Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Paar honderd shows in Vegas volgensmij. Schijnt ook een Europese tour te doen deze zomer, dit zijn de plekken waar ze komt;
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
Paar honderd shows in Vegas volgensmij. Schijnt ook een Europese tour te doen deze zomer, dit zijn de plekken waar ze komt;
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
- München
Aerosmith keert niet meer terug op het podium. Door de aanhoudende stemproblemen van frontman Steven Tyler (76) is de Amerikaanse rockband genoodzaakt te stoppen met toeren, heeft de groep aangekondigd via sociale media.
Aerosmith keert niet meer terug op het podium. Door de aanhoudende stemproblemen van frontman Steven Tyler (76) is de Amerikaanse rockband genoodzaakt te stoppen met toeren, heeft de groep aangekondigd via sociale media.
Eigenlijk was ik hier al bang voor. Nadat ik die blessure hoorde, wist ik niet zeker of hij hiervan goed kon herstellen. Al hield ik natuurlijk hoop.
Zelf vind Aerosmith ontzettend goed en ze staan hoog (9) in mijn Spotifystats van meest beluisterde artiesten. Rond mijn 16e heb ik ze zelf een beetje ontdekt en ik kwam steeds meer goede nummers tegen. Last Child, Sweet Emotion, Toys In The Attic en zo kan ik er nog 40 noemen. Had gehoopt om ze ooit live te zien, al wist ik dat ze al sinds 2010 niet meer in NL hebben gespeeld. Ik zat zelfs na te denken of ik in 2020 naar Möchengladbach kon gaan. Helaas is het er nooit van gekomen. Nu maar hard Walk This Way opzetten. Wat een riff. Beter is er bijna niet.
Joe Perry, Steven Tyler, Joey Kramer, Brad Whitford & Tom Hamilton. Legends.
Lauryn Hill en Fugees hebben hun Amerikaanse tour drie dagen voor het begin afgezegd. De hiphopgroep zou vrijdag aan een reeks concerten beginnen, maar dat gaat niet door. Ze hebben geen reden gegeven voor het annuleren van de shows.
Lauryn Hill en Fugees hebben hun Amerikaanse tour drie dagen voor het begin afgezegd. De hiphopgroep zou vrijdag aan een reeks concerten beginnen, maar dat gaat niet door. Ze hebben geen reden gegeven voor het annuleren van de shows.
58 jaar nadat het origineel van Simon & Garfunkel in de Nederlandse Top 40 verscheen, breekt The Sound Of Silence deze week nog een record. Een remix van de Disturbed-cover uit 2015 staat sinds deze week namelijk in de top 10 van de hitlijst.
The Cure-toetsenist Roger O'Donnell heeft een "zeldzame en agressieve" vorm van lymfeklierkanker. Dat deelt de Britse muzikant zondag op Instagram. De ziekte werd vorig jaar bij hem vastgesteld.
De Amerikaanse rapper Kendrick Lamar gaat optreden tijdens de halftime show van de Super Bowl op 9 februari 2025. Dat maken de National Football League (NFL), Apple Music en zijn label Roc Nation zondag bekend.
www.nu.nl
Ik kijk sowieso elk jaar wel uit naar de halftime show, maar dit kan wel heel vet worden.
Jon Bon Jovi heeft dinsdag geholpen om een vrouw van de rand van een brug af te praten. De Amerikaanse zanger was op dat moment bezig met clipopnames op een openbare brug in Nashville.
Damiano David, de zanger van de Italiaanse band Maneskin, begint een solocarrière. De artiest deelde de afgelopen dagen enkele filmpjes op Instagram die hierop hintten. Op 27 september moet zijn eerste solomuziek verschijnen.
www.nu.nl
Misschien zien we hem wel terug op festivals in 2025.