Graspop Metal Meeting 2025

Korn is bevestigd voor noord afsluiter dus we mogen we aannemen dat NiN op zuid af sluit.
Dus je tip werkt nog steeds Loek
Dat werkt niet op die manier, je kunt vantevoren nooit echt weten wie de dag afsluit, de north of south headliner
We weten bijvoorbeeld van Maiden dat ze nooit de dag afsluiten, maar ook bijvoorbeeld Scorpions vorig jaar sloot niet hun dag af op de south stage. Uiteindelijk hangt het er van af wat de headliners willen denk ik, of wat er in hun contract staat. Nine Inch Nails speelden op Hellfest ook niet als laatste band, daar kwam de ms2/north headliner nog na hun terwijl NiN de grootste band van de dag was. Voor mij persoonlijk maakt het ook niet heel veel uit want wil ze toch beiden zien.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Goed daar heb je een punt maar met de aankondigingen lijkt met dat dit ook al in het contract besproken is.

Van Maiden weten we het.
Bij Scorpions weet ik de aankondigingen niet meer dus geen idee of daar north in stond en dus zoals aangekondigd. Of dat we gewoon Scorpions altijd als zuid verwachten. (Zoals altijd)

Goed daar heb je een punt maar met de aankondigingen lijkt met dat dit ook al in het contract besproken is.

Van Maiden weten we het.
Bij Scorpions weet ik de aankondigingen niet meer dus geen idee of daar north in stond en dus zoals aangekondigd. Of dat we gewoon Scorpions altijd als zuid verwachten. (Zoals altijd)
Scorpions werd aangekondigd als south stage headliner, en heeft ook de south stage afgesloten. Hoe kom je erbij dat die north stonden?

zeggen dat je niets hebt met NIN en zeggen dat de muziek objectief slecht is zijn totaal verschillende dingen.
verder zoals de rest aangeeft wordt het na 10 negatieve posts over dezelfde band wel een beetje oud, op gegeven moment begrijpt iedereen het wel.
Ja zover had ik niet terug gelezen😂 ik had 2 neg posts oid gezien geloof ik en ach dat moet gewoon kunnen. Als je ongelukkig wordt van de Headliners omdat je het niet je muziek is moet dat kunnen. Zeggen dat iets slecht is tja dat kan maar dat is minder een mening natuurlijk. Maar over smaak valt niet te twisten. Er zijn voldoende mensen die er wel blij mee zijn en voor Graspop is het een geweldige boeking. Zelf ga ik er uiteraard ook alles aan doen om ze te missen😉😝

• Haha
Waarderingen: Elisa Day en Piebe71
Ik vind de cancel van From Ashes to New ook heel jammer. Zaterdag was voor mij (in tegenstelling tot vele anderen hier :)) zowiezo al de minste dag tot nu toe. Hopelijk komen er nog wat leuke dingen bij. Hoewel sommige bands natuurlijk moeilijk in te schatten zijn. Sommige vind ik op Spotify helemaal niks en als ik ze dan per ongeluk eens live zie vind ik het wel goed.

Baal wel van de cancel van From Ashes to New. In 2020 ontdekt door hun album Panic die dat jaar uitkwam, nooit live gezien dus keek daar best naar uit!
Blijft gelukkig nog genoeg moois over. Zit nog steeds op 60 andere bands die ik interessant vind/wil zien door het weekend heen.

Besef me nu wel, dit is gewoon al meer dan vorig jaar, maar vind die line up toch minder dan vorig jaar. Maar het is wel meer interessant dan echt wil zien. En vorig jaar had ik wel veel meer die ik zeker moest zien.
Ik moet minder naar nieuwe bands gaan luisteren, krijg er alleen maar meer clashes door op festivals :ROFLMAO:

• Verdrietig
Waarderingen: MartinB
ik denk dat we werchter gaan horen om 16:00

Heb ook geen idee of ze nu weer ff vooruit kunnen of dat ze de headliners en pakketje wilden combineren… NIN was natuurlijk al wat uitgesteld, dus kan nooit lang duren als ze er kort op een pakketje wilden doen.

Donderdag Graspop en vrijdag Werchter vind ik ook wel meer passend gebaseerd op de laatste jaren

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Vanmiddag pakketje namen, headliner? Wat denken we?
Heb ook geen idee of ze nu weer ff vooruit kunnen of dat ze de headliners en pakketje wilden combineren… NIN was natuurlijk al wat uitgesteld, dus kan nooit lang duren als ze er kort op een pakketje wilden doen.

Donderdag Graspop en vrijdag Werchter vind ik ook wel meer passend gebaseerd op de laatste jaren
Aangezien ze de poster van de website hebben gehaald verwacht ik de laatste headliner en dat pakketje namen wel in de nabije toekomst, anders hadden ze wel NIN op de oude poster erbij gezet.

• Winning
Waarderingen: Steph85
Aangezien ze de poster van de website hebben gehaald verwacht ik de laatste headliner en dat pakketje namen wel in de nabije toekomst, anders hadden ze wel NIN op de oude poster erbij gezet.

Maar dan hadden ze twee maanden zonder poster gezeten? Of bedoel je gewoon even kleine edit en NIN erbij? Denk dat dat sowieso te veel werk zou zijn geweest

Maar dan hadden ze twee maanden zonder poster gezeten? Of bedoel je gewoon even kleine edit en NIN erbij? Denk dat dat sowieso te veel werk zou zijn geweest
Dat ja, of anders de oude poster erop laten. Volgens mij over het algemeen als ze de poster eraf halen komt die wel snel weer terug, en blijft die niet weken weg.

Dat ja, of anders de oude poster erop laten. Volgens mij over het algemeen als ze de poster eraf halen komt die wel snel weer terug, en blijft die niet weken weg.
vorige 2 edities hadden we volgens mij geen poster tot wanneer de dagindeling bekend was

vorige 2 edities hadden we volgens mij geen poster tot wanneer de dagindeling bekend was
Dat klopt, maar ik bedoelde dat ze niet vaak een poster hebben, die vervolgens weghalen en dan maanden geen poster hebben.
Vandaar dat ik wel redelijk snel meer namen verwacht.
Maar kan er naast zitten natuurlijk, het is maar een theorie.
Als ze de zondag headliner al hebben dan verwacht ik dat ze in korte termijn de zondagheadliner aankondigen en dan een pakketje met namen met een nieuwe poster met een nieuwe dagindeling.

Users who are viewing this thread