Kan in ieder geval geen kwaad om Korn mee te pakken. Heb weinig met nu metal maar die kan ik wel hebben. En nog nooit gezien!
Filter wil ik ook wel zien. Amenra altijd leuk. The Hu idem. Tips welkom!
Leuk dat je een dagje naar Graspop komt! Hier dan ook een paar tips van mij.
Airbourne klinkt als een AC/DC coverband, maar dan met eigen muziek. Wel leuk bandje live opzich.
Dragonforce met hun nummer Through the fire and flames is ook altijd leuk om mee te pakken
Spiritbox is qua metalcore wel het meest toegankelijke dat er is denk ik, wel leuk om mee te pakken. Dit is de derde keer dat ze er staan in de afgelopen vier edities dus de organisatie is in ieder geval groot fan zullen we maar zeggen. Courtney is wel echt een hele fijne zangeres, met zowel sterke clean vocals als grunts.
Lorna Shore was in 2023 één van de meest gehypede bands van de editie, en geloof dat men hier ook wel zeer te spreken was over dat optreden, maar deathcore is toch niet zo gemakkelijk in te komen, mij is het in ieder geval nog niet gelukt.
Korn kan je inderdaad wellicht nog mee pakken vanuit het NiN vak, heb je direct een mooi plekje. (als NiN daadwerkelijk als laatste speelt, zou ook kunnen dat Korn de dag afsluit)
Imminence is voor mij toch wel één van de bands waar ik het meest naar uitkijk, het is wel metalcore wat niet helemaal je genre is, maar klinkt toch wel heel anders als andere metalcore bands door de wat meer progressive invloeden en de viool erbij wat wel voor een aparte combi zorgt. Een zanger die zit te grunten met een viool in zijn hand kom je nu toch niet dagelijks tegen. In 2022 opende zij de marquee en was voor mij toch wel één van de shows van het weekend.