Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Je kaartje voor RW binnen of voor Roskilde? Hoe dan ook leuk voor je!

Ja, AM bekend gemaakt voor Roskilde, geen nieuws voor RW dus.

Voor Werchter :)

Misschien leuk voor de Metallicafans: http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=59

Dit gaat gewoon een dikke Greatest Hits show worden, ergens wel jammer.

Voor Werchter
icon_smile.gif

Misschien leuk voor de Metallicafans: http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=59

Niks niet jammer, heb ze nog nooit gezien dus best of show klinkt prima.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Voor Werchter
icon_smile.gif

Niks niet jammer, heb ze nog nooit gezien dus best of show klinkt prima.

Groot gelijk hoor, ik heb ze vorig jaar voor het eerst gezien en toen wou ik ook niets liever ;) Nu zou ik wel wat onbekender werk willen zien, maar helaas.. Met de hits is ook weinig mis, daar niet van.

@DeadRinu5 ik heb ze niet live gezien nee. Als ze danceafsluiter zijn op dag 3, en er staat niks leips tegenover in de KlubC dan ga ik ze ook zeker bekijken, maar als Camo&Krooked KlubC afluit dan weet ik wel waar ik sta, en dat is niet bij de Prodigy. Ik vind hun muziek over het algemeen gewoon niks, maar dat is persoonlijke voorkeur
icon_wink.gif
. Ik snapte je laatste zin trouwens niet helemaal, maar de Prodigy is echt geen headliner voor Werchter. Als the Prodigy headlinet op Werchter dan ben ik verdrietig
ja ik bedoel dat de prodigy meer is dan een sub dance afsluiter maar juist geen headliner alhoewel ze vorig jaar op RaR wel headlinede

Ze moeten alleen Fuel nog ff een plaatsje omhoog stemmen, ontzettend vet nummer is dat!
icon_biggrin.gif

Daar heb ik dan ook op gestemd :D

De organisatie over het WK voetbal:

‏@RockWerchter 10 december
@picodelic Als BE/NL nog in het toernooi zitten, komt er waarschijnlijk een scherm! Meer info nog te bepalen :)

Haha hopen dat er een wedstrijd nederland-belgië hebben :-)

En over dat lijstje en die quote @Shaverion, het was geen letterlijke quote, maar meer de boodschap die er uit spreekt, mijn eigen interpretatie. Maar als het lijstje zoals jij zegt op RW14 staat ipv de officieële, zegt het helemaal niks ;-)

Haha hopen dat er een wedstrijd nederland-belgië hebben
icon_smile.gif

En over dat lijstje en die quote @Shaverion, het was geen letterlijke quote, maar meer de boodschap die er uit spreekt, mijn eigen interpretatie. Maar als het lijstje zoals jij zegt op RW14 staat ipv de officieële, zegt het helemaal niks
icon_wink.gif

Ah oke, dan zegt het gelukkig niks :D Ik hoop nog wel dat ze er een paar namen tegenaan gooien voor kerst :)

Voetbalscherm zou wel leuk zijn, als er niks leuks speelt daar lekker zitten. Vraag me af waar ze hem neerzetten, misschien tussen de Barn en ClubC in?

Ziggo Dome maakt aanstaande vrijdag nog een concert bekend (Twitter Ticketmaster_NL). Als Pearl Jam medio december de data's bekend zou maken voor een Europese tour dan zie ik ze wel aangekondigd worden voor Rock Werchter.

Voetbalscherm zou wel leuk zijn, als er niks leuks speelt daar lekker zitten. Vraag me af waar ze hem neerzetten, misschien tussen de Barn en ClubC in?

Nee lijkt me eerder daar achter bij de picknickkraampjes!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>

Nee lijkt me eerder daar achter bij de picknickkraampjes!

Tijdens het EK en WK van 2008 en 2010 was er in elk geval nergens op de weide voetbal te zien. Deze keer is de kans wel wat groter aangezien België er weer bij zit, maar dan nog zie ik het niet gebeuren. Ik denk niet dat de organisatie het kan waarderen als er straks misschien wel 5000 man zitten te kijken :/

In 2010 heb ik Nederland - Brazilië gekeken in de Meander. Dat is een recreatiegebied op een minuut of 30 lopen van de ingang. Het was toen circa 40 graden en we lieten het festival even voor wat het is om af te koelen in de plas. Zelden zo'n lekker gevoel gehad. Daarna in de kantine gekeken met circa 100 man. Enig minpunt, het bier was op een gegeven moment op! Duidelijk geen rekening gehouden met Werchter hehe.

Trouwens, wat een top line up nu al! Metallica altijd goed, net als Arctic Monkeys. The Black Keys waren in Ziggo Dome super, dus daar kan ik ook alleen maar blij mee zijn!

Muse daarbij zou ook waanzinnig zijn, maar daar geloof ik totaal niet in. Biffy Clyro mag van mij ook nog een keer komen.

Iemand trouwens een idee of Half Moon Run nog naar Europa komt? Op de website kan ik er niks over vinden, maar er is ruimte!

Is Wiz Khalifa nu ook een gerucht?(bevestiging op festival in hongarije op 10-13juli) hij stonde er al in 2012 maar ik weet niet of hij eigelijk wel past op een festival als werchter

Ziggo Dome en RW was het eerste dat ik dacht toen Smeets dat zei XD

meer namen(geruchten): Two Door Cinema Club en Haim zijn bevestigd voor Latitude, 2 weken na RW

Is Wiz Khalifa nu ook een gerucht?(bevestiging op festival in hongarije op 10-13juli) hij stonde er al in 2012 maar ik weet niet of hij eigelijk wel past op een festival als werchter

Je zegt zelf dat hij er in 2012 al stond, waarom zou hij dan niet op Werchter passen?

DeadRinu5 wrote:

Je zegt zelf dat hij er in 2012 al stond, waarom zou hij dan niet op Werchter passen?

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Rock Werchter voor (alweer) Wiz Khalifa zal gaan. Kwam veel commentaar op en tegenwoordig hebben we mooiere hiphop-artiesten op dat niveau. Denk aan Pusha T, Childish Gambino en A$ap Rocky. Lijkt me sterk dat ze ipv deze nieuwe opkomende sterren laten gaan voor vergane glorie Wiz Khalifa die niks meer heeft gepresteerd sinds zijn laatste keer RW.

Users who are viewing this thread