Le Guess Who? 2024

surrealchemist

Nieuw lid
15 mei 2024
3
5
LGW24%20poster.jpg
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.397
2.516
Gewoon Arooj Aftab en DARKSIDE (lees: Nicolas Jaar) als curatoren.
Wat een lijst zeg. Heerlijk veel te ontdekken.
Wat jammer dat we eerst nog een hele festivalzomer hebben ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Satchmo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.756
11.884
Fucking hell, heb je weer een affiche waarvan je uiteraard niet zoveel van kent. Tijd voor een snel lijstje. Zullen ongetwijfeld nog dingen tussenzitten die me vaag wat zeggen. In ieder geval weer een mooi divers affiche!

Arooj Aftab, Meshell Ndgeocello, Noura Mint Seymali, Bo Ningen, The Messthetics & James Brandon Lewis, Darkside, Lord Spikeheart, otay: onii, en Tropical Fuck Storm. Is voor mij wel gelijk de kracht dat RockIt en LGW? samenvallen, als ook gelijk het jammere eraan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.397
2.516
Fucking hell, heb je weer een affiche waarvan je uiteraard niet zoveel van kent. Tijd voor een snel lijstje. Zullen ongetwijfeld nog dingen tussenzitten die me vaag wat zeggen. In ieder geval weer een mooi divers affiche!

Arooj Aftab, Meshell Ndgeocello, Noura Mint Seymali, Bo Ningen, The Messthetics & James Brandon Lewis, Darkside, Lord Spikeheart, otay: onii, en Tropical Fuck Storm. Is voor mij wel gelijk de kracht dat RockIt en LGW? samenvallen, als ook gelijk het jammere eraan.
Mooi eerste lijstje. In aanvulling: Still House Plants en Kim Gordon vallen mij ook meteen op.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Marin

Dagopener
14 apr 2021
558
373
Crystallmess, Hi-Tech, Otay;onii. Laatste twee afgelopen januari in berghain gezien en heel goed bevallen toen. Crystallmess is natuurlijk ook echt een droom om als curator te hebben, een van de meest avontuurlijke en begaafde djs van dit moment
 

Kalts

Nieuw lid
14 dec 2016
4
1
Is dit satire? Crystallmess, de DJ die geen 2 nummers in elkaar kan laten overlopen zonder fade in/fade out te gebruiken, die 9 acts boekt die 4x per jaar in Nederland staan? Hahaha.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Marin

Dagopener
14 apr 2021
558
373
Neehoor, ik snap best dat dat op het eerste gezicht zo lijkt maar ik vind haar oprecht getalenteerd. Is denk ik ook niet voor niets dat ze twee keer op rij wordt geboekt door LGW?. Weinig djs die zo interessant draaien als zij, vind ik. Laten we wel zijn, er zijn genoeg djs die inderdaad technisch waarschijnlijk een stuk "beter" draaien dan zij maar maakt het nog niet altijd leuk om naar te kijken of passend bij dit festival. Valt voor mij een beetje in hetzelfde straatje als dj Marcelle die natuurlijk ook ontzettend getalenteerd is.

Denk ook niet dat je de door haar geboekte acts zo vaak kan zien in nl, Hi-Tech bijvoorbeeld volgens mij alleen nog maar op rewire. Kim Gordon kan je mischien wel wat vaker zien maar blijft gewoon een sterke boeking.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
124
33
Wat vinden jullie van de line-up vergeleken met voorgaande jaren? Ik vind het zelf wat minder namelijk, maar dat kan volledig aan mij liggen dat ik niet genoeg ken. Voorheen sprongen er nog wat bekendere/grotere namen uit naar mijn idee.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.828
2.472
Wat vinden jullie van de line-up vergeleken met voorgaande jaren? Ik vind het zelf wat minder namelijk, maar dat kan volledig aan mij liggen dat ik niet genoeg ken. Voorheen sprongen er nog wat bekendere/grotere namen uit naar mijn idee.
Als ik in ga luisteren dan kom vast weer genoeg moois tegen, maar op het eerste oog staat er wel minder dan normaal. De 'must-sees' heb ik al vaker gezien waardoor ze minder must-see zijn. Kim Gordon, The Messthetics & James Brandon Lewis en Darkside trekken me alsnog wel. Het probleem is altijd dat het verdeeld is over meerdere dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
476
441
Ik heb een dagkaart voor de vrijdag. Zal net als iedereen in ieder geval wel naar Darkside (proberen te) gaan, maar de rest van die dag ken ik nauwelijks of niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.756
11.884
Ik heb een dagkaart voor de vrijdag. Zal net als iedereen in ieder geval wel naar Darkside (proberen te) gaan, maar de rest van die dag ken ik nauwelijks of niet.
Beschrijvingen van sommige artiesten zien er wel veelbelovend uit. O.a. een Hizbut Jámm, Erika Angell, Muovipussi en Los Gaiteros de San Jacinto lijken me wel wat.

Nog los van Lord Spikeheart, otay: onii, Patrick Shiroishi en The Messthetics and James Brandon Lewis. Ergens wel jammer dat 't 'm niet gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs

Gebruikers die dit onderwerp bekijken