Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@Dr.Hannibal Bedankt voor je bijval
icon_smile.gif

Altijd voor de goede zaak ;-)

Hopen dat ik dit jaar op RW niet weer een stel AC Milan supporters tegen het lijf loop, ik weet niet of ik me dan kan inhouden. Gatverdamme.

Anyways, hoe is dat gerucht eigenlijk ontstaan dat Metallica afsluit? Ik zie Skrillex eerder de Main afsluiten dan de Klub C.

Als je het vanuit Muse zijn kant bekijkt is Oost-Europa niet eens zo heel gek. De band deed de Europese tour tot aan de denkbeeldige lijn van Italie tot en met Scandinavie. In het echte 'Oost-Europa' is de band niet geweest. Nog iets wat mij ook mee lijkt te spelen. Museheeft vorig jaar al op Werchter gestaan. Boutique dan wel maar zal dat niet meespelen bij de beslissing nu?

Persoonlijk mag The Prodigy best komen maar dan naar mijn mening als dance afsluiter en geen dagafsluiter maar dat heeft met mijn muzieksmaak te maken.

The Prodigy hoop ik echt.
ps: Stockholm Syndrome: jij ben dus @verminkt op Twitter ik ben @DennieDeclercq.
Die gast die dus wilt dat Linkin Park komt!

Ik hoop deze week dat Pearl Jam en QOTSA worden aangekondigd!! QOTSA hopelijk sub voor Arctic Monkeys dat zou echt fantastisch zijn!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
http://festileaks.com/2013/12/skrillex-foals-triggerfinger-en-meer-voor-rock-a-field-2014/

Als ze Wiz Khalifa en VOORAL 30STM maar weghouden..

Oh god, hoop niet weer 30STM moest het verplicht zien want ik stond voor Depeche Mode vooraan naast 2 keihard gillende meisjes.
icon_razz.gif
niet weer graag. :’)

Zolang het Vlaamse meisjes zijn die ook om mij gillen vind ik het zo erg nog niet. Maar wat een verschrikkelijke band is dit zeg, heel festivalland zou deze groep moeten boycotten.

+1 Depeche Mode

de gasten van 30stm denk dat ze groter zijn dan Foo Fighters of Muse...
Maar goed, ze maken wel vette muziek(vind ik dan) dus ik wil ze over een paar jaar best nog een keer zien. Niet dit jaar heb ze vorig jaar al gezien.

@Stockholm Syndrome.... ik sluit me volledig bij je aan! wat een complete bagger. Hans Teeuwen heeft er ooit iets over gezegd... Jostiband ofzoiets... Die Ego's van die gasten zijn niet om uit te staan. Die zanger van The hyves heeft ook een flinke ego, maar die muziek is nog leuk. En die vent spoort gewoon voor geen meter, dus die brengt ook nog wel extra sfeer.

Als je het vanuit Muse zijn kant bekijkt is Oost-Europa niet eens zo heel gek. De band deed de Europese tour tot aan de denkbeeldige lijn van Italie tot en met Scandinavie. In het echte ‘Oost-Europa’ is de band niet geweest. Nog iets wat mij ook mee lijkt te spelen. Museheeft vorig jaar al op Werchter gestaan. Boutique dan wel maar zal dat niet meespelen bij de beslissing nu?

Persoonlijk mag The Prodigy best komen maar dan naar mijn mening als dance afsluiter en geen dagafsluiter maar dat heeft met mijn muzieksmaak te maken.

Muse o Boutique hebben we het al over gehad, dat heeft weinig met Werchter te maken maar zal hoogstens de sterke band tussen Muse en de organisatie hebben versterkt. En verder, wat jij zegt over hun vorige tour kan je ook anders opvatten: dat ze Oost-Europa totaal niet interresant vinden om in te spelen. Ik heb ook geen idee hoe groot ze daar zijn.

Muse heeft al gezegd in Moskou te staan, maar zei in hetzelfde interview ook nog ergens anders te staan waar ze duidelijk niks over mochten zeggen. Kan nog steeds RW zijn dus maar ook ergens anders op de wereld (behalve UK want daarvan zeiden ze niet te staan) En 30STM komt echt geen 2 jaar achter elkaar, daar is die band niet speciaal genoeg voor. Ze hebben misschien wel een hoop (jonge, vrouwelijke) fans maar dat zullen dezelfde zijn als vorig jaar.

The Prodigy zie ik ook wel komen, vorig jaar stonden die al hoog op de geruchtenlijstjes maar toen deden ze Pukkelpop. Je merkt ook dat daar wel veel vraag naar is als het om dance-headliners gaat. Denk dat die dan na Arctic Monkeys zullen staan, er vanuit gaande dat Pearl Jam op zaterdag komt want die dag zou dan overkill worden met Black Keys, Pearl Jam en Prodigy. Al ben ik er nog niet over uit of the Black Keys nou headliner zijn, misschien dat onze twitteraar die altijd antwoord krijgt het eens kan vragen? :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Fonneke wrote:</div><br>
Waar is trouwens het gerucht “Dropkick Murphys” vandaan gekomen?! want die wil ik best wel weer op Werchter !

Als ik het goed heb staan ze op Rock Am Ring

Ah! vandaar! oke … naja ik vind het wel echt een RW Band !

Volgens mij niet op RaR hoor... Maar wel op een ander festival ergens, weet zo snel even niet meer welke.

Hier komt rock am ring eventjes met de beste line up ooit??! Linkin park, Metallica, Iron Maiden, Kings of leon, The Offspring, Slayer,...

Users who are viewing this thread