Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mocht je iemand kennen met een CERA-account kan je ook 2 dagtickets kopen met 50%!
Mocht de wedstrijd niet lukken kunnen jullie dit ook altijd eens proberen
Ik begin te vrezen dat we er best dubbel en dik van genieten in Juni, dit zou wel eens de finale editie kunnen worden.
Dat die wederom zo veel gratis tickets moeten uitdelen een maand of twee voor de eerste noten weerklinken is toch geen goed teken. En dat met zo een sterke affiche.
Mocht je iemand kennen met een CERA-account kan je ook 2 dagtickets kopen met 50%!
Mocht de wedstrijd niet lukken kunnen jullie dit ook altijd eens proberen
Ik begin te vrezen dat we er best dubbel en dik van genieten in Juni, dit zou wel eens de finale editie kunnen worden.
Dat die wederom zo veel gratis tickets moeten uitdelen een maand of twee voor de eerste noten weerklinken is toch geen goed teken. En dat met zo een sterke affiche.
Met CERA AANDELEN kan je als voordeel een grote korting krijgen voor diverse festivals die KBC en CERA sponsoren oa Beach Festival in Nieuwpoort, Dranouter, Rijvers festival en Life is Life festival. Het laatste weliswaar 'slechts' aan 45 procent korting. Exclusief voor Cera-vennoten
Dankzij Cera kan je voor ā¬ 49,50 een dagticket voor Live is Live 2024 strikken.
Datum:
Vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 juni 2024
Middenvijver, Antwerpen
Prijs:
Een dagticket aan ā¬ 49,50 i.p.v. ā¬ 90
Wil je op de tribune zitten of in de frontstage staan, dan kan je je ticket ter plaatse aan de infostand betalend upgraden.
Voorwaarden:
Aanbod geldig van 22/04/2024 t.e.m. 30/06/2024 of zolang de voorraad van 3000 tickets strekt.
Per vennotennummer mag je 2 tickets bestellen.
Wil je meer dan 2 tickets bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling met een ander vennotennummer.
Levering:
Je ontvangt je tickets na betaling van je bestelling via de ticket partner Paylogic.
Weet iemand of er een doorverkoopplatform actief is hiervoor? Ik heb 2x zondagtickets betaald voordat deze actie begon en zou, als ik nog zondagtickets win, deze graag nog met hopelijk niet te veel verlies, willen verkopenā¦
Moest je ze willen ruilen: Ik krijg zaterdag tickets van @Timmetje (Thanks!!) maar mijn voorkeur gaat eigenlijk naar de vrijdag. Laat maar iets weten indien zo.
Weet iemand of er een doorverkoopplatform actief is hiervoor? Ik heb 2x zondagtickets betaald voordat deze actie begon en zou, als ik nog zondagtickets win, deze graag nog met hopelijk niet te veel verlies, willen verkopenā¦