Wat luister je nu?

Uit verveling gooi ik mijn last.fm lijstje van de afgelopen 30 dagen er maar weer eens tegenaan:

1. Wilco - 57
2. Beach House - 49
3. alt-J - 45
4. The National - 44
5. Arcade Fire - 36
6. The Slow Show - 36
7. David Bowie - 35
8. De Jeugd Van Tegenwoordig - 34
9. Cage The Elephant - 34
10. Ought - 32
11. Tame Impala - 31
12. Beck - 28
13. Father John Misty - 26
14. Kurt Vile - 25
15. Protomartyr - 25

1 PJ Harvey 60
2 Oneohtrix Point Never 49
3 Modest Mouse 47
4 Burial 47
5 Joanna Newsom 43
6 Beach House 42
7 Lakker 39
8 Wilco 36
9 Flying Lotus 29
10 EL VY 22
11 The Smiths 20
12 Joey Bada$$ 20
13 Radiohead 18
14 Mick Jenkins 18
15 MF DOOM 16

1. PJ Harvey - 50
2. Protomartyr - 50
3. The Beatles - 45
4. Ultimate Painting - 43
5. Kurt Vile - 40
6. Beck - 33
7. Beach House - 28
8. Sonic Jesus - 27
9. Black Rebel Motorcycle Club - 25
10. Girls Names - 25
11. Josefin Öhrn + The Liberation - 23
12. The Brian Jonestown Massacre - 21
13. Royal Headache - 20
14. Parquet Courts - 20
15. Mogwai - 19

Die avond dat The Beatles om 00:00 op Spotify kwamen ben ik na een paar numemrs in slaap gevallen met The Beatles op... :)
Edit: Nice Kos. Die van Todd ga ik wel even opzetten binnenkort.

Nieuwe plaat aangehad?
Ik kan hier niks mee…
Die nieuwe EP van ze vind ik ook echt niks. Had weer even hun debut album aan. Maar Sunbathing Animal vind ik ook nog een erg goed album en Content Nausea heeft ook nog wel een paar toffe nummers. Ik blijf het een grappig bandje vinden

Ze hebben ook nog een leuke cover uitgebracht dit jaar :')
[video]https://www.youtube.com/watch?v=77Z4piZjSVA[/video]

Helaas niet veel tijd gehad om aandacht te besteden aan nieuwe muziek.

1. Avenged Sevenfold - 117 (mee in slaap gevallen ha ha)
2. Papa Roach - 79
3. Rise Against - 69
4. Five Finger Death Punch - 65
5. Muse - 64
6. Three Days Grace - 45
7. Bring Me The Horizon - 42
8. Bullet For My Valentine - 39
9. Arctic Monkeys - 37
10. Foo Fighters - 29
11. METZ - 27
12. Deftones - 26
13. Biffy Clyro - 26
14. Atreyu - 25
15. Billy Talent - 25

1. Avenged Sevenfold – 117 (mee in slaap gevallen ha ha)

Knap. niet het meest slaapvriendelijke muziek. Voor de rest staat bij mij nu alleen radio2 aan, ik vind dat echt heel fijn die top2000.

Romy wrote:
1. Avenged Sevenfold – 117 (mee in slaap gevallen ha ha)

Knap. niet het meest slaapvriendelijke muziek. Voor de rest staat bij mij nu alleen radio2 aan, ik vind dat echt heel fijn die top2000.

Ik vind hem voorlopig een beetje tegenvallen. En net als er drie leuke nummers komen kan ik niet luisteren (Du hast, Friday I'm in Love en The Blower's Daughter). Maar goed je blijft toch luisteren he

De top2000 is echt een retesaaie lijst. Voor die hooguit vijftig acceptabele nummertjes in die hele lijst ga ik geen radio aanzetten.

Kan ik begrijpen uit jullie oogpunt. Maar ik hou daar wel van om ff al die hitjes te horen en de verhalen er achter. Ook de diversiteit is heel relaxed. Zoals ik het album topic al een keer zei. Ik zet ook hele goede albums soms halverwege af omdat ik iets anders wil.

Kan ik begrijpen uit jullie oogpunt. Maar ik hou daar wel van om ff al die hitjes te horen en de verhalen er achter. Ook de diversiteit is heel relaxed. Zoals ik het album topic al een keer zei. Ik zet ook hele goede albums soms halverwege af omdat ik iets anders wil.

Ik heb Radio 2 ook best wel vaak aan. Ik luister het inderdaad ook gedeeltelijk voor de verhaaltjes ertussen en het luistert lekker weg. Sommige nummertjes voor de eerste keer in lange tijd horen of enkele nieuwe liedjes herontdekken.

Ik had tegen Jeroen gezegd dat ik ook nog even Death Grips zou gaan luisteren. Welk album kan ik t beste aanzetten?

Ik had tegen Jeroen gezegd dat ik ook nog even Death Grips zou gaan luisteren. Welk album kan ik t beste aanzetten?

Yess nu ga ik los, oke:

Als je meer van punkachtige / aggressieve rap houdt ga dan voor Jenny Death (Powers that B, tweede deel)
Als je meer van experimentele dance / hiphop houdt ga dan voor Niggas on the Moon (Powers that B, eerste deel)
Als je meer van experimentele hiphop houdt ga dan voor Money Store

Heuh maar niemand houdt daar toch van, nu weet ze nog steeds niet wat ze moet luisteren

OT: zojuist Actress - Ghettoville maar dat viel tegen
Toen kwam ik Daniel Lopatin & Tim Hecker tegen - Instrumental Tourist tegen en dat klonk heel goed, dus nu luister ik Tim Hecker - Ravedeath, 1972 en dat is ook mooi.

Punk en agressief. Hmm denk dat ik daarvoor ga. Zo jammer van dat hiphop gedeelte :-P I'll let you know wat ik ervan vind hahah

Users who are viewing this thread