Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Tussen de nieuwe namen van RaR zit ook wel wat interessants. NIN gaat zo te zien nog wel wat festivals doen, zie ze nog steeds niet op RW staan maar misschien dat de organisatie daar anders over denkt en ze in de Barn zet als afsluiter. QOTSA word zo te zien bijna wel een zekerheidje en Fall Out Boy zie ik ook wel komen.

Nieuwtje: Arcade Fire komt naar het Sportpaleis 10juni. Werchter kunnen we dus nu volledig schrappen

Hier komt rock am ring eventjes met de beste line up ooit??! Linkin park, Metallica, Iron Maiden, Kings of leon, The Offspring, Slayer,…

Het is maar net wat je goed vind, ik vind dit echt ultraslecht. Alleen fucking Slayer mag doorgestuurd worden. LP, KoL en zeker The Offspring zijn vergane glorie. Metallica en Maiden kunnen nog wel een dikke show neerzetten.

QOTSA, NIN, John Newman, Jake Bugg, Mando Diao en Portugal. The Man zijn kanshebbers. Vooral QOTSA, NIN en vooruit dan maar, Slayer mogen doorgestuurd worden naar Werchter. Ik heb dit jaar niet voor niets bij alle optredens om Slayer geroepen. Helaas konden de fans van Kesha en Passenger dat niet zo waarderen. Ik ga er dit jaar lekker mee door, daar ben ik dus aan te herkennen voor jullie :D

@Gloeilamp
Haha, ga er op letten en ik roep mee! Verder vind ik de RaR line-up best tof, maar dat is smaak. Alleen KoL is een beetje prut, maar verder... The Offspring, NIN, A7X, QOTSA, Slayer, en fuck it zelfs Iron Maiden: stuur maar door! Plus nog een zootje andere namen, te veel om op te noemen...

En Linkin Park is natuurlijk ook vet, al zie ik liever iets anders op Werchter. Zeker als dat 'anders' Pearl Jam en Muse is :-)

ik vind nou Mando Diao wel binnen voor RW eigenlijk.. heerlijk :)
Slayer mag ook komen, maar denk niet dat dat gaat gebeuren. ik zal wel helpen meeroepen hoor :)

Jake Bugg lijkt me wel dat hij komt, afgelopen 2 maanden volgens mij 3 concerten gegeven wat alle drie helemaal uitverkocht waren. De beste knaap heeft net een nieuw album wat niet al te min is.
Ik denk vrijwel zeker dat hij op RW staat volgend jaar, wat ik top zou vinden om hem wederom weer live te zien.

Jammer dat Arcade Fire in het sportpaleis komt... Midden onder mijn examens, en dan staan ze wss ook nie op werchter. Echt zonde voor toch een van mijn favoriete groepen van het moment

<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div><br>
http://festileaks.com/2013/12/skrillex-foals-triggerfinger-en-meer-voor-rock-a-field-2014/

Als ze Wiz Khalifa en VOORAL 30STM maar weghouden..

Oh god, hoop niet weer 30STM moest het verplicht zien want ik stond voor Depeche Mode vooraan naast 2 keihard gillende meisjes.
icon_razz.gif
niet weer graag. :’)

Zolang het Vlaamse meisjes zijn die ook om mij gillen vind ik het zo erg nog niet. Maar wat een verschrikkelijke band is dit zeg, heel festivalland zou deze groep moeten boycotten.

+1 Depeche Mode
Hahaha! dit vond ik echt geniaal dat ze dit zo deden. :D

NIN komt rond die periode al naar de lotto arena

Klopt ja, dus niet dat ze naar Werchter komen, al mag dat van mij wel, geen probleem om ze 2x te zien volgend jaar, vind NIN echt geweldig. :)

Trouwens Massive Attack gaat weer touren blijkbaar.. misschien een naam voor Werchter? zou echt heel gaaf zijn.

Jammer dat Arcade Fire in het sportpaleis komt… Midden onder mijn examens, en dan staan ze wss ook nie op werchter. Echt zonde voor toch een van mijn favoriete groepen van het moment

Was al een tijdje bekend dat ze niet op RW staan omdat ze dan in USA zitten.

Ik ben ook echt benieuwd naar de "laatste" headers... ik heb echt wel behoefte daar aan om deze saaie rottige *** dag tot een fijne en betere dag te maken. Aangezien ik niet denk dat PSV dat vanavond gaat doen.

Ik ben ook echt benieuwd naar de “laatste” headers… ik heb echt wel behoefte daar aan om deze saaie rottige *** dag tot een fijne en betere dag te maken. Aangezien ik niet denk dat PSV dat vanavond gaat doen.

Dat zou ik ook kunnen gebruiken na die klotewedstrijd tegen AC Berlusconi van gisteren. Ik ben band dat we alleen nog even moeten wachten. Dat is nergens op gebaseerd, maar mijn gevoel erover.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div><br><br>
http://festileaks.com/2013/12/skrillex-foals-triggerfinger-en-meer-voor-rock-a-field-2014/

Als ze Wiz Khalifa en VOORAL 30STM maar weghouden..

Oh god, hoop niet weer 30STM moest het verplicht zien want ik stond voor Depeche Mode vooraan naast 2 keihard gillende meisjes.
icon_razz.gif
niet weer graag. :’)

Zolang het Vlaamse meisjes zijn die ook om mij gillen vind ik het zo erg nog niet. Maar wat een verschrikkelijke band is dit zeg, heel festivalland zou deze groep moeten boycotten.

+1 Depeche Mode

Hahaha! dit vond ik echt geniaal dat ze dit zo deden.
icon_biggrin.gif

Als ik een zanger was zou ik ook rondjes rennen over het podium hoor, lijkt me kei gaaf.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>
Ik ben ook echt benieuwd naar de “laatste” headers… ik heb echt wel behoefte daar aan om deze saaie rottige *** dag tot een fijne en betere dag te maken. Aangezien ik niet denk dat PSV dat vanavond gaat doen.

Dat zou ik ook kunnen gebruiken na die klotewedstrijd tegen AC Berlusconi van gisteren. Ik ben band dat we alleen nog even moeten wachten. Dat is nergens op gebaseerd, maar mijn gevoel erover.

Ben er ook bang voor, en die wedstrijd van gister gaf mij als PSV-supporter ook een ruk humeur .. En tja ... hoop gewoon nog steeds op Muse.. nergens staat van niet, en nergens van wel. dus ik heb nog hoop !

HAHAHAHAHA @Gloeilamp stond jij vorig jaar bij Kesha Slayer te schreeuwen(en andere bands)? Dan heb ik naast jou gestaan... HELD

HAHAHAHAHA @Gloeilamp stond jij vorig jaar bij Kesha Slayer te schreeuwen(en andere bands)? Dan heb ik naast jou gestaan… HELD

Meen je dit serieus? :D Ja zeker, ik stond met een roze glitterbaard en een waterpistool gevuld met bier om Slayer te schreeuwen :D

Verder ook bij Passenger, Tom Odell, The Script en Alt-J.

In 2014 staat Triggerfinger al op het programma :D

Users who are viewing this thread