Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
HAIM stond er vorig jaar, dus trek ik zeer in twijfel.. Was niet slecht maar ook geen doorgaand succes vorig jaar dus ik vrees er voor. Imagine Dragons is de volgende naam die aangekondigd gaat worden denk ik zo, en man wat zou dat dom zijn van Werchter om die nu niet te gaan boeken.

Heb ook wat gelezen over Half Moon Run. Ga er maar van uit dat die gaan komen. Optreden op Pukkelpop was zeer geslaagd en album is goed ontvangen, de enigste reden dat ze niet zullen komen is dat ze met een nieuw album gaan beginnen. Zou wel wat vroeg zijn maar het kan.

Biffy Clyro heb ik ook zeer grote twijfels bij. Overigens zeer jammer want ik ben fan. Alleen het is ook geen heel goedkope band ( als Imagine Dragons, Foals etc ) en is niet iemand die 2/3 van de weide vol kan krijgen. En dat is vaak wel een vereiste voor een naam die twee jaar achter elkaar komt en van The Barn naar de Main Stage verhuist. Dit geld overigens NIET voor namen als Two Door Cinema Club, Haim, Tom Odell enzo. Maar ik denk dat Biffy een plek omhoog zou willen en denk niet dat Werchter dat gaat doen. Sub op Pukkelpop lijkt me meer kans hebben.

Muse, tja. Heeft iemand er nog wat nuttigs over te zeggen? Rock Werchter, Roskilde ( Sziget ) Ik wacht tot ze zijn bevestigd.

Wiz Khalifa gaat ook echt niet komen haha. Wat een flop in 2012. Macklemore laten komen, garantie op een feestje!

Volgende namen bekendmaking naar mijn ingeving: Imagine Dragons, Foals

Het optreden van Rock Werchter was nog net voor het begin van HAIM's succes. HAIM overtuigde op Glastonbury en laterna ook op Pukkelpop. De dames hebben ook een album uitgebracht wat erg goed is ontvangen. Melkweg uitverkocht en nu ook Paradiso bijna uitverkocht, voor Maart. Doen ze goed! Dus die kunnen zeker wel komen. Aangezien RW ook vaker 2 jaar achter elkaar éénzelfde act boekt. Imagine Dragons lijkt me ook een vrij logische, een vergelijkbaar item met Bastille. Half Moon Run niet gezien..

Biffy Clyro heb ik dan weer mijn twijfels bij. Die willen deze keer sowieso hoger op de affiche staan, weet niet of Werchter dat wil. Muse zie ik nog steeds komen. Niet zo bang laten maken jullie! Hoezo zou Muse op Sziget willen staan als ze ook op alle andere festivals kunnen staan?! Wiz Khalifa gewoon een dikke NEE. Foals kan

@Thijs
Haha, mooi dat jij nog het volste vertrouwen heb in Muse. Ik zou het eerlijk gezegd ook wel een vreemde move vinden om opeens in Moskou of op Sziget te gaan optreden, maar ja, hoe langer het duurt met die bevestiging, hoe meer twijfels je krijgt. Gelukkig zijn er altijd mensen die logisch blijven nadenken, dus dat geeft weer moed ;-) Thanx

@Thijs<br>
Haha, mooi dat jij nog het volste vertrouwen heb in Muse. Ik zou het eerlijk gezegd ook wel een vreemde move vinden om opeens in Moskou of op Sziget te gaan optreden, maar ja, hoe langer het duurt met die bevestiging, hoe meer twijfels je krijgt. Gelukkig zijn er altijd mensen die logisch blijven nadenken, dus dat geeft weer moed
icon_wink.gif
Thanx

Ik twijfel juist niet bij hoe langer het duurt, ik verwacht dat Muse, als ze komen de laatste zijn die bevestigd wordt voor Werchter als headliner.
Pearl Jam kan deze week nog wel aangekondigd worden, althans dat hoop ik wel!

Voor mij moet Muse niet komen, vind het echt een kut band, oke ze hebben een paar leuke songs voor een wei in vuur en vlam te zetten maar daar blijft het ook bij. Voor de rest vind ik het echt een onnozele groep.
Heb natuurlijk altijd respect voor mensen hun muzieksmaak dus bekijk me niet verkeerd :)

@woutdeckers
Natuurlijk, jij mag het een kutband vinden, prima, hoeven ze voor jou niet te komen. Feit blijft wel, objectief gezien, dat het een van de beste rockbands van dit moment is en, zeker met een exclusieve show, een enorme toevoeging zijn aan het affiche, of jij het nou een goede band vindt of niet. En ehm, als dat stukje over hun songs...

ze hebben een paar leuke songs voor een wei in vuur en vlam te zetten maar daar blijft het ook bij. Voor de rest vind ik het echt een onnozele groep.

...bedoeld was als kwaliteitsoordeel, dan moet je nog eens beter luisteren naar ze. Objectief gezien, nogmaals, zit er enorm veel muzikaal talent en kwaliteit in de groep, en hebben ze echt wel meer in zich dan "een paar leuke songs voor een wei in vuur en vlam te zetten, maar daar blijft het ook bij." Alsof dat trouwens niet genoeg is, een wei in vuur en vlam kunnen zetten, maar goed dat is een ander verhaal.

Blijft, zoals jij inderdaad zegt, dat het niet jou smaak mag zijn, en dat jij niks met die muziek mag hebben. Maar heb het niet over hun kwaliteit, want die is onbetwistbaar zeer hoog.

Origin of Symmetry en Absolution worden niet voor niets gezien als twee van de beste rock albums ooit, zit echt wel talent in die band. Dat jij het niets vindt, dat kan, maar dan is het raar om te zeggen dat ze wel 'een paar leuke songs' hebben.

Ennn de eerste aankondiging voor The Prodigy is binnen, op Sonispere UK. Dus, wat zal het worden wat zal het zijn, vrijdag na Arctic Monkeys op Werchter, of misschien zaterdag? Lijkt mij wel een sterk gerucht nu...

Ennn de eerste aankondiging voor The Prodigy is binnen, op Sonispere UK. Dus, wat zal het worden wat zal het zijn, vrijdag na Arctic Monkeys op Werchter, of misschien zaterdag? Lijkt mij wel een sterk gerucht nu…
ja ik hoop er ook op en lijkt me eerder na pearl jam en na arctic monkeys zie ik eerder Deadmau5

DeadMau5 is helemaal geen gerucht, hij staat tot nu toe nergens en geeft op twitter aan dat hij niet echt met iets bezig is, geen duidelijk plannen heeft. Chemical Brothers, Prodigy en Skrillex zijn de kanshebbers om het hoofdpodium af te sluiten (Metallica zal wel rond 12 uur afgelopen zijn, dan heb je nog tot 2:30 dus ik geloof daar wel in)

http://festileaks.com/2013/12/skrillex-foals-triggerfinger-en-meer-voor-rock-a-field-2014/

Als ze Wiz Khalifa en VOORAL 30STM maar weghouden..

DeadMau5 is helemaal geen gerucht, hij staat tot nu toe nergens en geeft op twitter aan dat hij niet echt met iets bezig is, geen duidelijk plannen heeft. Chemical Brothers, Prodigy en Skrillex zijn de kanshebbers om het hoofdpodium af te sluiten (Metallica zal wel rond 12 uur afgelopen zijn, dan heb je nog tot 2:30 dus ik geloof daar wel in)
als je zou meevolgen dan zou je weten dat er geen act meer komt na metallica, ze sluiten de eerste dag af. en ik ben gewoon fan van Deadmau5 (en als je dat nog niet door had kijk naar mijn naam) ik zou ze gewoon graag zien komen

ik zie ook graag namen zoals QOTSA op Rock Werchter verschijnen, aangezien deze ook al op Rock-A-Field staan. Ik zie muse overigens ook wel héél graag komen, ik acht alleen die kans niet zo groot.

Zoals je zegt, ze hebben zeker een heel mooie show, En zou een mooie afsluiter zijn voor RW14. Maar ik zou hun concert niet lang uithouden denk ik

als je zou meevolgen dan zou je weten dat er geen act meer komt na metallica, ze sluiten de eerste dag af. en ik ben gewoon fan van Deadmau5 (en als je dat nog niet door had kijk naar mijn naam) ik zou ze gewoon graag zien komen

Niks van wat je zegt klopt. Niemand heeft gezegd dat er geen dance-artiest na Metallica komt, en ja ik volg het forum (voor als je dat nog niet was opgevallen, kijk even voor de lol naar mijn aantal posts, ben toch redelijk actief te noemen).

Ik zei niks over het feit of jij al dan niet fan van Deadmau5 bent, ik zie alleen dat je die vaak noemt terwijl dat de kans nou niet bepaald groot is dat hij komt. En ja bij jou eerste posts dacht ik al;'Ohw wat leuk, een DeadMau5 fan.

Maar tuurlijk mag je DeadMau5 noemen, het kan natuurlijk altijd. Ik geef alleen de kans aan dat hij komt.

@DeadRinu5
Ik weet niet zo zeker of Metallica echt afsluit, of dat het een misverstand is en dat men bij StuBru 'headliner' met 'dagafsluiter' heeft verward. Ik zou niet weten waar Skrillex anders zou staan, niet in KluB C in ieder geval, op Rock-A-Field lijkt hij zelfs te headlinen dus daar is hij echt te groot voor. En volgens mij volgt @Stockholm Syndrome de boel hier aardig goed, dus daar hoef je al helemaal niet over te beginnen.

Verder, dat jij fan bent van Deadmau5 (wat inderdaad wel heel duidelijk is), is natuurlijk geen argument om te zeggen: "Na Arctic Monkeys zie ik eerder Deadmau5." Liever: kan. Eerder: nee.

@Black Lies
Als 30STM komt ga ik er toch minstens heen om 'The Kill' alsnog live te zien, op Pinkpop deden ze die niet eens. Stelletje sukkels ;-)

@woutdeckers
Ok, jij mag Muse niet, punt is duidelijk. Kunnen we het nu weer over feiten ipv meningen hebben?

Users who are viewing this thread