Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@thijs

WiZ Khalifa vergane glorie?
Bout Me
The Thrill
Work Hard, Play Hard
Gang Bang
Say Yeah
Mezmorized
Remember You
Young And Wild And Free
The Plan
Show Out (Snippett) (Juicy J cover)
U.O.E.N.O. (Remix Pt. 1) (Rocko cover)
Beat It (Sean Kingston cover)
Molly (Tyga cover)
Taylor Gang
On My Level
Black and Yellow
Roll Up
en heeft nieuw album uit!!!
Redenen genoeg om te komen

@thijs

WiZ Khalifa vergane glorie?<br>
Bout Me<br>
The Thrill<br>
Work Hard, Play Hard<br>
Gang Bang<br>
Say Yeah<br>
Mezmorized<br>
Remember You<br>
Young And Wild And Free<br>
The Plan<br>
Show Out (Snippett) (Juicy J cover)<br>
U.O.E.N.O. (Remix Pt. 1) (Rocko cover)<br>
Beat It (Sean Kingston cover)<br>
Molly (Tyga cover)<br>
Taylor Gang<br>
On My Level<br>
Black and Yellow<br>
Roll Up<br>
en heeft nieuw album uit!!!<br>
Redenen genoeg om te komen

Welk nieuwe album?

@RockWerchter Komen de overige headliners er aan // Are the remaining headliners on their way?

@Verminkt We mogen nog niks verklappen, ook niet via Twitter :)

(Verminkt is mijn twitter naam)

Ik krijg hieruit het idee dat ze het inderdaad nog niet van de bands zelf mogen verklappen. Veel wijzer word je er niet van, maar het is in ieder geval geen strategie van de organisatie, ze zijn gewoon verplicht te wachten met bekendmaken.

Roskilde gaf aan nog te wachten met de headliners, nu beginnen ze toch ineens. Zou Pearl Jam er dan eindelijk aankomen? Vrijdag zou inderdaad zomaar kunnen.

Even off-topic, wat staan me er toch een poep-artiesten in de Ziggo zeg. Miley Cyrus, Byoncé, Avicii (zucht...)

<div class="d4p-bbt-quote-title">dubstep is my alibi wrote:</div>
Only Niggers in First Class

Lekker nieuw, dat album is ruim 1,5 jaar oud tegen die tijd. En ja, Wiz is wel vergane glorie. Al heb ik hem nooit geweldig gevonden.

Inderdaad, ik zat mij net af te vragen of de term 'vergane glorie' wel correct is, aangezien ik überhaupt geen glorie zie in zijn carrière. Maar dat is weer een hele andere zaak, voor nu kan ik met 'vergane glorie' best leven ;-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Zeker mogelijk. Ziggo Dome en Werchter, geen Pinkpop. Klinkt goed.

Jan Smeetsn maakte al bekend geen PJ te strikken. Dus Ziggo Dome kan de NL datum zijn en Werchter dan Belgie…
icon_wink.gif

Ja, dat was ook precies wat ik zei toch?

@RockWerchter Komen de overige headliners er aan // Are the remaining headliners on their way?

@Verminkt We mogen nog niks verklappen, ook niet via Twitter
icon_smile.gif

Ik krijg hieruit het idee dat ze het inderdaad nog niet van de bands zelf mogen verklappen. Veel wijzer word je er niet van, maar het is in ieder geval geen strategie van de organisatie, ze zijn gewoon verplicht te wachten met bekendmaken.

Roskilde gaf aan nog te wachten met de headliners, nu beginnen ze toch ineens. Zou Pearl Jam er dan eindelijk aankomen? Vrijdag zou inderdaad zomaar kunnen.

Even off-topic, wat staan me er toch een poep-artiesten in de Ziggo zeg. Miley Cyrus, Byoncé, Avicii (zucht…)

Ze reageren wel steeds op jou, maar nooit op mij :p Ik heb gevraagd naar de podiumindeling, daar ben ik echt heel erg benieuwd naar.

Ze zullen inderdaad nog wel even moeten wachten dan, maar voor de kerst zullen we wel weer nieuwe namen hebben lijkt me.

Even off-topic, wat staan me er toch een poep-artiesten in de Ziggo zeg. Miley Cyrus, Byoncé, Avicii (zucht…)

Klopt. En het grappigste vind ik nog dat er bij Avicii de ene avond 'Pop' en de andere avond 'Dance' staat. Ze weten het zelf ook niet meer blijkbaar... Een vriend van mij noemt dit soort dingen ook wel K3-house, best een goeie term vind ik.

Hoop intens op Muse als exclusieve headliner op een van de nog open avonden. Lees alleen steeds meer dat dat 'One special European festival' in Oost-Europa schijnt te zijn. Vraag me alleen af waar dat gerucht vanaf komt!

Verder denk ik zoals eerder aangegeven Pearl Jam een logische headliner is.

Snow Patrol werkt ook aan een nieuw album. Release staat gepland ergens in 2014. Of is dat meer iets als headliner voor Pukkelpop?

Biffy Clyro is headliner op Isle of Wight. Een plek rond een uur of 18.00 op Main Stage lijkt me mooi. De band kreeg vorig jaar op Werchter de tent plat na mijn idee. (Ben zelf nogal fan van de band, misschien zie ik het door een gekleurde bril haha). De band is in Nederland wel erg populair en als je Reading kunt headlinen....

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>

@Verminkt We mogen nog niks verklappen, ook niet via Twitter
icon_smile.gif

Ze reageren wel steeds op jou, maar nooit op mij :p Ik heb gevraagd naar de podiumindeling, daar ben ik echt heel erg benieuwd naar.

Ze zullen inderdaad nog wel even moeten wachten dan, maar voor de kerst zullen we wel weer nieuwe namen hebben lijkt me.

Podium indeling zullen ze nog niet weten. Het kan bijvoorbeeld goed zijn dat de subheadliner voor de zondag nog niet geboekt is. Waardoor ze Franz Ferdinand van headliner Barn naar sub Main schuiven. Op het moment dat je dat moet gaan doen iedere keer iets niet of onverwacht wel lukt blijf je aan het aanpassen.

Ik denk dat de podiumindeling bekend wordt zodra ze ongeveer 75% hebben en de andere namen zo goed als zeker zijn.

@Tom26, Kan je ons daar wat bronnen van geven? Ben daar wel benieuwd naar. Als het echt in Oost-Europa is dan kan het maar één festival zijn; Sziget. En dat zou klote zijn, dan zit ik volgens mij in de VS.

Trouwens, met al die nieuwe namen voor andere festivals vandaag kunnen we zowel HAIM als Imagine Dragons denk ik als bijna-zekerheden beschouwen? Beiden doen festivals, zijn populair, passen bij Werchter en touren rond die tijd. Wat kan er nog mis gaan?

Trouwens, met al die nieuwe namen voor andere festivals vandaag kunnen we zowel HAIM als Imagine Dragons denk ik als bijna-zekerheden beschouwen? Beiden doen festivals, zijn populair, passen bij Werchter en touren rond die tijd. Wat kan er nog mis gaan?

Niks
Hoop ik dan toch ;)

@Stockholm Syndrome
De enige bron die ik daarbij het is een Muse fanaccount die dit tweette na aanleiding van een interview op de Franse radio. Daarna heb ik dat vaker gelezen op Twitter maar niet op 'grote' sites. Valt dus onder de categorie geruchten....

@Stockholm Syndrome<br>
De enige bron die ik daarbij het is een Muse fanaccount die dit tweette na aanleiding van een interview op de Franse radio. Daarna heb ik dat vaker gelezen op Twitter maar niet op ‘grote’ sites. Valt dus onder de categorie geruchten….

Moskou?? :(

HAIM stond er vorig jaar, dus trek ik zeer in twijfel.. Was niet slecht maar ook geen doorgaand succes vorig jaar dus ik vrees er voor. Imagine Dragons is de volgende naam die aangekondigd gaat worden denk ik zo, en man wat zou dat dom zijn van Werchter om die nu niet te gaan boeken.

Heb ook wat gelezen over Half Moon Run. Ga er maar van uit dat die gaan komen. Optreden op Pukkelpop was zeer geslaagd en album is goed ontvangen, de enigste reden dat ze niet zullen komen is dat ze met een nieuw album gaan beginnen. Zou wel wat vroeg zijn maar het kan.

Biffy Clyro heb ik ook zeer grote twijfels bij. Overigens zeer jammer want ik ben fan. Alleen het is ook geen heel goedkope band ( als Imagine Dragons, Foals etc ) en is niet iemand die 2/3 van de weide vol kan krijgen. En dat is vaak wel een vereiste voor een naam die twee jaar achter elkaar komt en van The Barn naar de Main Stage verhuist. Dit geld overigens NIET voor namen als Two Door Cinema Club, Haim, Tom Odell enzo. Maar ik denk dat Biffy een plek omhoog zou willen en denk niet dat Werchter dat gaat doen. Sub op Pukkelpop lijkt me meer kans hebben.

Muse, tja. Heeft iemand er nog wat nuttigs over te zeggen? Rock Werchter, Roskilde ( Sziget ) Ik wacht tot ze zijn bevestigd.

Wiz Khalifa gaat ook echt niet komen haha. Wat een flop in 2012. Macklemore laten komen, garantie op een feestje!

Volgende namen bekendmaking naar mijn ingeving: Imagine Dragons, Foals

Moskou is toch geen Oost-Europa? Naja het zal inderdaad wel Moskou zijn dan, naar mijn beeld is oost-Europa Hongarije, Bulgarije, Macedonië etc.

Users who are viewing this thread