Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Trouwens Camo & Krooked hebben hun zeitgeist tour 2014 aangekondigd, dus die maken nu zeker kans, maar dat terzijde. Ik zie overigens geen reden waarom Biffy Clyro twee jaar achter elkaar op Rock Werchter zouden staan.
Nice camo & Krooked aflsuiter dag 3 ofzo? zie ik wel zitten, goed drum & bass feestje

Ik denk wel Klub C afsluiter, mainstage zijn ze te klein voor lijkt me? Het zou kunnen, maar ik vind iets als the Prodigy veel waarschijnlijker...

Ik denk wel Klub C afsluiter, mainstage zijn ze te klein voor lijkt me? Het zou kunnen, maar ik vind iets als the Prodigy veel waarschijnlijker…
oei ja dat bedoelde ik er vergeten bij te zetten, ik geef je volledig gelijk

Jupp dat zou ideaal zijn. Dan hoop ik wel dat op de Main iets staat wat ik niet hoef te zien :p. Camo & Krooked is ideaal voor de KlubC. Ik hoop trouwens dat ze nog met namen komen deze week. Voor alle dagen zijn nu namen bekend, maar zondag alleen FF staat me niet aan. Ik ben benieuwd

Hoop dat er na de headliners toch wel een dance-afsluiter komt. Dat was twee jaar geleden toch wel heel fijn :)

ALs ik het me goed herinner stond de tent bij Biffy Clyro toch redelijk vol. Voor mij hoeven ze ook niet te headlinen of zelf op de mainstage te staan. Vindt hun stijl van muziek goed in een tent passen. Alhoewel die tent vorig jaar toch redelijk vol stond. Misschien is mijn visie wat verdraaid omdat ik toch wel fan ben van biffy, maar volgens mij hadden ze het publiek toch wel mee ( en ik stond niet eens in de vorenste regionen. ) dus wat mij betreft zie ik ze zeker graag terug.

Edit: ik zie net dat ze nog headlinen op Isle of Wight op Vrijdag 13 juni...
Of de kans op werchter nu vergroot of verkleint laat ik over aan de experts..

Biffy Clyro's passage op RW was idd wel een succes maar ze hebben geen nieuw materiaal uitgebracht dus het zal dan dezelfde show worden. Dat ze op Isle of Wight staan is wel positief, vooral dat ze daar UK exclusief zijn want dan hebben ze tijd zat om in de rest van Europa te touren. Toch denk ik niet dat ze komen, acts 2jaar achter elkaar zie je zelden en dan hebben ze meestal wel nieuw materiaal of hun album kwam net voor de vorige editie uit.

Dat zou ideaal zijn, want the Prodigy vind ik persoonlijk niet veel aan
heb je ze ooit wel is live gezien? ze zijn hartstikke goed, ze spelen ook vaak goed met het publiek, ik vind hun muziek uitstekend!

Is The Prodigy eigenlijk een kanshebber?
Morgen avond 3de headliner Sonisphere. Misschien is dit dan ook een kanshebber voor Werchter.

hier wordt gezegd dat the prodigy geen hradliners zou kunnen zijn maar een danceaflsuiter, als vind ik zelf the prodigy daarvoor ietsje te groot maar alles is mogelijk denk ik.

Als die op pp op 3fm stage staat zou AF op Rock werchter toch ook Barn afsluiter kunnen zijn... helaas zijn ze dan in de vs

@DeadRinu5 ik heb ze niet live gezien nee. Als ze danceafsluiter zijn op dag 3, en er staat niks leips tegenover in de KlubC dan ga ik ze ook zeker bekijken, maar als Camo&Krooked KlubC afluit dan weet ik wel waar ik sta, en dat is niet bij de Prodigy. Ik vind hun muziek over het algemeen gewoon niks, maar dat is persoonlijke voorkeur ;). Ik snapte je laatste zin trouwens niet helemaal, maar de Prodigy is echt geen headliner voor Werchter. Als the Prodigy headlinet op Werchter dan ben ik verdrietig

Als die op pp op 3fm stage staat zou AF op Rock werchter toch ook Barn afsluiter kunnen zijn… helaas zijn ze dan in de vs

Hoe zie je dat Arcade Fire tijdens RW in de VS is. Op de site staat dat de tour op 30 juli weer in de VS verder gaat. Dus niet 30 juni.

Roskilde heeft dat laten weten dat ze daarom niet voor roskilde geboekt waren, dit is in hetzelfde weekend als werchter.

Ik denk trouwens dat het nu wel even over is met namen voor Werchter, te zien aan het lijstje dat ze gisteren op facebook postten. Dat zag er aardig definitief uit: "Dit zijn de namen tot nu toe, nu is het even over..."

Ik denk trouwens dat het nu wel even over is met namen voor Werchter, te zien aan het lijstje dat ze gisteren op facebook postten. Dat zag er aardig definitief uit: “Dit zijn de namen tot nu toe, nu is het even over…”

Waar zie je dat staan? Wss kijk ik niet goed maar ik kan het niet vinden xD

Moet je ff kijken op hun fb pagina... Of misschien heb ik het verward met de RW14 pagina, dat kan ook. Dan heeft het niks met de organisatie van doen.

Ik zie op RW14 wel een lijstje staan maar daar zie ik die quote niet staan, en op Rock Werchter facebook had ik natuurlijk al gekeken ;) Hoop eigenlijk nog wel dat ze deze week Pearl Jam bevestigen, die zou midden december tourdata bekend maken :)

Users who are viewing this thread