Spotify

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Game of Thrones hype! “Are you more Tyrion or Daenerys? We check out your Spotify listening habits to find which Game of Thrones character you match with.”
http://www.spotify-gameofthrones.com/

Ik ben Theon Greyjoy… great. Je krijgt daarna ook een link naar een spotify playlist gebaseerd op die character. Best grappig.

Haha, wat is er dan voor muziek bij Theon? Ik gok op Lily Allen ;)

Ik ben Jon Snow. Eerste nummer is, heel toepasselijk, Wolves of Winter
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Haha, wat is er dan voor muziek bij Theon?
Linkje naar playlist.
The National, Belle & Sebastian, Yo La Tengo. Redelijk wat rustige indie/folk, ik had het in ieder geval een stuk duisterder verwacht. Hier kan je alle playlists checken. Die van Robb Stark had ik eerder uitgekozen voor mijzelf denk ik.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik ben ook Jon Snow, niet dat ik de serie volg XD

Die van Robb Stark is idd ook wel fijn
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Lord Varys hier, chill.

Onder andere Aphex Twin, Einstürzende Neubauten, Merzbow, Flylo, Scott Walker & Sunn o))), het is nog een chill playlistje ook! Op zich wel een geinig concept trouwens, mogen ze wel eens met andere series/films doen. GOT ben ik al lang afgehaakt...

Petyr Baelish en Ramsay Snow zien er ook chill uit trouwens.
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Hartstikke leuk concept dit! Heb zelf Jon Snow, die opent toepasselijk genoeg met Biffy Clyro's Wolves of Winter. Verder o.a. Foals, Wolf Alice, Bring Me The Horizon, Catfish and the Bottlemen, Nothing But Thieves, Arctic Monkeys, The Black Keys, Cage The Elephant en Muse. Prima lijsjte!

Niet direct Spotify-gerelateerd, maar wel Game of Thrones + muziek: ik koppelde alle belangrijke personages aan een popnummer dat op hen van toepassing zou kunnen zijn én verzamelde muziek die door de jaren heen echt met Game of Thrones te maken heeft gehad (o.a. Coldplay, The National, Sigur Ros). Check het hier.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Op de helft van seizoen 3 ofzo? Bij de aflevering dat Tyrion trouwt dacht ik. Niet mijn ding die serie...
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Op de helft van seizoen 3 ofzo? Bij de aflevering dat Tyrion trouwt dacht ik. Niet mijn ding die serie…

Maar iedereen weet dat de bruiloften in game of thrones het best zijn. Zeker in seizoen 3
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
mynoseknows wrote:
Op de helft van seizoen 3 ofzo? Bij de aflevering dat Tyrion trouwt dacht ik. Niet mijn ding die serie…


Maar iedereen weet dat de bruiloften in game of thrones het best zijn. Zeker in seizoen 3

Haha, inderdaad. Nog maar een paar afleveringen. Ik vond de eerste 3 seizoenen best vermakelijk, maar vanaf seizoen 4 werd het echt alleen maar beter. Boeken ziin wel mooier btw ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Voor de geïnteresseerden: de Vlaamse klassieke muziekzender Klara heeft een app ontwikkeld die klassieke componisten/werken aanraadt op basis van jouw muzieksmaak. Je moet gewoon een playlist aanmaken op Spotify met muziek naar keuze en vervolgens http://klarafy.klara.be/nl/ bezoeken. De gebruikte parameters zijn vrij beperkt (overheersend genre en overheersende emotie), maar voor iemand die zoals ik weinig van klassieke muziek af weet is het een goede manier om eerste stappen te zetten.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Heeft spotify nu alle songteksten verwijderd? Krijg steeds een melding dat de songteksten van elk nummer dat ik luister niet beschikbaar zijn.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Heeft spotify nu alle songteksten verwijderd? Krijg steeds een melding dat de songteksten van elk nummer dat ik luister niet beschikbaar zijn.

Ze zijn blijkbaar al een tijdje dat aan het updaten :D

Verder staat Steven Wilson nu ook op Spotify.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ik word er nu toch echt geïrriteerd van dat Funeral van Arcade Fire sinds 1 januari is verdwenen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Spotify Wrapped 2018 is uit met wat statistieken van je luistergedrag van afgelopen jaar: https://spotifywrapped.com
PTlwlzB.jpg

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken