcasting, High Vis, Supergrass, Deadletter, Therapy? aub!

• On fire
  • Winning
Waarderingen: ChrisV, jova en PK82
Fat Dog, Royel Otis en Glass Animals lijken me zekerheden.

Voor mij wat uit het rijtje Turnstile, Richard Hawley, Kraftwerk, Weezer, Biffy Clyro, Public Service Broadcasting, High Vis, Supergrass, Deadletter, Therapy? aub!
Deadletter waren er vorig jaar al. Geef Fat Dog meer kans dit jaar.

sportpaleis(Green day)-sportpaleis(simple minds)-vorst(girl in red)-?(weezer)-underworld(vorst nationaal)

ik weet niet hoe jij er over denkt maar volgens mij is dit best een sterke dag puur als je ziet hoeveel tickets al die bands schuiven.
Ik vind dit ook echt een sterke dag! Enkel bang voor wat clashes

Users who are viewing this thread