Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
weet ik veel maakt niet uit, het is hier een forum over Rock werchter, zou imagine dragons eigenlijk main stage halen?

Lekker nuttig allemaal, Not.. .. nou ik wil sappige speculaties ! en bewijs ! en van alles... !

dropkick murphys Staan dus op hurricane op de 22ste (juni) .. heeft iemand daar nog iets meer over gehoord of stiekem gelezen ? of te liegen .. want ik hoop echt zo hard dat die er weer komen ! dan kunnen ze mij verschepen ! *poedoem tsss*

Misschien een van de volgende drie: Tame Impala, Miles Kane, Royal Blood? Die doen alledrie het voorprogramma van die grote Arctic Monkeys shows in de UK eind mei, en het zou me niet verbazen moest een deel ervan verder meetouren met de band.

En nu we het toch over voorprogramma's hebben: Zegut voorspelde eerder al dat Iron Maiden op Main Square zou staan, en zei erbij dat Ghost en Mastodon die dag ook kwamen. Maar dat betekent dan dat ze niet met Metallica meekomen als voorprogramma...

Zo, nu weten we ook weer hoe dat moet. Wat je eraan hebt weet ik niet. Maar toch.

Haha dat vraag ik me ook af, je kunt het ook niet meer van private afhalen xD

En dropkick murphys lijkt mij ook geweldig, wel raar dat ze nog maar 1 show bekend hebben. Zullen dan nog wel met de rest in onderhandeling zijn, verwacht wel dat ze komen.

Blijkbaar naar mij gericht ofzo, want ik kon hem via mn mail wel lezen.

jarne wrote:

Je noemt net mijn top drie bands: Biffy clyro, Rise Against en Linkin Park! Goeie smaak en ik hoop met u mee :)

Linkin park is denk ik uitgesloten, en rise against zou ik heel graag zien maar ik denk eerlijk zegt dat ze niet touren. Voorlopig staan er op hun site nog 2 shows dit jaar in londen, maar over 2014 zie ik niets. En voor mensen die Pennywise interesseren, ze touren volgens deze line-up van Soundwave 2014 hier link: http://soundwavefestival.com/lineup

Linkin park is denk ik uitgesloten, en rise against zou ik heel graag zien maar ik denk eerlijk zegt dat ze niet touren. Voorlopig staan er op hun site nog 2 shows dit jaar in londen, maar over 2014 zie ik niets. En voor mensen die Pennywise interesseren, ze touren volgens deze line-up van Soundwave 2014 hier link: http://soundwavefestival.com/lineup

Linkin park verwacht ik inderdaad ook niet echt, te klein om echt deze 40e editie van Werchter af te sluiten. Werchter zal wel echt op zoek zijn naar een erg grote naam. Anders hadden ze Pearl Jam wel op de zondag proberen te zetten (weet niet of ze dit hebben geprobeerd, maar niks wijst erop dat Pearl Jam niet gewoon zondag kon). Een echte flink grote naam onder festival publiek zal dus wel komen. Rise against zou opzich nog kunnen, die touren eigenlijk bijna ieder jaar. Alleen of Graspop niet voor Werchter is is dan nog de vraag. Graspop is iets meer hun stijl denk ik zo.

Linkin Park zie ik inderdaad ook niet komen, Rise Against is hopen maar daar valt verder weinig over te zeggen. Er staat inderdaad nog niet veel op hun site, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! Geen reden dus om ze echt te verwachten, maar ook niet om ze af te schrijven.

Wat Soundwave betreft, daar zie ik nog wel meer leuke namen zoals Alice in Chains, A7X, Biffy Clyro, Stone Temple Pilots, Alter Bridge etc. Het probleem is alleen dat Soundwave in de Australische zomer valt, eind februari/begin maart. Dus dat geeft geenszins garantie voor een Europese festivaltour. Maar goed nieuws is het op zich wel! Is al een tijdje bekend trouwens dacht ik, die line-up. Maar goed.

Even off-topic, ik wist niet dat Soundwave zo'n 'hard' festival was... Misschien daar ook maar eens heen, als ik ooit in Australië kom ten minste ;-)

Zo heb ff die rare blauwe posts (private) op normaal gezet. En Queen + Adam Levine? Het zal niet, maar zou wel heel tof zijn!

Queen + Adam Levine geen afsluitmateriaal? Veel exclusiever ga je het niet krijgen of je moet een Led Zeppelin reunie hebben xD

Hebben jullie ook dat je gewoon die laatste headliner wilt hebben en de rest dan wel ziet verschijnen? Ik begin er eigenlijk wel een beetje klaar mee te raken :P

Muse of Foo Fighters zou erg vet zijn! Maar Muse doet geloof ik maar 1 festival in Europa, en dan gok ik op Glastonbury. Ik las ook ergens dat ACDC hun 40-jarige tour ging houden in 2013 of 2014... in 2013 heb ik niks gezien..?? Het lijkt mij sterk, maar misschien weet iemand hier meer?

Queen + Adam Levine geen afsluitmateriaal? Veel exclusiever ga je het niet krijgen of je moet een Led Zeppelin reunie hebben xD

Exclusief is niet de perse afsluitmateriaal he .. ik kan ook op het podium gaan staan en a-ritmisch op een drumstel rammen .. is ook uniek, en exclusief ! maar ook zeker geen afsluitmateriaal !

Muse of Foo Fighters zou erg vet zijn! Maar Muse doet geloof ik maar 1 festival in Europa, en dan gok ik op Glastonbury. Ik las ook ergens dat ACDC hun 40-jarige tour ging houden in 2013 of 2014… in 2013 heb ik niks gezien..?? Het lijkt mij sterk, maar misschien weet iemand hier meer?

AC/DC zal niet op RW staan, aangezien hier al vaak duidelijk is gemaakt dat die niet tegen gras kunnen.

Muse of Foo Fighters zou erg vet zijn! Maar Muse doet geloof ik maar 1 festival in Europa, en dan gok ik op Glastonbury. Ik las ook ergens dat ACDC hun 40-jarige tour ging houden in 2013 of 2014… in 2013 heb ik niks gezien..?? Het lijkt mij sterk, maar misschien weet iemand hier meer?

Ik snap dat je niet meer alles terug hebt gelezen, maar dat Muse geen Glastonbury doet, of überhaupt een Brits festival is al lang duidelijk. AC/DC komen niet, dan heb je nog meer kans op Rolling Stones en U2 die natuurlijk ook niet komen.

Users who are viewing this thread