Rock Werchter 2025

Hoe lang ik er ook over nadenk, ik kan geen enkele positieve reden bedenken voor deze vertraging. Ik verwacht nu een historisch slechte line-up. Dan kan ik in ieder geval alleen maar positief verrast zijn.
Als je kijkt naar Pinkpop, DTRH, Mad Cool, Nos, Open'er, Roskilde,... zit er nog wel iets in de pijplijn maar ik verwacht geen 2022 of 2018 editie.

Semi-serieuze vraag, maar is dat team bij LiveNation daar in Mechelen zo klein dat ze geen event kunnen organiseren en een Facebook/social media/website update simultaan inplannen?

Dat is de grootste organisator van het land en die kunnen precies niet multi-tasken lijkt het.
blijft er nog een team over bij livenation in Mechelen? ik dacht dat heel die afdeling op de schop gegaan is.

Sure someone said before but based on the countdown on the app in 1 hour and 1 min it’ll be 150 days to the festival. Let’s hope it comes with good news for an announcement (it won’t obvs)

• Leuk
Waarderingen: Voneulein
Naar mijn weten hebben ze nog nooit iets over die 150 dagen gepost, ze beginnen daar pas aan vanaf 100 dagen, dus dit zegt eigenlijk niks

Realistisch gezien is vrijdag pas de eerstvolgende dag dat RW met nieuws kan komen, niet?
Ervan uitgaande dat mogen, overmorgen en donderdag al door Pukkelpop geclaimd worden.

Users who are viewing this thread