Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Queen is tof, ben er zelf niet 100% fan van maar wel aardig om te luisteren, ik heb trouwens niet een album top 10 oid maar een handige site wat alles voor mij bij houdt ;)
http://www.last.fm/user/KevinJanssenz
Ik heb ook nog een LP speler waar ik veel op draai dus dat staat hier niet op ;)

http://www.last.fm/user/KevinJanssenz

Ik heb ook nog een LP speler waar ik veel op draai dus dat staat hier niet op
icon_wink.gif

Jonguhhhh The Killers overall maar op 2 :P

Guetta zal het met zekerheid al niet worden op die zondag, staat die dag op Main Square, ben blij dat ik dit nu volledig uit mijn hoofd kan zetten!

Oh god jongens, zal ik ff gaan ranten dat ik The Beatles een zwaar overschatte kutband vind? Houd toch op, dat heeft toch geen ene fuck met Werchter te maken? Of je moet natuurlijk op zijn 2Pac's met hologrammen gaan werken. Het lijkt inderdaad wel komkommertijd ;-)

Dus, back to business, Guetta kwam sowieso al niet dus die had ik niet eens op mijn lijstje staan, laat staan geschrapt. Iemand nog iets zinnigs te melden?

Eerste post!

Zag dat Kavinsky laatst in oktober een "Outrun live" show heeft gegeven op les nuits electriques. Zou ik een fantastische naam vinden voor de KluB-C.

Verder hoop ik (tevergeefs) heel erg mee voor Prince als zondag-afsluiter.

Ik heb weer een antwoord op Twitter weten uit te lokken, waarin de organisatie zegt dat ze niks kunnen zeggen over hoe lang het duurt tot de volgende namen komen. De vorige keer dat ik hetzelfde antwoord kreeg was donderdag, een dag later kwam Pearl Jam.

Wat ik hiermee wil zeggen, die persoon op efestivals lult maar wat, ze gaan hem heus geen e-mail sturen, enige reactie die je kan krijgen is op Twitter en dat heb ik gecheked, ze hebben tegen niemand gezegd dat er voorlopig geen namen meer komen. Zou me niets verbazen als we toch nog die headliner krijgen deze week.

Ik heb weer een antwoord op Twitter weten uit te lokken, waarin de organisatie zegt dat ze niks kunnen zeggen over hoe lang het duurt tot de volgende namen komen. De vorige keer dat ik hetzelfde antwoord kreeg was donderdag, een dag later kwam Pearl Jam.

Wat ik hiermee wil zeggen, die persoon op efestivals lult maar wat, ze gaan hem heus geen e-mail sturen, enige reactie die je kan krijgen is op Twitter en dat heb ik gecheked, ze hebben tegen niemand gezegd dat er voorlopig geen namen meer komen. Zou me niets verbazen als we toch nog die headliner krijgen deze week.

Ze sturen heus wel mails terug hoor, de voorwaarde is dat je ook echt nuttige dingen vraagt (bvb informatie over camping die niet op de site staat) en niet alleen 'wanneer komen er namen?'. Iemand op Graz heeft zo al eveneens info weten te ontfutselen (niet dat ze nuttig was) over wanneer er namen kwamen.

Al die dingen worden ook niet door dezelfde persoon uitgebaat he. Als de ene zegt dat ze niet meer voor Kerstmis komt, en de andere zegt dat ze niks over kunnen zeggen, dan is na Kerstmis nog steeds waarschijnlijker dan ervoor.

Ja maar dan laat je die mail toch gewoon zien? En ze blijven maar zeggen, dat is strikt geheim. Dan gaan ze toch niet zomaar even zeggen: 'Verwacht ze dit jaar niet meer...'

Strikt geheim? 'kunnen' kan je ook interpreteren als 'we weten het zelf nog niet'.

Maar goed, om mijn argument kracht bij te zetten met iets dat 2 minuten geleden online gezet werd: volgende namen Main Square Festival komen pas aan het einde van januari.

Sorry, maar dat heeft niks met elkaar te maken. Namen van Mains Sqaure kwamen gisteren pas, 2,5 week na Metallica aankondiging.

2 weken na Metallica aankondiging, en slechts 1-1.5 week na aankondiging van de namen die ze met Werchter delen. Ik volg al lang genoeg aankondigingen om te weten dat RW en MSF dat meestal kort opeen doen als het om gedeelde namen draait.

Maar mijn hoofdpunt is gewoon: geen namen meer voor januari, daar ben ik zeker van.

Nou ik betwijfel dat nog, maar dat heeft te maken met het feit dat ze eerder wel open tegen me waren als het nog wel even zou duren. Maar goed, ik moet je gelijk geven in het feit dat jij hier ervarener mee bent.

Heb vandaag mijn combiticket gekocht. Deze lijst met namen die er is stemt mij al tevreden!

Blijf nu wel intens hopen op Muse op de zondag aangezien ik nogal fan ben. Ook hoop ik op Biffy op Main Stage. Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren.

Ben benieuwd wanneer volgende namen komen!

@Joske

Stromea zal misschien wel een act voor de dag-afsluiter staan, maar hij wordt geen dag-afsluiter. Daar durf ik geld op te zetten! Dat hij die shows uitverkoopt in eigen land zegt niet veel. The Script doet dat bijv. ook gewoon met gemak..

Eerste post!

Zag dat Kavinsky laatst in oktober een “Outrun live” show heeft gegeven op les nuits electriques. Zou ik een fantastische naam vinden voor de KluB-C.

Heb het ook al meerdere malen geroepen op het forum. Het is zeker geen gekke naam voor RW en de kans is vrij groot dat hij ofwel op RW of op Pukkelpop staat deze zomer. Dat ligt er maar net aan wanneer hij tourt, want meestel touren artiesten rond RW of rond PKP en niet allebei.

En nog een leuk nieuwtje over Queen. Ze zullen weer de handen ineen slaan met Adam Levine, waardoor er een piepklein kansje is, maar nog steeds onwaarschijnlijk dat ze op RW staan

Coldplay speelt net als foo fighters een verrassingsoptreden, ze worden toch iets meer kandidaat nu.

Nou dat lijkt me niet, Chris Martin doet wel vaker optredentjes in hotels en café's voor de lol. Pas als er echt nieuwe nummers opduiken op YouTube is dat een echte aanleiding

Ik vraag me ook af wanneer de namen komen.
Ik verlang er zo naar, maar ik durf al niet meer te hopen dat het voor dit jaar is.
Maar toch wil ik het :-p

Je noemt net mijn top drie bands: Biffy clyro, Rise Against en Linkin Park! Goeie smaak en ik hoop met u mee :)

Users who are viewing this thread