Misty Fields 2024

wil

Randprogramma
20 jan 2015
112
101
ADKq_NaeNX3EElPYyjSjmKOaEQGoOraAT7q_fAG4PyYDHrdvo59hxQ7Mvc1w55ULh1VIxZ_2n9us6RS3RqOnHDEplaQgO9NitgVuE75pOBx209g685YurMrYxXPkm9aVzPzSp7Tdxa73aHKE6w5EqfzaEPpJ3l_-WsSPxmo=s0-d-e1-ft
🌿⚠️Ticketupdate! Het Misty Fields gevoel begint nu echt te komen met het warme weer, want de zaterdagkaartenvoor Misty Fields zijn helemaaluitverkocht! We kunnen niet wachten om jullie allemaal over een twee en een halve maand te mogen ontvangen in het Misty Fields bos met o.a. Warmduscher, Meatbodies en Library Card.🔥

Nog geen kaarten? Ook bij de weekendtickets stevenen we langzaam af op de laatste kaarten, dus wacht niet te lang en scoor je kaarten via deze link.

TicketSwap heeft er nog drie staan🥳
 
Laatst bewerkt:

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
379
536
nou ik heb mijn ticket+camping ticket(voor het eerst in +10 jaar weer eens festival kamperen...). We gaan het zien maar ik heb er zin in, leukere line-up dit jaar zal niet voor mij gaan langs komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.052
1.043
nou ik heb mijn ticket+camping ticket(voor het eerst in +10 jaar weer eens festival kamperen...). We gaan het zien maar ik heb er zin in, leukere line-up dit jaar zal niet voor mij gaan langs komen.
Gewoon hopen dat het sanitaire blok toch wat groter wordt dan de voorbije jaren. (En de druk op het water iets hoger)
 

joske

Playlistbediener
9 jun 2024
7
5
Die “Verloren Lading” optredens; is dat iets? Ik ben er vorig jaar geen enkele keer geweest. Staat het eigenlijk wel in de timetable?
 

wil

Randprogramma
20 jan 2015
112
101
Die “Verloren Lading” optredens; is dat iets? Ik ben er vorig jaar geen enkele keer geweest. Staat het eigenlijk wel in de timetable?
Verwacht dat het dit jaar wel wordt aangekondigd itt andere jaren. Ik ervaar het altijd als een spontane afwisseling met ff wat andere muziek en een dansbaar enthousiast publiek.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
441
244
Enkele praktische vragen:
1 Zijn er in totaal drie podia? Zijn er ook tenten bij of is alles in open lucht?
2. Hoelang spelen de bands? Speelt een headliner als Nation of Language minstens één uur?
3 Zijn er veel (lees voldoende) zitplaatsen voorhanden op het festival? kan je je eigen stoeltje meenemen?
4. Eten is verboden maar kan je wel drank in blik bv 33cl blikjes meenemen?
5. Hoe goed is het aanbod aan eten en hoe duur is het festival? Bv voor een biertje of water of frisdrank? hoeveel kost een pita of friet met saus? Kan je bv ook noodles gerechten krijgen of volwaardige maaltijden?
6 Hoeveel toeschouwers per dag zijn er?
7 Waar moet je nog op letten als festivalganger dat specifiek is voor Misty Fields?
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
379
536
Enkele praktische vragen:
1 Zijn er in totaal drie podia? Zijn er ook tenten bij of is alles in open lucht?
2. Hoelang spelen de bands? Speelt een headliner als Nation of Language minstens één uur?
3 Zijn er veel (lees voldoende) zitplaatsen voorhanden op het festival? kan je je eigen stoeltje meenemen?
4. Eten is verboden maar kan je wel drank in blik bv 33cl blikjes meenemen?
5. Hoe goed is het aanbod aan eten en hoe duur is het festival? Bv voor een biertje of water of frisdrank? hoeveel kost een pita of friet met saus? Kan je bv ook noodles gerechten krijgen of volwaardige maaltijden?
6 Hoeveel toeschouwers per dag zijn er?
7 Waar moet je nog op letten als festivalganger dat specifiek is voor Misty Fields?
1 van 2018 wat ik me herinner, iemand die er meer recent is geweest kan het beter aanvullen; 1 volwaardige tent, 1 met voor de helft een tent zeil erover heen publiek kant, de yard is sinds vorig jaar buiten
2 Ja headliner van de dag minimaal een uur
3 Er zijn best wat zit plekken maar een stoeltje kan gewoon
4 Festival moet ergens ook geld vandaan halen, dat komt vooral uit drank. Dus het antwoord is een dikke nee zie hun eigen huisregels hier ook. Op de camping mag dit wel natuurlijk.
– Het is verboden de volgende zaken op het festivalterrein mee te nemen: etenswaren, glaswerk, plastic flessen, blik, drugs, vuurwerk, (vuur)wapens, gevaarlijke voorwerpen.
5 Foodtrucks vooral maar beste goede. Is cashless. Zal ergens rond de 3,40 liggen per drankje. Munten zijn wel dit jaar terug voor de drank
6 +-3000.
8 Vervoer naar het terrein. Het is echt behoorlijk 'afgelegen'. Bus vanaf station Deurne, met de trein een kort stukje vanaf Eindhoven centraal, is 10 euro per rit en de bus rijdt ook uit Asten. Let op de trein is wel een sprinter en die zat vorig jaar nogal ramvol op momenten. Gratis parkeren voor de auto mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat

wil

Randprogramma
20 jan 2015
112
101
1. Drie podia zoals hierboven gemeld plus een container feestje op wisselende tijden met wat dsnceavjyige alternatieven. Vorig jaar was er een kleine silent disco naast het open lucht bospodium.
2. Alles speelt minimaal 45 minuten en dacht de headliners iets langer…een uur.
3.Bij het bospodium is zijdelings wat zitgelegenheid bij het wijn- en bierenbarretje. Hier en daar staan achterin wat hangtafels en bij de eethoek zijn grote banken.
4. Niet de bedoeling dat je op het festivdd af l je eigen drinken meeneemt. Op de camping geen probleem… wordt niet gecontroleerd.
5.Eten en drank is prima qua aanbod en redelijk betaalbaar. Goedkoper dan Lowlands of Pinkpop. Wijnbar en craftbeer…. en koffie 🤣
6. Dikke 3000 per dag maar veel ruimte en fijn publiek…. Iets ouder en naast lokaal van overal en nergens. Muziekliefhebbers van het genre lekkere gitaren en ontdekken.
7. Geen nachtelijke herrie en om 0100 is het elke avond klaar …camping is chill en gezellig. Veel vaste klanten.
Elk jaar zit er ook wel iets van theater en hier en daar wat kunst. Aankleding is subtiel en sfeervol. De omgeving is al geweldig 🤩
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman en Brundlecat

joske

Playlistbediener
9 jun 2024
7
5
Iemand al ergens een timetable gespot? Op de site en op Facebook ben ik nog niets tegengekomen
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
688
804
Ben ook benieuwd naar de timetable, wil zoveel zien, hopelijk niet te veel overlappingen...
Nog 16 dagen, ontzettend veel zin in deze afsluiting van m'n festivalseizoen 2024!
Toch maar een campingticket gekocht voor de totaalbeleving.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
379
536
De theater acts aka 2 acts is wel bekend, beide erg vermakelijk en past er perfect bij:
Magic Tom & Yuri
De punkgoochelhelden Magic Tom & Yuri zijn inmiddels een begrip in de Nederlandse goochel en festivalwereld. Hun goochelshows zijn een mix van theater, punk, absurdisme, dans en vooral heel veel comedy!

Boucherie Bacul

Boucherie Bacul is een ouderwets slagerskraam, maar zonder vlees. De vreemde beenhouwerij is het twijfelachtige levenswerk van Simone en Marcel Bacul. Ze houden er nogal eigenaardige technieken op na, maar hun liefde maakt dat de marchandise verrukkelijk smaakt. Een waar theaterspektakel wat je niet mag missen tijdens Misty Fields.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat en wil

Gebruikers die dit onderwerp bekijken