Graspop Metal Meeting 2025

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.797
2.535
Eerste namen voor Rock Harz 2025 enkele weken na GMM 25
449924804_1072394494529155_6230002146185543610_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
Oeehh, ik zie Asenblut. Dit is de band van een van de zangers van All For Metal. Beetje in de stijl van Amon Amarth! Best een aanrader.
Verder mogen Heaven Shall Burn, Dark Tranquility en Overkill van mij ook zeker doorkomen
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig en duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.496
8.163
heaven shall burn mag van mij ook wel een mooie spot krijgen in het donker. jupiler stage head zou tof zijn maar daar zullen ze wel te groot voor zijn. en te klein voor een hoge spot op de mainstages. die band kan namelijk wel een flinke headline show neer zetten als ze daar de kans voor krijgen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
heaven shall burn mag van mij ook wel een mooie spot krijgen in het donker. jupiler stage head zou tof zijn maar daar zullen ze wel te groot voor zijn. en te klein voor een hoge spot op de mainstages. die band kan namelijk wel een flinke headline show neer zetten als ze daar de kans voor krijgen.
Kun je nu wel zo zeggen, maar dat zeiden we ook vorig jaar over Blind Guardian en Kamelot. Als ik bijvoorbeeld enkel naar Spotify streams kijk zit Blind Guardian op bijna 4x zoveel streams in de maand als HSB (en dat voor een "oude lullen band")
Vorige keer stonden ze ook in de namiddag op de mainstage in 2022.
Dynamo stonden ze dat zelfde jaar ook niet eens als afsluiter. Dus te groot voor headliner van de Jupiler vind ik wat overdreven, zou mij een perfecte spot lijken met de huidige Jupiler
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.496
8.163
Kun je nu wel zo zeggen, maar dat zeiden we ook vorig jaar over Blind Guardian en Kamelot. Als ik bijvoorbeeld enkel naar Spotify streams kijk zit Blind Guardian op bijna 4x zoveel streams in de maand als HSB (en dat voor een "oude lullen band")
Vorige keer stonden ze ook in de namiddag op de mainstage in 2022.
Dynamo stonden ze dat zelfde jaar ook niet eens als afsluiter. Dus te groot voor headliner van de Jupiler vind ik wat overdreven, zou mij een perfecte spot lijken met de huidige Jupiler
kamelot en blind guardian waren beiden geen logo bands op de poster, heaven shall burn is dat wel. HSB is dus echt de grotere band
17:45 - 18:35 zou ik ook niet echt namiddag noemen, ze speelden gewoon in de avond op de mainstage
ik geloof verder ook niet dat zelfs na de upgrade van de jupiler stage er ooit een logo band daar heeft gespeeld
in 2020 stonden ze ook als sub op de poster tussen powerwolf en alestorm
kans dat HSB ergens anders dan mainstage speelt lijkt me helaas heel klein
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken