Misty Fields 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Ik hoop stiekem nog wel op een bdrmm of Temples, al verwacht ik dat dit voor nu nog te grote namen zijn. Kunnen we nog iets moois verwachten?
bdrmm stond er 2 jaar geleden al. Misty Fields boekt vrijwel nooit dezelfde act binnen een paar jaar helaas. Temples is van harte welkom šŸ˜„.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

wil

Randprogramma
20 jan 2015
101
86
Het programma lijkt al aardig compleet te zijn met nog een beetje ruimte hier en daarā€¦. In vergelijking met vorig jaar
Vrijdag 10 namen toen 13
Zaterdag 16 namen toen 17
Zondag 12 namen toen 11

Er staan nog 7 vraagtekens open waarvan natuurlijk de platenbus er een is plus wat kunst plus verloren lading.
Zou zeggenā€¦ nog een lokale band en een Nederlandse naam a la pip Blom en klaar is Kees
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.639
636
Komende dinsdag de laatste 4 namen.
šŸŒæ
We hebben goed nieuws, want dinsdag maken we de Misty Fields line-up compleet met de laatste vier namen! Van exotische en mystieke klanken tot electro-noise uit Ierland en schurende underground artpop uit New York. Dus keep your eyes peeled en nog even geduld, maar geloof ons; jullie geduld wordt beloond!
šŸ”„
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Brundlecat en Dutchman

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.639
636
šŸŒæ De š— š—¶š˜€š˜š˜† š—™š—¶š—²š—¹š—±š˜€ line-up is compleet! š—”š˜‚š˜€š—®š—»š˜š—®š—暝—® š—•š—²š—®š˜ , Water From Your Eyes, YARD en 'De Weg Naar Misty Fields' winnaar š—™š—œš—§ voegen zich bij o.a. š—–š—暝—®š—°š—ø š—–š—¹š—¼š˜‚š—±, Nation of Language, Warmduscher, Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs en vele andere.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.545
1.742
Jammer dat Water From Your Eyes pas na BKS is aangekondigd, want dan had ik zondag naar Jockstrap kunnen gaan. De vrijdag is wel echt goed!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
175
401
Na BKS afgelopen weekend heb ik hier ook heel veel zin in. Wordt mijn eerste keer, maar niets dan goede verhalen gehoord. En wat een fijne lineup
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
935
879
Na BKS afgelopen weekend heb ik hier ook heel veel zin in. Wordt mijn eerste keer, maar niets dan goede verhalen gehoord. En wat een fijne lineup
Het is superkleinschalig, maar o zo gezellig. Bks (in zijn goede tijden), maar dan in het mini. Gewoon relaxen en goeie,onbekende bands zien. Gewoon hopen op goed weer en je gaat jaarlijks terugkomenšŸ˜‰
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken