Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.637
1.936
Froukje

oor-froukje-2-hub-d-1024x683.jpg


@Brian
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.147
6.610
Dua Lipa - vrijdag headliner

We zijn blij om vandaag de tweede headliner van Pinkpop bekend te mogen maken!

Niemand minder dan Britse top zangeres Dua Lipa zal met haar nieuwe album Radical Optimism een optreden geven op het Pinkpop festival!

It’s not an illusion!


De vrijdag bevat nu al heel veel vrouwen power!

Verder zijn we blij om de Sugababes aan te mogen kondigen voor de Pinkpop zondag! Na een geweldig optreden op Lowlands staan de dames volgend jaar op de Southstage van Pinkpop! We hebben hiermee meteen een nostalgische naam te pakken omdat de dames in 2004 ook al op Pinkpop stonden.

Damn, eindelijk zeg!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.647
7.350
De laatste headliner!

1725446808086.png

De afscheidstour wordt toch nog met een datum verlengd. Na een spetterende show in het Gelredome (jeweetwel, die zaal waarvan ik nog navroeg of dat onder de stadionheadliners viel en ik daarop terug kreeg dat die expres niet was meegenomen waardoor dit mag ;) ) kunnen we niet wachten tot een legendarische set op Pinkpop 2025.

Beyoncé - Elton John - Kendrick Lamar
Lorde

@Oasiss @MadMandra27
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.453
4.769
De laatste headliner!

Bekijk bijlage 10223

De afscheidstour wordt toch nog met een datum verlengd. Na een spetterende show in het Gelredome (jeweetwel, die zaal waarvan ik nog navroeg of dat onder de stadionheadliners viel en ik daarop terug kreeg dat die expres niet was meegenomen waardoor dit mag ;) ) kunnen we niet wachten tot een legendarische set op Pinkpop 2025.

Beyoncé - Elton John - Kendrick Lamar
Lorde

@Oasiss @MadMandra27
Ai, had gehoopt dat die nog wel even beschikbaar zou blijven.
 
  • Thinking
Waarderingen: Brian

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.059
5.407
Vraagje: hoe groot moet ik de tent van Pinkpop ongeveer schatten? Vergelijkbaar met KlubC?
Boygenius lijkt me te groot ervoor als ik kijk naar de namen van dit jaar
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.745
5.254
Wat een twijfel, want voor elke naam die je zelf wegpakt, kan je er meer dan 10 zelf schrappen. Het leuke en uitdagende aan dat iedereen zowat hetzelfde concept heeft.

Met slechts 1 minitour door Europa die werd overladen met superlatieven, kroont dit trio singer-songwriters zich nu al tot een legendarische supergroep. Boygenius!
@Koekdoos @Paddy
Was iedere draft zo frustrerend?
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.275
7.223
Ik zou zeggen minstens Noord. Maar ik schat alles te hoog in deze draft haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken