Down The Rabbit Hole 2024

Cowwithmilk

Nieuw lid
11 jun 2024
3
4
Echt?? Dat zou top zijn, maar ergens ook lellik dat ze zichzelf overal tegenspreken. Parking en kiss and ride zouden ook om 11 pas open gaan
Gewoon een simpel geval van crowd control, de enthousiastelingen die er ver voor de genoemde tijd zijn kunnen al doorstromen. Alternatief is dat er rond openingstijd een giga rij staat, ik zie het probleem niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en daily

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.175
Gewoon een simpel geval van crowd control, de enthousiastelingen die er ver voor de genoemde tijd zijn kunnen al doorstromen. Alternatief is dat er rond openingstijd een giga rij staat, ik zie het probleem niet.
Nee inderdaad. Maar op deze manier gaan ze bij DTRH ook wel heel hard de Lowlands kant op qua aankomst van mensen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
597
233
Gewoon een simpel geval van crowd control, de enthousiastelingen die er ver voor de genoemde tijd zijn kunnen al doorstromen. Alternatief is dat er rond openingstijd een giga rij staat, ik zie het probleem niet.
Ik snap het wel hoor, vermoedde al zoiets, daarom niks aangetrokken van de tijden en de voorgestelde aanrijroutes en sta nu mooi op camping roze. Kan me voorstellen dat het vervelend is voor mensen die oprecht denken dat die genoemde tijden de waarheid is ;)
 

hanserd

Nieuw lid
4 jul 2024
1
0
Hoi! Wij gaan morgen pas, hebben een groepscampingplek. Destijds kocht ik daar een parkeerticket voor de Rabbit Resort bij. Die was ook een tientje duurder en dit parkeerterrein is effe dichterbij het terrein, aldus DTRH. Is dit parkeerterrein er gewoon, ondanks de aangepaste parkeersituatie de laatste tijd?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
Hoi! Wij gaan morgen pas, hebben een groepscampingplek. Destijds kocht ik daar een parkeerticket voor de Rabbit Resort bij. Die was ook een tientje duurder en dit parkeerterrein is effe dichterbij het terrein, aldus DTRH. Is dit parkeerterrein er gewoon, ondanks de aangepaste parkeersituatie de laatste tijd?
Volgens mij was de rode draad wel dat alles wat al gekocht was gewoon "doorging".
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
Ben ook wel benieuwd naar hoe de buspendeldiensten werken. Denk dat vandaag drukker zal zijn, maar vrijdagochtend zal het ook weer niet helemaal een vrije doorgang zijn.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.230
2.175
Hey, weten jullie wat er vanavond te doen is?
Land je op donderdag al in de Groene Heuvels? Het echte feest barst pas vrijdag los, maar tot die tijd hoef je niet te gaan zitten tandhakken voor je tent. Er kan gechilld worden! Op relaxed mixende dj’s bij de Surf Shack bijvoorbeeld, aan hetzelfde meer waar om 16:00 uur de traditionele Nieuwjaarsduik plaatsvindt. Ook op Bermuda start je ontspannen op met Clean Pete live en fijne tunes van het Nijmeegse onlineradiostation Open Source Radio. Lekkere trek? Reserveer dan een tafel voor de exclusieve soft opening van Amaro’s Restaurant d’Amour of haal zo’n tasty barbecuepakket (€17,50 voor een groot pakket en €9,90 voor een klein pakket) bij de RabbitMarché voor de BBQ donderdagavond vlak voor de festivalentree. Er zijn ook vegapakketten te koop. Zie je daar!

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
Goede vraag. Ik was er in 2019 al op donderdag en er was nog geen hol te doen toen. Daarom komen we nu pas op vrijdag, scheelt toch een nacht extra in een goed bed slapen. ;-)
Nu ik langzaam toch echt naar de helft van de 30 kruip, is dat ook wel een factor die ik meeneem ;).

Al kan ik niet ontkennen dat de berichten hier en in het Werchter topic toch wel voor kriebels zorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken