Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.147
6.610
TOP was ook Noord afsluiter op zich. Kzou zeggen dat 't je verdoken vierde headliner is ofzo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.147
6.610
Lastig trouwens, ik moet me de hele tijd inhouden om niet té alternatieve acts te boeken/kiezen. Je wéét gewoon dat anno 2024 een act als Beach House of The Smile waarschijnlijk compleet dood valt, maar toch.

Niet dat ze hier niet mogen gekozen worden, wél jammer dat dat de case is/zou zijn irl.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.745
5.254
Lastig trouwens, ik moet me de hele tijd inhouden om niet té alternatieve acts te boeken/kiezen. Je wéét gewoon dat anno 2024 een act als Beach House of The Smile waarschijnlijk compleet dood valt, maar toch.

Niet dat ze hier niet mogen gekozen worden, wél jammer dat dat de case is/zou zijn irl.
Misschien zorgt dat er juist wel voor dat het BKS publiek toch weer eens naar Pinkpop trekt ;).

Op DTRH was het volgens mij ook vrij leeg bij The Smile, maar merkte daar niet zo veel van vooraan haha.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
(Of vinden we hem te groot voor die plek..?)
Ja, in het echt wel. Maar die discussie hebben we al vaker gehad in dit topic. Lijkt me voor nu in deze draft helemaal prima. Moet je eens voorstellen Childish Gambino op PP.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.147
6.610
Misschien zorgt dat er juist wel voor dat het BKS publiek toch weer eens naar Pinkpop trekt ;).

Op DTRH was het volgens mij ook vrij leeg bij The Smile, maar merkte daar niet zo veel van vooraan haha.
The Smile is toch meer een tent act, dan een open air act imo. Werkt gewoon beter ofzo. En ik herinner me dat Yorke net DTRH en het publiek nog complimenteerde so. 😄
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.637
1.936
De afsluiter van het festival: Tame Impala

Getty-Images-1211712870-1024x683.jpg


@Royke -> @Nikfestilover
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
Totaal vergeten dat die in 22 in de AFAS heeft gestaan. 🫣
Ik dacht ook dat jij voor Lorde zou gaan nadat Charli niet kon. Jeweetwel, zelfde haar en ze zijn erg alike. (Girls, it's so confusing sometimes). (Ik ben toch niet de enige die ze niet op elkaar vind lijken?)

Ik ben dat niet vergeten, was een mooie show en leuk om eens met mijn broertje samen te gaan aangezien we elkaar in de muziek weinig samen vinden :)
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
866
1.421
In tegenstelling tot veel van onze concurrenten kondigen wij geen headliner of afsluiter aan maar de eerste Nederlandse act én het is een oud-songfestivalact die ons komt bezoeken. Op welke stage ze staat en op welk tijdstip ze zal spelen wordt later bekend gemaakt.

Met trots mogen wij bekendmaken dat op ons festival de enige echte koningin van de Nederlandse popmuziek staat:

S10
694


@Nikfestilover 2x
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.745
5.254
Beetje sip, maar aangezien ze naast je staat op je profielfoto, kan ik het een plek geven ;).
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
866
1.421
Beetje sip, maar aangezien ze naast je staat op je profielfoto, kan ik het een plek geven ;).
Hehe gelukkig, ik was al bang dat jij er anders mee vandoor ging dus dat risico kon ik even niet nemen 🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Dua Lipa - vrijdag headliner

We zijn blij om vandaag de tweede headliner van Pinkpop bekend te mogen maken!

Niemand minder dan Britse top zangeres Dua Lipa zal met haar nieuwe album Radical Optimism een optreden geven op het Pinkpop festival!

It’s not an illusion!


De vrijdag bevat nu al heel veel vrouwen power!

Verder zijn we blij om de Sugababes aan te mogen kondigen voor de Pinkpop zondag! Na een geweldig optreden op Lowlands staan de dames volgend jaar op de Southstage van Pinkpop! We hebben hiermee meteen een nostalgische naam te pakken omdat de dames in 2004 ook al op Pinkpop stonden.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
Dua Lipa - vrijdag headliner

We zijn blij om vandaag de tweede headliner van Pinkpop bekend te mogen maken!

Niemand minder dan Britse top zangeres Dua Lipa zal met haar nieuwe album Radical Optimism een optreden geven op het Pinkpop festival!

It’s not an illusion!


De vrijdag bevat nu al heel veel vrouwen power!

Verder zijn we blij om de Sugababes aan te mogen kondigen voor de Pinkpop zondag! Na een geweldig optreden op Lowlands staan de dames volgend jaar op de Southstage van Pinkpop! We hebben hiermee meteen een nostalgische naam te pakken omdat de dames in 2004 ook al op Pinkpop stonden.

Je wilt niet weten 'how I feel about you now' ;)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Nikfestilover en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken