Graspop Metal Meeting 2025

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.365
1.445
Het is hier wel extreem kalm. Vorig jaar bereikten we reeds pagina 89 op 11 september. En pagina 63 hadden we reeds op 18 augustus
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
is volgens mij omdat de alcatraz discussies in het alcatraz topic gebeuren nu en ook het hardrock&metal topic die wat meer gebruikt is
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Zit mooi tussen Graspop & Alcatraz dus kunnen in theorie naar beide.

Beetje jammer dat het Oostenrijk is en dat dat niet veel zegt over een dArtagnan tour, maar man man man, als die toch eens op Graspop komen op basis van een package deal met Feuerschwanz en Gloryhammer. Machtig!
 
  • Leuk
Waarderingen: chimaera

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.365
1.445
Juist een artikel gelezen van gisteren gelezen over Helloween (had ik gisteren toch nog iets nuttig er bij kunnen bijzetten). Band gaat in 2025 op tour met nieuw album en spelen zeker in Europa. Ze plannen een van hun grootste stageproductions ooit. Staat wel niet bij wanneer in 2025 ze touren door Europa, maar ik zie ze zeer graag verschijnen op Graspop, is al 6 jaar geleden dat ze nog eens in België speelden
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
870
1.724
Het is hier wel extreem kalm. Vorig jaar bereikten we reeds pagina 89 op 11 september. En pagina 63 hadden we reeds op 18 augustus
Hurricane and Southside (same Weekend as Graspop) are announcing a part of their line up today, so maybe we'll have something to discuss this afternoon.
I Days Italy is also coming out with news today.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
159
248
parkway drive laat net weten dat voor volgend jaar (20 jaar killing with a smile) er wat meer nummers van die plaat in de set gaan zitten. reden genoeg voor mij om ze nog maar eens op graspop te zetten.
vorig jaar alleen eerste paar minuten van parkway drive gezien daarna meteen door naar Testament. Maar om eerlijk te zijn raakt de band mij nog niet zo
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
parkway drive laat net weten dat voor volgend jaar (20 jaar killing with a smile) er wat meer nummers van die plaat in de set gaan zitten. reden genoeg voor mij om ze nog maar eens op graspop te zetten.
Damn dat is mijn favoriete album van ze, beter staan ze op Graspop met die tour
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
285
439
parkway drive laat net weten dat voor volgend jaar (20 jaar killing with a smile) er wat meer nummers van die plaat in de set gaan zitten. reden genoeg voor mij om ze nog maar eens op graspop te zetten.
Parkway drive was vorig jaar erg gaaf met die show. Slipknot viel daarna erg tegen.
Zou zelf dan bv. Iron Maiden 1e HL zijn (op de south) net zoals Scorpions dit jaar, en dan daarna PWD op de north als laatste HL. Maiden speelde vorige X ook tot 23.00 dus t zou wel kunnen. Heb je gelijk een goede HL combi voor de donderdag/vrijdag denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken