HAIM stond er vorig jaar, dus trek ik zeer in twijfel.. Was niet slecht maar ook geen doorgaand succes vorig jaar dus ik vrees er voor. Imagine Dragons is de volgende naam die aangekondigd gaat worden denk ik zo, en man wat zou dat dom zijn van Werchter om die nu niet te gaan boeken.
Heb ook wat gelezen over Half Moon Run. Ga er maar van uit dat die gaan komen. Optreden op Pukkelpop was zeer geslaagd en album is goed ontvangen, de enigste reden dat ze niet zullen komen is dat ze met een nieuw album gaan beginnen. Zou wel wat vroeg zijn maar het kan.
Biffy Clyro heb ik ook zeer grote twijfels bij. Overigens zeer jammer want ik ben fan. Alleen het is ook geen heel goedkope band ( als Imagine Dragons, Foals etc ) en is niet iemand die 2/3 van de weide vol kan krijgen. En dat is vaak wel een vereiste voor een naam die twee jaar achter elkaar komt en van The Barn naar de Main Stage verhuist. Dit geld overigens NIET voor namen als Two Door Cinema Club, Haim, Tom Odell enzo. Maar ik denk dat Biffy een plek omhoog zou willen en denk niet dat Werchter dat gaat doen. Sub op Pukkelpop lijkt me meer kans hebben.
Muse, tja. Heeft iemand er nog wat nuttigs over te zeggen? Rock Werchter, Roskilde ( Sziget ) Ik wacht tot ze zijn bevestigd.
Wiz Khalifa gaat ook echt niet komen haha. Wat een flop in 2012. Macklemore laten komen, garantie op een feestje!
Volgende namen bekendmaking naar mijn ingeving: Imagine Dragons, Foals