Spotify

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik vind vooral die seizoensdingetjes wel leuk. Kloppen nog aardig ook:
Winter: Radiohead
Spring: White Lies
Summer: Badbadnotgood
Autumn: Have a Nice Life

Totaal: 66.484 minuten. 2% on the go :p.
Meest geluisterde album: Madvillain - Madvillainy
Meest geluisterde artiest: White Lies

Solide 6h op dinsdag.

Indie Rock: 36%
Rock: 21%
Alternative Hiphop: 16%
Garage Rock: 16%
Indie Pop: 13%
...

Top 10 tracks(klopt helemaal niks van vergeleken met last.fm, waarschijnlijk omdat ik niet alleen via spotify luister):
1. Kendrick Lamar - Bitch Don't Kill My Vibe
2. Badbadnotgood - Triangle
3. Tyler the Creator - Yonkers
4. the XX - Crystalised
5. White Lies - To Lose My Life
6. James Blake - Retrograde
7. Hundred Waters - Murmurs
8. Pissed Jeans - Bathroom Laughter
9. Odd Future - Oldie
10. Flume - Change

Wtf Spotify.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Na die laatste update is de lay-out iets veranderd. Maar ben ik nou gek of is er geen zoekfunctie meer bij lokale bestanden?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb dus ook net die update gedaan en mis het dat ik niet meer op datum toegevoegd kan sorteren bij m'n playlists :(
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Over die zoekfunctie weet ik helaas niks. Het op toegevoegde datum sorteren zit nogsteeds onder hetzelfde knopje, het icoontje is alleen veranderd(een soort agenda ding ofzo).

Ik kan de apps niet meer vinden(last fm en een app voor nieuwe releases) en ook is het programma een stuk zwaarder/trager geworden. De activiryfeed bevalt me trouwens niet, en ik heb ook gewoon een kwartier het spotify forum afgespeurd voor ik erachter kwam dat wachtrij rechtsonder zit... Geen goeie update als je het mij vraagt.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het op toegevoegde datum sorteren zit nogsteeds onder hetzelfde knopje, het icoontje is alleen veranderd(een soort agenda ding ofzo).
Oh, ja ik had m'n sidebars iets te groot staan waardoor die verdwijnt.. Maar ik kan die activity feed niet kleiner maken dus moet die andere sidebar heel klein.. Niet fijn.

De apps schijnen gewoon helemaal verwijderd te zijn.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Na die laatste update is de lay-out iets veranderd. Maar ben ik nou gek of is er geen zoekfunctie meer bij lokale bestanden?

Deze update is echt klote.

Verder sorteer ik artiesten vaak even op naam, door op naam te klikken. Waarna ik op een letter druk om naar een artiest te gaan. Maar dat gaat nu ook ineens niet meer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dacht ook dat ze de wachtrij/geschiedenis eruit hadden gegooid maar die heb ik inmiddels gevonden.
Tering man wat werkt dit trouwens sloom.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Yiss, update is tof. Songteksten!!!
Tot nu toe nog van geen enkel nummer wat ik heb geluisterd de songtekst kunnen laden.. Leuk voor de Taylor Swift fans

Had je al wel een app voor. Maar de apps kan ik dus niet meer vinden, gelukkig verbind hij gewoon nog wel met last.fm :)
Ik heb trouwens geen enkele moeite met de snelheid, lijkt bij mij zelfs beter te zijn geworden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Yiss, update is tof. Songteksten!!!

Tot nu toe nog van geen enkel nummer wat ik heb geluisterd de songtekst kunnen laden.. Leuk voor de Taylor Swift fans
icon_wink.gif

Taylor Swift staat niet op Spotify :( :( :(

E: Maar hij laat de songteksten ook zien bij de nummers die ik van Taylor Swift gedownload heb hahaha. Tnx, heb weer wat te doen de komende 45 minuten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Poep, je kan maar 3333 liedjes op je apparaat hebben gedownload voor offline gebruik. 10.000 totaal, dit vind ik toch één van de minderen dingen van spotify.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oei. 'Muziekstreamingsdienst Spotify zou van plan zijn om zijn aanbodmodel te herzien, waardoor de gratis versie na drie maanden stopt.'
http://www.nu.nl/internet/4049749/spotify-overweegt-gratis-versie-beperken-drie-maanden.html
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Oei. ‘Muziekstreamingsdienst Spotify zou van plan zijn om zijn aanbodmodel te herzien, waardoor de gratis versie na drie maanden stopt.’

http://www.nu.nl/internet/4049749/spotify-overweegt-gratis-versie-beperken-drie-maanden.html

Aan de ene kant balen, maar aan de andere kant zou het voor mij de keuze wat makkelijker maken. Ik was sowieso aan het overwegen om toch weer op premium over te stappen. Ik ben de 192 kbps ondertussen meer dan zat, en van de reclames wordt ik ook agressief de laatste tijd. Dat lijken er steeds meer te worden, en als ik dan serieus een album aan het luisteren ben en er komt zo'n verkrekte top 40 samenvatting voorbij dan heb ik er ook meteen geen zin meer in(bij wijze van spreken).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik ben ondertussen ook al zo ingesteld op Spotify premium dat ik niet meer zonder kan. Alles lekker overzichtelijk en ik hoef maar 1 knop in te drukken op m'n computer en het wordt automatisch ook op mijn mobiel gezet. Al zit ik zometeen wel aan dat limiet van aantal offline nummers, maar dan delete ik gewoon wel wat albums die ik niet meer luister.

Ben vooral benieuwd wat het betekend voor de 'industrie'. Ik kan begrijpen dat niet iedereen een maandbedrag over heeft om muziek te luisteren. De download cijfers voor muziek waren juist wat aan het dalen als het goed is. Tidal slaat ook nog niet echt aan bij de mensen heb ik het idee..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik hoop wel dat ze Unlimited ook houden. Opzich wil ik ook wel premium nemen, maar dat is meteen 2x zo duur terwijl je er relatief niet veel meer voor terug krijgt. Die reclames zijn wel schijtirritant, gratis spotify kan ik nooit meer aan wennen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik ben ondertussen ook al zo ingesteld op Spotify premium dat ik niet meer zonder kan. Alles lekker overzichtelijk en ik hoef maar 1 knop in te drukken op m’n computer en het wordt automatisch ook op mijn mobiel gezet. Al zit ik zometeen wel aan dat limiet van aantal offline nummers, maar dan delete ik gewoon wel wat albums die ik niet meer luister.

Ben vooral benieuwd wat het betekend voor de ‘industrie’. Ik kan begrijpen dat niet iedereen een maandbedrag over heeft om muziek te luisteren. De download cijfers voor muziek waren juist wat aan het dalen als het goed is. Tidal slaat ook nog niet echt aan bij de mensen heb ik het idee..

Ik ga er niet voor betalen, lang leve het internet enzo
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ben vooral benieuwd wat het betekend voor de ‘industrie’. Ik kan begrijpen dat niet iedereen een maandbedrag over heeft om muziek te luisteren. De download cijfers voor muziek waren juist wat aan het dalen als het goed is. Tidal slaat ook nog niet echt aan bij de mensen heb ik het idee..

Er gaat weinig veranderen vrees ik. Steve Shellac zei het al toen Tidal lanceerde: mensen zullen altijd de makkelijkste (lees: goedkoopste) weg opzoeken wat muziek betreft. Zolang er illegale downloads te vinden zijn en/of je ergens gratis kan streamen (vb Youtube) zal slechts een minderheid betalen voor zulke diensten. Met wat geluk stapt 1/4 over naar een betalend model (en dat is optimistisch), de rest gaat gewoon terug naar de media die ze vroeger gebruikten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ik hoop wel dat ze Unlimited ook houden.

Die zijn al een tijdje uit volgens mij. Je kan nu alleen nog maar premium nemen voor 10 euro p/m.

Oh vreemd, ik heb in elk geval nog wel unlimited. Maar als het weggaat neem ik wel premium. Mijn mobiel kan alleen al die extra's niet aan dus daar heb ik dan weinig aan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken