Misty Fields 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
639
703
En dan te bedenken dat het al langer bestaat dan BKS, 1ste editie 2007, nu de 16de. Wel gegroeid qua namen in de loop van de tijd.
Helaas kwam ik pas in 2019 achter het bestaan van dit ontzettend leuke festival, terwijl het zowat in onze achtertuin ligt op 9 km afstand ☺️
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
95
80
Jammer dat Water From Your Eyes pas na BKS is aangekondigd, want dan had ik zondag naar Jockstrap kunnen gaan. De vrijdag is wel echt goed!
Had zelfde dilemma maar koos voor Jockstrap. Voor mij dus een herkansing
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
Water is wel echt een ding dat mijn uiteindelijk toch richting het natuurgebied trekt. De pendelbussen waren vorig jaar ook al veel beter geregeld dan het jaar daarvoor(ook voor dag bezoek)

Nasuantara Beat is echt een geweldige live band ook die alleen maar beter en beter aan het worden zijn. Perfect fit voor Misty Fields ook
 
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.542
5.390
Ik begin hier over na te denken. Ik lees iets van pendelbussen, zijn de parkeerplaatsen ver van het festival terrein dan?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.551
4.295
Ik begin hier over na te denken. Ik lees iets van pendelbussen, zijn de parkeerplaatsen ver van het festival terrein dan?
Parkeerterrein ligt schuin tegenover het festivalterrein. 5 minuten lopen of zo. Pendelbussen zijn bedoeld voor bezoekers zonder eigen vervoer en gaan tussen festivalterrein en station Deurne (met tussenstop in Asten). De lieve chauffeurs hebben me 2 jaar terug zelfs iedere dag opgehaald en afgezet bij het beruchte vakantiepark in Ommel.
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
Parkeerterrein ligt schuin tegenover het festivalterrein. 5 minuten lopen of zo. Pendelbussen zijn bedoeld voor bezoekers zonder eigen vervoer en gaan tussen festivalterrein en station Deurne (met tussenstop in Asten). De lieve chauffeurs hebben me 2 jaar terug zelfs iedere dag opgehaald en afgezet bij het beruchte vakantiepark in Ommel.
Daarnaast was er ook een deal een aantal jaar dat een taxi busje(kan niet me niet herrineren of de grote pendel toen al reed) voor 7 euro voor heel het busje enkel rit kon. Kan zo 1-2-3 niet terug vinden of ze dat nog doen maar dit was 2017 toen het toch nog wat kleiner was

Het is echt redelijk in de middle of nowhere maar met de auto erg goed te bereiken
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
865
780
Parkeerterrein ligt schuin tegenover het festivalterrein. 5 minuten lopen of zo. Pendelbussen zijn bedoeld voor bezoekers zonder eigen vervoer en gaan tussen festivalterrein en station Deurne (met tussenstop in Asten). De lieve chauffeurs hebben me 2 jaar terug zelfs iedere dag opgehaald en afgezet bij het beruchte vakantiepark in Ommel.

Als je 5 minuten moet wandelen van parkeerplaats naar camping, lig je echt al ver op het campingterrein🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
340
372
Ik begin hier over na te denken. Ik lees iets van pendelbussen, zijn de parkeerplaatsen ver van het festival terrein dan?
Ik zou het doen. Dit wordt ons derde jaar en heb hier weer blind kaarten voor gekocht. Leuk festival om shows van dichtbij mee te kunnen maken. Relaxte sfeer, lekker eten en drinken. Publiek mix van mensen die elke band kennen en mensen uit de buurt, maar weinig 'kijk mij eens' publiek en weinig gepraat vooraan. Mooie locatie in het bos ook en top organisatie en vrijwilligers. Staan niet op de festivalcamping, maar op een camping in de buurt, dus daar kan ik weinig over zeggen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.551
4.295
Festivalcamping is zeer basic, dus een weiland met hekken eromheen. Voor ontbijt (als je dat zelf niet maakt) en sanitair moet je naar het festivalterrein lopen. Is maar 50m tot max. 200m lopen. Campers en caravans kunnen ook terecht trouwens. Ook meteen naast het festivalterrein.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
639
703
In de buurt op fietsafstand zijn ook verschillende overnachtingsmogelijkheden: camping, b&b, hotel (Asten)
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
Eigenlijk klinkt de festival camping prima; liever basic en relaxt tegenover een camping waar ze om 9 uur s'ochtends een vinyl of drum and bass dj over een PA hebben spelen.

Ik heb nog wat Dour traumas.
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.551
4.295
Eigenlijk klinkt de festival camping prima; liever basic en relaxt tegenover een camping waar ze om 9 uur s'ochtends een vinyl of drum and bass dj over een PA hebben spelen.

Ik heb nog wat Dour traumas.
Ik heb nog nooit kunnen slapen tijdens Dour. Die camping is de hel op aarde.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
639
703
Eigenlijk klinkt de festival camping prima; liever basic en relaxt tegenover een camping waar ze om 9 uur s'ochtends een vinyl of drum and bass dj over een PA hebben spelen.

Ik heb nog wat Dour traumas.
Kan wel zo zijn dat je om 7u wakker wordt omdat ze mais gaan hakselen of met n strontwagen de wc's moeten leegtrekken 😅🤣

Maar de camping is heerlijk relaxed en (bijna) alles kan
 
  • Haha
Waarderingen: Dutchman en koekroeck

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
216
240
Kan wel zo zijn dat je om 7u wakker wordt omdat ze mais gaan hakselen of met n strontwagen de wc's moeten leegtrekken 😅🤣

Maar de camping is heerlijk relaxed en (bijna) alles kan
Ik ben het platte land leven behoorlijk gewent en als het geen Fransen met improv drum circles zijn, D&B, of dronken Engelsen slaap ik er vaak wel doorheen.

Gemist dat Snackbar The Ambassador er ook staat(natuurlijk geboekt door cult jeugd honk Jonosh) en dat is de laatste keer dat ik hem zag heel vermakelijk.

 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
95
80
Camping is chill met telkens oude bekende van vorige jaren. Geen grote feesten maar gezellige bijeenkomsten. Vermaken ons telkens weer prima en hebben een redelijke nachtrust. Kijken er al helemaal naar uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken