Graspop Metal Meeting 2025

Maar persoonlijk, Papa Roach, Lynyrd Skynyrd en Saxon zou mij meer hebben gepast dan Powerwolf, NIN en Till Lindemann! 😅

Goed om te zien dat Graspop inzet op vernieuwing, zelfs bij de headliners.
Twee nieuwe headliners in 1 jaar, is waarschijnlijk lang geleden dat dat voor het laatst gebeurt is, stiekem hoop ik nogsteeds op the Prodigy er ook nog bij.
Luister zelf weinig naar Nine inch Nails, maar heb ze een keer op Rock am Ring gezien en live is het echt fantastisch.

Goed om te zien dat Graspop inzet op vernieuwing, zelfs bij de headliners.
Twee nieuwe headliners in 1 jaar, is waarschijnlijk lang geleden dat dat voor het laatst gebeurt is, stiekem hoop ik nogsteeds op the Prodigy er ook nog bij.
Luister zelf weinig naar Nine inch Nails, maar heb ze een keer op Rock am Ring gezien en live is het echt fantastisch.
Ik denk dat we vorig jaar ook wel als twee nieuwe headliners kunnen zien!
Eerste keer Tool op Graspop en BMTH voor het eerst als headliner (10 jaar na hun vorige doorkomst toen ze nog een heel andere band waren qua sound)

Verrassend positieve reacties ook op instagram had verwacht dat er meer mensen zouden klagen over dat het geen metal is
Mooi! Ik was eigenlijk verbaasd over hoeveel mensen er hier wel iets te klagen hadden over NIN de afgelopen weken, dacht dat ze juist wel goed lagen bij de doelgroep. Fijn dat dat vermoeden op instagram toch enigszins bevestigd wordt.

Het is een super unieke boeking, maar dat betekent niet dat meteen vrijwel iedereen in kamp "fucking geweldige boeking" zit. Iedereen die niks met de muziek kan, zal alsnog gewoon niet in dat kamp zitten, op persoonlijk vlak is dit voor mij bijvoorbeeld een teleurstellende boeking waarvoor ik liever iets anders had gehad als headliner. Dagticket voor de zaterdag is nu vrijwel 100% uitgesloten.
Gij bent mijne maat.

Users who are viewing this thread