Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Ik houd voor mezelf alle dagen tot 00:00 aan, zo had ik die regels geïnterpreteerd. Ik heb wel andere acts tijdens de headliners, daar zie ik geen regels tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.733
Vraag tussendoor, de settijden van Pinkpop mogen niet veranderd worden. Dan begrijp ik goed dat de laatste act tot middernacht heeft?

Dacht gelezen te hebben dat je wel met tijden mocht schuiven alleen dat de begin en eind tijd van de gehele dag niet mocht schuiven?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.985
4.055
Ik houd voor mezelf alle dagen tot 00:00 aan, zo had ik die regels geïnterpreteerd. Ik heb wel andere acts tijdens de headliners, daar zie ik geen regels tegen
Wat mij betreft hét belangrijkste ding om pinkpop weer great the maken ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
Mijn vraag was gesteld in verband met mijn volgende headliner. Zij wil nog wel eens te laat komen. Na een laatste gesprek met haar en het college van Landgraaf is ze zich ervan bewust dat ze netjes op tijd moet komen en om 00:00 schluss is.

Wie is deze headliner dan. Waar we met Foo Fighters inmiddels wel een classic Pinkpopact hadden, hebben we nu een nieuwe headliner. Vorig jaar haar in de Ziggo Dome mogen aanschouwen en nog verliefder geworden (wie krijgt het voor elkaar om een week vooraf je concert aan te kondigen en dat in no time stijf uit te verkopen?!). Bovendien een dame die zowel jong als oud weet aan te trekken.

LANA DEL REY


@MadMandra27 @Paddy next
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.452
4.769
Curview = curview, anders komt Jan hoogstpersoonlijk terug om de stekker eruit te trekken.

Wat mij betreft eindtijd en podia niet veranderen. Daarom is het juist ook een pinkpopeditie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Oasiss

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.645
7.349
Curview = curview, anders komt Jan hoogstpersoonlijk terug om de stekker eruit te trekken.

Wat mij betreft eindtijd en podia niet veranderen. Daarom is het juist ook een pinkpopeditie.
Zoals met The Cult toch?


Mijn vraag was gesteld in verband met mijn volgende headliner. Zij wil nog wel eens te laat komen. Na een laatste gesprek met haar en het college van Landgraaf is ze zich ervan bewust dat ze netjes op tijd moet komen en om 00:00 schluss is.

Wie is deze headliner dan. Waar we met Foo Fighters inmiddels wel een classic Pinkpopact hadden, hebben we nu een nieuwe headliner. Vorig jaar haar in de Ziggo Dome mogen aanschouwen en nog verliefder geworden (wie krijgt het voor elkaar om een week vooraf je concert aan te kondigen en dat in no time stijf uit te verkopen?!). Bovendien een dame die zowel jong als oud weet aan te trekken.

LANA DEL REY


@MadMandra27 @Paddy next
Inplannen van 22:00 tot 23:30 (tegen Lana's management vertellen) en dan gewoon in het blokkenschema van 22:30 t/m 00:00 zetten
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

Tinus101

Support act
21 nov 2022
876
1.054
Mijn vraag was gesteld in verband met mijn volgende headliner. Zij wil nog wel eens te laat komen. Na een laatste gesprek met haar en het college van Landgraaf is ze zich ervan bewust dat ze netjes op tijd moet komen en om 00:00 schluss is.

Wie is deze headliner dan. Waar we met Foo Fighters inmiddels wel een classic Pinkpopact hadden, hebben we nu een nieuwe headliner. Vorig jaar haar in de Ziggo Dome mogen aanschouwen en nog verliefder geworden (wie krijgt het voor elkaar om een week vooraf je concert aan te kondigen en dat in no time stijf uit te verkopen?!). Bovendien een dame die zowel jong als oud weet aan te trekken.

LANA DEL REY


@MadMandra27 @Paddy next
Verdomme
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Dankje dat ik alsnog mee mag doen!
Ik werk in het onderwijs dus….kon tot nu niet op het forum kijken. Mijn lievelings headliners zijn helaas al gekaapt maar toch…

Coldplay - Zaterdag headliner bekend!
Na shows in Amsterdam in 2023 zijn we blij om Coldplay aan te kondigen als Pinkpop headliner voor de Pinkpop zaterdag!

Met een nieuw album op komst gaan de Britten vast en zeker een top show neerzetten!


Mag ik nog een naam droppen of! En wie is er nu aan de beurt?🙈
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
Hierbij dan mijn tweede naam!

Sabrina Carpenter - Afsluiter Noord vrijdag
Surprise surprise! Misgegrepen voor de Ziggo Dome show ? Binnen enkele minuten was haar show uitverkocht. Niet getreurd! Sabrina Carpenter zal op vrijdag het Noord Podium van Pinkpop afsluiten.

Take an espresso now!

Je pakt er wel gelijk wat parels uit zeg!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken