Rock Werchter 2025

Ook gisteren heeft Sam Fender weer een show last minute afgelast (in New York).

Moet toch wel iets zijn dat speelt bij de organisatie, kan haast niet. Hoe makkelijk die shows blijft cancelen.

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Ook gisteren heeft Sam Fender weer een show last minute afgelast (in New York).

Moet toch wel iets zijn dat speelt bij de organisatie, kan haast niet. Hoe makkelijk die shows blijft cancelen.
Rock Werchter zit dan wel gunstig in het tourschema van Sam Fender. Eerste show na de combi Hurricane/Southside op 21 en 22 juni. Daarna dus een kleine 2 weken om te herstellen.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik ben altijd fan geweest van het principe om problemen op te lossen als ze zich stellen.
Ja, we zijn nog maar februari. Tegen juli is zijn stem vast wel weer hersteld. Vooral sneu voor Fender zelf nu, maar niet heel relevant voor de zomer en de festivals.

Het is gewoon wachten op zomertouraankondiging van Jack White.

#droomtluidop
Zit daar echt (veel) volk op te wachten? Jack White was 13 jaar geleden in 2012 een leuke act met z'n eerste solo-album onder de arm, maar trok toen al niet verschrikkelijk veel volk. Ik zie niet in hoe hij anno 2025 plots relevanter/populairder zou geworden zijn.

Is voor mij persoonlijk echt een naam die samen met oa. Franz Ferdinand, Weezer, Bloc Party ... mee in hetzelfde hokje kan: vergane glorie die nog leuk kan zijn als vulling, maar die de affiche niet echt beter of interessanter maakt.

Ik zie niet in hoe hij anno 2025 plots relevanter/populairder zou geworden zijn.

Is voor mij persoonlijk echt een naam die samen met oa. Franz Ferdinand, Weezer, Bloc Party ... mee in hetzelfde hokje kan: vergane glorie die nog leuk kan zijn als vulling, maar die de affiche niet echt beter of interessanter maakt.
Vergane glorie? Dat laatste album was echt goed.

Users who are viewing this thread