Overig Muzieknieuws

Misschien eens een idee om een recensie topic te starten?? Eagles Gelredome is goed ontvangen.....

Pers reviews mogen gerust in het user reviews topic. Of in het aparte band topic als die specifieke artiest er eentje heeft :)

• Leuk
Waarderingen: PJ
Aankomende vrijdag is er een kortingsactie bij Ticketmaster op geselecteerde concerten. Het gaat hierbij om 50% korting of een gratis ticket bij aankoop. OP=OP.

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: PJ, Joris en Timmetje
KIJK. Wat een feest: The Killers pauzeren concert om naar EK-voetbalmatch te kijken en zien hoe Engelsen winnen

En dan zijn er sommige festivals die het verbieden🙈 Heerlijke,unieke taferelen!

KIJK. Wat een feest: The Killers pauzeren concert om naar EK-voetbalmatch te kijken en zien hoe Engelsen winnen

En dan zijn er sommige festivals die het verbieden🙈 Heerlijke,unieke taferelen!
dit was tegen Zwitserland, haha

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Er is een tent op Pohoda-festival ingestort. Er zouden 8 gewonden zijn...

Bijlagen

• tK3ktkpTURBXy80ZmQ4ZDExYjA0YWIwNmFlM2NiZDRhMjEzOWE0OTdkOS5qcGeRlQLNB9AAwsM.jpeg
    tK3ktkpTURBXy80ZmQ4ZDExYjA0YWIwNmFlM2NiZDRhMjEzOWE0OTdkOS5qcGeRlQLNB9AAwsM.jpeg
    89,5 KB · Weergaven: 25
  • Wow
Waarderingen: Thieske
Heb vorige week ook even twee keer gekeken hoe de lichten in de Teddy Widder met die stevige wind heen en weer bewogen, dat leek allemaal met een solide constructie vast te zitten. Maar die windkracht 5 was een fris zomerbriesje vergeleken met het noodweer bij Pohoda festival, wat een heftige beelden zeg.

Tja, geen chique uitspraak. Ook al is Trump misschien wel de grootste veroorzaker van het verhitte politieke klimaat in de VS.
Verder liggen er denk ik niet zoveel mensen wakker van deze tourcancel.

Vooral een vrij stom "grapje." Met verre gevolgen. Benieuwd hoe het nu tussen Jack en Kyle zit.

Tja, geen chique uitspraak. Ook al is Trump misschien wel de grootste veroorzaker van het verhitte politieke klimaat in de VS.
Verder liggen er denk ik niet zoveel mensen wakker van deze tourcancel.
Erg jammer inderdaad. Alle doorgedraaide MAGA fascisten gebruiken dit weer als een soort van bevestiging dat andersdenkenden geweldadig zijn (see the irony). Aan de andere kant zouden we er geen problemen mee hebben gehad als iemand ooit had gezegd 'jammer dat de aanslag op Hitler is mislukt'. Andere tijden, maar vrijwel hetzelfde strategisch populisme.

Verder misschien een mooie kans voor Black om echt iets interessants te doen qua muziek. Prima muzikant en performer, maar Tenacious D vond ik ietwat te puberaal. Black kan volgens mij beter.

• Winning
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread