Misty Fields 2024

wil

Campingartiest
20 jan 2015
99
81
ADKq_NaeNX3EElPYyjSjmKOaEQGoOraAT7q_fAG4PyYDHrdvo59hxQ7Mvc1w55ULh1VIxZ_2n9us6RS3RqOnHDEplaQgO9NitgVuE75pOBx209g685YurMrYxXPkm9aVzPzSp7Tdxa73aHKE6w5EqfzaEPpJ3l_-WsSPxmo=s0-d-e1-ft
🌿⚠️Ticketupdate! Het Misty Fields gevoel begint nu echt te komen met het warme weer, want de zaterdagkaartenvoor Misty Fields zijn helemaaluitverkocht! We kunnen niet wachten om jullie allemaal over een twee en een halve maand te mogen ontvangen in het Misty Fields bos met o.a. Warmduscher, Meatbodies en Library Card.🔥

Nog geen kaarten? Ook bij de weekendtickets stevenen we langzaam af op de laatste kaarten, dus wacht niet te lang en scoor je kaarten via deze link.

TicketSwap heeft er nog drie staan🥳
 
Laatst bewerkt:

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
238
273
nou ik heb mijn ticket+camping ticket(voor het eerst in +10 jaar weer eens festival kamperen...). We gaan het zien maar ik heb er zin in, leukere line-up dit jaar zal niet voor mij gaan langs komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
898
815
nou ik heb mijn ticket+camping ticket(voor het eerst in +10 jaar weer eens festival kamperen...). We gaan het zien maar ik heb er zin in, leukere line-up dit jaar zal niet voor mij gaan langs komen.
Gewoon hopen dat het sanitaire blok toch wat groter wordt dan de voorbije jaren. (En de druk op het water iets hoger)
 

joske

Nieuw lid
9 jun 2024
2
1
Die “Verloren Lading” optredens; is dat iets? Ik ben er vorig jaar geen enkele keer geweest. Staat het eigenlijk wel in de timetable?
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
99
81
Die “Verloren Lading” optredens; is dat iets? Ik ben er vorig jaar geen enkele keer geweest. Staat het eigenlijk wel in de timetable?
Verwacht dat het dit jaar wel wordt aangekondigd itt andere jaren. Ik ervaar het altijd als een spontane afwisseling met ff wat andere muziek en een dansbaar enthousiast publiek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken