Spotify

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Heb ook even wat dingen gelezen. Blijkbaar is het vervangen door de activity tab in de linker sidebar. Maar daar kan je niet zien wat anderen luisteren enzo. Rare update, maak dan gewoon een optie waar je het aan en uit kan zetten.

Als je 'spotify:app:feed' plakt in je spotify zoekbalk en zoekt komt de hele feed wel tevoorschijn, alleen geen sidebar meer.. :(
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Als het hele album niet bekend is bij Spotify is het ook niet zo erg, want dan verschuift het hele album naar boven en staat het nog bij elkaar. Nu zijn het steeds enkele nummers, omdat de titel/tijdsduur net iets anders is of Spotify er iets anders van maakt(dat snap ik helemaal niet)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
wtf inderdaad. Ik had die activiteitenfeed links al eens gezien, maar daar op zie je(of ik althans) alleen wat iemand deelt, niet wat mensen luisteren. Nouja hopen dat Spotify naar zijn communityfeedback luistert en er bij de volgend update iets aan doet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
echt jammer dat die following balk weg is. vondt het juist tof om snel een liedje aan te klikken van iemand anders
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik weet niet of hier mensen zijn met heel veel playlists en van een beetje overzicht houden.

Ben er vandaag achter gekomen dat als je een playlist - noemt je een soort scheidingslijn krijgt. Zoiets:
ac2c50dc0d9fe91b538ece3e9be75917.png


Niet verwacht dat ik met zoiets kleins zo blij kon zijn. Dus ik dacht ik deel het even.

Edit: Nou het plaatje is niet heel duidelijk :')
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Edit: Nou het plaatje is niet heel duidelijk :’)

snap ook niet echt wat je bedoeld, en wat het uitmaakt.
Maar noem je de playlist alleen - , of bijvoorbeeld -rockmuziek
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als je veel playlists hebt en het wat overzichtelijker wilt maken is het best handig.

Hier leggen ze het wel goed uit. http://community.spotify.com/t5/Spotify-Community-Blog/Tip-of-the-Month-Playlist-Separator/ba-p/159508
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Alles van Rammstein staat sinds vandaag ook op Spotify.
http://www.nu.nl/muziek/3938567/rammstein-gooit-volledige-catalogus-spotify.html

Nu Placebo, Ty Segall en o.a. Radiohead/Thom Yorke nog..
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.497
752
Yes hoorde het al van een vriend. Toch wel leuk.'aar alles is overdreven, livealbums niet ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Op www.spotify-yearinmusic.com kan je leuke Spotifeitjes (HA) bekijken van je luistergedrag dit jaar. Best grappig om te zien, al twijfel ik wel een beetje of sommige dingen kloppen. Of ik heb sommige artiesten en albums in de eerste paar maanden van dit jaar kapot gedraaid en ben ik het vergeten.

65.563 minuten muziek geluisterd met Spotify waarvan 19% onderweg. Gemiddeld 6 uur op dinsdag..

Meest geluisterde:
- Genres: Indie Rock(40%), Noise Pop(18%), Indie Pop(15%), Garage Rock(15%), Alternative Rock(15%).
- Artiesten: Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Interpol, Radiohead, Arcade Fire.
- Albums: Our Love To Admire(Interpol), Elephant Stone(Elephant Stone), Persona Non Grata(Cosmonauts), Right Thoughts etc.(Franz Ferdinand), Howlin(Jagwar Ma).

Top 10 nummers:
Wolf Alice – Fluffy
Wolf Alice – Blush
Bombay Bicycle Club – Overdone
Alcest – Voix Sereines
Drenge – Gun Crazy
Royal Blood – Little Monster
Beck – Say Goodbye
The Notwist – Kong
Elephant Stone – Setting Sun
Mogwai – Remurdered

En vervolgens kan je nog een lijstje nummers laten maken met aanraders volgens spotify. Maar spotify is hier nooit echt sterk in geweest dus dat is een onzin lijst met willekeurige nummers heb ik het idee.

Edit: Volgens last.fm is The War on Drugs - An Ocean in Between the Waves mijn meest geluisterde nummer dit jaar. En nog twee nummers van TWOD in m'n top 10.. Ik heb meer vertrouwen in last.fm.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mijne geeft Catfish and the Bottlemen als meest gespeelde album, maar dat klopt echt voor geen meter
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.497
752
Toch gek dat Last.fm dan betrouwbaarder zou zijn, Spotify kan alle informatie veel makkelijker bemachtigen, ook omdat ik alleen maar bijna via spotify luister.
Al moet ik zeggen, komt die van mij wel dicht in de buurt

40.780 minuten
Luister heel constant door de week rond de 3 uur gemiddeld.
en het gaat mis in het weekend :p

top 10 songs:
Temperance Movement - Ain't No Telling
Temperance Movement - Only Friend
Royal Blood - Little Monster
Paolo Nutini - Iron Sky
Mustasch - Thank you for the Demon
Rival Sons - Open My Eyes
London Grammar - Hey Now
Temperance Movement - Pride
Paolo Nutini - Scream ( Funk My Life Up )
TWOD - Under The Pressure

Artiesten:
Rival Sons
Temperance Movement
London Grammar
Paolo Nutini
Fleetwood Mac

 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
klopt bij mij echt voor geen meter. Ik heb 547 keer een nummer van het album van Lonely The Brave geluisterd, 426x Get Hurt van TGA om maar wat te noemen en 177x Catfish and The Bottlemen. Dat verschil kan nooit zo groot zijn en ik weet toch wel heel zeker dat Last fm beter klopt
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Bij mij klopt het wel redelijk ongeveer. Behalve dan dat ik insane veel Placebo heb geluisterd, maar die staan niet op spotify dus had ik gedownload en in een playlist op spotify gepleurd. Maar daar houdt dat ding geen rekening mee dus.

Vooral de seasonal is interessant omdat ik best op een heel andere manier ben gaan luisteren in de loop van dit jaar. Van een afspeellijst met 20 nummers van een artiest constant kapot draaien naar albums luisteren en nummers die in principe niet slechter zijn dus 3x in een maand horen in plaats van 25x. Dat is in elk geval een stuk gevarieerder en bevalt goed :p.

Winter: Arcade Fire
Lente: Brand New
Zomer: Swans
Herfst: Neutral Milk Hotel

40.684 minuten
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Artiesten
1. The National
2. Pearl Jam
3. Paolo Nutini
4. Foals
5. Damien Rice

Songs
1. Inhaler - Foals
2. Eagulls - Possessed
3. Sex - 1975
4. Your Love Is Calling My Name - War On Drugs
5. Swarm - Bohicas
6. Bloodhound - Bohicas
7. Black Skinhead - Kanye West
8. Busy Earnin - Jungle
9. Freaks & Geeks - Childish Gambino
10. Heart & Soul - Twin Atlantic

Winter- Pearl Jam
Lente - Foals
Zomer - National
Herfst - Damien Rice

Woensdag 6 uurtjes gemiddeld
20% on the go

68.588 minuten in totaal

Denk dat het bij mij toch allemaal klopt. Bedankt voor de link!

Gelukkig ben ik niet de enigste die bijna aan de 70.000 minuten zit. Ik ga ook niet uitrekenen hoeveel dagen dat is. Bespaar me dat alsjeblieft!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Haha ik vond 'm zo slecht dat ik het even moest zeggen.

Winter: Franz Ferdinand
Lente: The Horrors
Zomer: Thee Oh Sees
Herfst: Alcest

Dat klopt nog wel redelijk denk ik.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken