Rock Werchter 2025

Toegevoegd bij Pinkpop zojuist:

Tate McRae, Faithless, The Academic, Adam Lambert, Alessi Rose, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus, almost monday, Benjamin Ingrosso, Bob Vylan, The Royston Club, Sawyer Hill én SPRINTS
Tate en SPRINTS heel goed, Bob Vylan en Faithless wel leuk. Maar idd pover...

• Leuk
Waarderingen: Louwers
The Vaccines aangekondigd voor Dauwpop, toch ook altijd wel een leuke band voor de opvulling.

Wodan Boys lijkt me ook gaaf voor op The Slope, iemand een idee of die in Belgie een beetje bekend zijn?

Zie ze Tate McRae hier ook wel boeken op die zondag erbij
Lijkt me niet. Haar tour eindigt de woensdag in de week van Pinkpop. Met een beetje geluk hebben ze haar dus waarschijnlijk kinnen overhalen voor die vrijdag. Die gaat echt niet nog 2 weken langer blijven voor RW

Lijkt me niet. Haar tour eindigt de woensdag in de week van Pinkpop. Met een beetje geluk hebben ze haar dus waarschijnlijk kinnen overhalen voor die vrijdag. Die gaat echt niet nog 2 weken langer blijven voor RW
Niet naar tourschema gekeken uiteraard. Dan gaat dat over idd

The Vaccines aangekondigd voor Dauwpop, toch ook altijd wel een leuke band voor de opvulling.

Wodan Boys lijkt me ook gaaf voor op The Slope, iemand een idee of die in Belgie een beetje bekend zijn?
Denk niet dat de Wodan Boys bekend zijn bij de buren, maar zou zeker een mooie Slope naam zijn

Beetje raar om de eerste drop in het jaar te beginnen met een pakketje Belgen.
Bedoelde ook een groot pakket inclusief wat Belgische namen, niet alleen Belgisch. We zijn allemaal gefixeerd op morgen namen, maar het wijst nog nergens op nu. Het wereldje wordt langzaam wakker, maar kan toch net zo goed dat ze hem naar volgende week tillen?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Bedoelde ook een groot pakket inclusief wat Belgische namen, niet alleen Belgisch. We zijn allemaal gefixeerd op morgen namen, maar het wijst nog nergens op nu. Het wereldje wordt langzaam wakker, maar kan toch net zo goed dat ze hem naar volgende week tillen?
Langzaam? Alle RW tegenhangers hebben iets gelost behalve Roskilde en Glastonbury.

Users who are viewing this thread