Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.407
Nee zeker niet als headliner. Eerder wat later in de middag. Maar ze stonden inderdaad oom bizar vroeg op Lowlands.
Aja oke dan had ik je fout begrepen.
Wilde ze idd dan op noord zetten rond die tijd als de tent te klein zou zijn (lijkt me wel zonde van die fantastische band), maar als ik inderdaad de lage posities van Lowlands en Pukkelpop aanneem dan is headliner tent zeker te verantwoorden.
Bedankt voor de input
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.151
6.617
Snel snel, voordat @Tinus101 met z'n inhaal ineens nog mijn laatste Noord afsluiter wegkaapt!

John Mayer

Noord afsluiters: Within Temptation, The Killers & John Mayer


@Timmetje en daarna @gerbthederp (ben even de draad kwijt met alle verkeerde tags, maar zo klopt ie?)
Zal wel aan mij liggen maar kvind in vergelijking met Nothing But Thieves, Keane en Sam Smith dit rijtje toch wel een pak sterker, groter ofzo..
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.407
Zal wel aan mij liggen maar kvind in vergelijking met Nothing But Thieves, Keane en Sam Smith dit rijtje toch wel een pak sterker, groter ofzo..
Valt wel mee, 2023 Editors, QOTSA, MGK lijkt me dan weer groter dan dat rijtje (en dan nog sterke subs ook dat jaar)
Pinkpop 2024 was gwn een heel zwak jaar, vandaar het idee van deze draft ook. Dan mag dat toch ook met weer iets grotere namen te boeken (en toch nog vrij realistisch te blijven ook)
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Yannick

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.151
6.617
Valt wel mee, 2023 Editors, QOTSA, MGK lijkt me dan weer groter dan dat rijtje (en dan nog sterke subs ook dat jaar)
Pinkpop 2024 was gwn een heel zwak jaar, vandaar het idee van deze draft ook. Dan mag dat toch ook met weer iets grotere namen te boeken (en toch nog vrij realistisch te blijven ook)
Maar zowel The Killers als John Mayer zijn gewoon borderline headliners. Dat vind ik van zowel QOTSA als Editors dan weer minder, die headlinen dingen als Lowlands of DTRH - niet Pinkpop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.276
7.226
Maar zowel The Killers als John Mayer zijn gewoon borderline headliners. Dat vind ik van zowel QOTSA als Editors dan weer minder, die headlinen dingen als Lowlands of DTRH - niet Pinkpop.
The Killers op Pinkpop niet meer denk ik. Die krijgen Ziggo niet eens meer vol.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.407
Maar zowel The Killers als John Mayer zijn gewoon borderline headliners. Dat vind ik van zowel QOTSA als Editors dan weer minder, die headlinen dingen als Lowlands of DTRH - niet Pinkpop.
Ja zoals ik al zei Mayer ken ik niet, heeft voor zover ik zie ook nog nooit in België gestaan, maar vult in Nederland wel heel grote zalen. Al kan dat dan ook wel gezegd worden van andere namen die hier wel als Noord werder geaccepteerd.
The Killers is toch wel tanende (zie bvb positie RW22); vergelijkbaar met Editors 2023 denk ik dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken