Graspop Metal Meeting 2025

Hoe meer tickets je koopt, hoe meer plaats je op de wei hebt 🤓
Think About It GIF by Identity

met mogelijk Bon Jovi, Joan Jett, Heart, Marlyin Manson, Scorpions, Judas Priest, .. ? en een degelijke upgrade met schermen..
Kan men van de jupiler stage misschien de Graveryard stage maken. wat niet afdoet dat ik sommige wel graag nog zou horen uiteraard :)

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Ik ben het ermee eens! Ook al ben ik dit jaar tegeurgesteld ik keur de evolutie goed! De nieuwe headliners komen eraan en dat is goed voor de toekomst!
Het is misschien een stukje evolutie maar ook dat de vijver iets groter wordt gemaakt om uit te vissen.
Zeker als we een lagere frequentie of afscheid van rollator bands gaan krijgen.

Momenteel zit ik daar nog niet (enkele decennia nog niet) maar hoop dat ze de wei er goed bij hebben liggen tegen de tijd dat ik met een rollator erop moet.

Ow en hoop dat ze dan niet allemaal van die muziek draaien voor de jeugd.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Kan in ieder geval geen kwaad om Korn mee te pakken. Heb weinig met nu metal maar die kan ik wel hebben. En nog nooit gezien!

Filter wil ik ook wel zien. Amenra altijd leuk. The Hu idem. Tips welkom!

Apocalyptica met hun Metallica set?
Airbourne voor een portie hardrock, vind ik op een festival altijd enorm goed werken!

Kan in ieder geval geen kwaad om Korn mee te pakken. Heb weinig met nu metal maar die kan ik wel hebben. En nog nooit gezien!

Apocalyptica, Dragonforce en Kittie zou ik zeker een kans geven. Daarnaast heb je met Lorna Shore nog een band die groter geen worden dan ze nu zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Imminence en spiritbox als je graag de toekomst van metal aan het werk wil zien. Lorna shore misschien wat heavy maar ze deliveren wel op de hype.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
miljaar dat is een grote streep door de rekening, was een van de bands waar ik het meest benieuwd naar was
Zou voor mij (momenteel de enige) reden geweest zijn om zaterdag te gaan, dus ging ze sowieso niet zien deze keer. (tenzij er bij de nieuwe drop nog wat naar men goesting bij kwam). Heb nu vooral wat stress dat er van dag geschoven zal worden met bands die normaal op andere dagen moesten komen en dat men dag keuze mogelijk nog moeilijker gemaakt gaat worden.

Zou voor mij (momenteel de enige) reden geweest zijn om zaterdag te gaan, dus ging ze sowieso niet zien deze keer. (tenzij er bij de nieuwe drop nog wat naar men goesting bij kwam). Heb nu vooral wat stress dat er van dag geschoven zal worden met bands die normaal op andere dagen moesten komen en dat men dag keuze mogelijk nog moeilijker gemaakt gaat worden.
spiritbox, imminence, lorna shore staan voor mij aangestipt die dag.

Ik denk dat from fall to spring een mogelijke vervanger kan zijn.

Bands die al aangekondigd zijn van dag wisselen gebeurt enkel maar als het niet anders kan maar dit proberen ze zoveel mogelijk te vermijden dus daar zou ik me nu geen zorgen over maken.

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Users who are viewing this thread