<div class="d4p-bbt-quote-title">
Fonneke wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Gloeilamp wrote:</div><br>
Gelukkig ben ik bij Simple Minds ook wat leeftijdsgenoten tegengekomen. Maar ik was toch duidelijk een van de jongste. Van mij mag Werchter vaker dit soort bands boeken want dat zorgt voor een spannende en gevarieerde lineup, iets waar bijv. Pukkelpop al jaren patent op heeft. Daarom zou ik een Neil Young ook van harte toejuichen. Jammer dat dat niet is gebeurd. In 2013 hebben ze dit gedaan met Nick Cave en ik ben zeer benieuwd met wat ze in 2014 gaan komen
Ik vind dat nou net wel heel leuk, bijvoorbeeld SM ( niet met die speeltjes maar gewoon die band
) ,of wat dan ook. Ook vind ik het leuk dat er dan ook wat “oude” mensen rond lopen! brengt ook stukje sfeer die er niet kan zijn zonder dat soort mensen. Oude garde denkt toch gewoon heel anders dan de jonge!
Ik zou ZZ ofzo niet erg vinden, maar dan wel in de barn zo rond halverwege de middag.
Zeker qua sfeer ja. Ik vind de sfeer bij pakweg Boys Noize, Netsky en dat soort herrie namelijk stukken minder dan bij Simple Minds en Nick Cave. Dat brengt een veel relaxter publiek met zich mee. En ook niet van dat volk dat er constant doorheen staat te ouwehoeren of met een mobieltje bezig is.